Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MIlle olet nauranut viimeksi AV:lla??

Vierailija
05.06.2014 |

Minä en edes muista, siitä on kauan. Luultavasti oli jokin nokkela sanaleikki, joita täällä joskus lakonisesti tiputellaan. Harva sitä osaa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille WT:lle joka on oikeassa elämässä ihan WT mutta kuvittelee ettei ole, ja yrittää jankata joka ketjussa että mikä on ja mikä ei ole WT:tä, sellaiselle huonoitsetuntoiselle roskasakkilaiselle voi vaan nauraa.

Vierailija
2/54 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi nauroin sille ketjulle missä joku aloittajan yläpuolella asuva naapuri roikotti broileria siimassa ap:n parvekkeen kohdalla. Naurattaa nytkin niin että vesi valuu silmistä. :D

Aiojen saatossa olen nauranut monille ketjuille, tässäkin keskustelussa mainituille. Tuijottava mäyräkoira, mies teki katan ja Johan hiljeni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpytikalle ja Mufasalle nauroin varmaan viimeksi ääneen :'D

Vierailija
4/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamman kesäloma.

Vierailija
6/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kyynistynyt palstaan?

Vierailija
7/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen vanhaa ketjua, jossa kisattiin emättimen tiukkuudesta. Se nauratti.

Vierailija
8/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kuulla millaisesta huumorista te pidätte. Toisessa ketjussa kovasti viittilöidään, että täällä käydään nauramisen vuoksi. Haluaisin todella kuulla millaiset asiat teitä naurattavat, kun olen näöjään ihan eri maata. ap

Vierailija
9/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nauraa, muistan ajan kun ei tarvinnut sanoa kuin kissa nii jo nauratti.

Vierailija
10/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itte Oululaisena nauroin eilen aloitukselle -onko kaikki oululaiset hulluja-

Mielikuvalle että porot tallustelee keskellä Rotuaaria ja stockalla 

Vaikka juttu oli muuten kovin järkyttävä, niin tuo aloitus ja ne kirjoitukset siitä sai mustanhuumorin ystävän nauramaan

Vierailija
11/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä korkeintaan hymähtelen, näissä laajaltikin nauretuissa ketjuissa. Ei ne nyt niin hauskoja, toki hauskasti oivaltavia monet.

Silti edellinen kommentti joka sai nauramaan oli ketjussa jossa listattiin paikkakuntia joille ei mistään hinnasta muuttaisi.

"Ennemmin nyrkki perseessä kuin asunto Forssasta."

Joo, vähän kans eri maata ja ilmeisen outo?...

Vierailija
12/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo... Tosiaan se taitaa mennä niin, että teinit hihittelevät ja kikattelevat äänekkäästi pelkkää olemassolon hauskuutta. Olen jo liian vanha kaakki sellaiseen.

Vierailija
13/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin sitä aloitusta, jossa mies huusi naukuvalla äänellä vaimolleen, että voisi tämäkin edes jotain tehdä auttaakseen ruoanlaitossa, ja sinkoili ympäri keittiötä samalla, kun pastavesi kiehui yli äyräiden. Taas alkoi naurattamaan :D

Vierailija
14/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että nämä, jotka mainostavat käyvänsä palstalla nauramassa, ovat sellaisia ihmisiä, jotka syystä tai toisesta kuvittelevat olevansa jotenkin parempia ihmisiä kuin kuvitteellinen AV-mamma.

Vierailija
15/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin sille siivousketjulle missä siivottiin norpalla ja emättimillä.

Vierailija
16/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suurin osa naurunaiheista perustuu pillu-pylly-perse-emätin -linjalle? Kammottavaa kökköä alapäästä, telakoitumista ja nussimista, kö? No siinä kai se syy sitten on, kun ei mua täysi-ikäisenä nappaa tuollaiset yhtään, ei tainnut huvittaa kolmetoistavuotiaanakaan.

Vierailija
17/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:33"]

Eli suurin osa naurunaiheista perustuu pillu-pylly-perse-emätin -linjalle? Kammottavaa kökköä alapäästä, telakoitumista ja nussimista, kö? No siinä kai se syy sitten on, kun ei mua täysi-ikäisenä nappaa tuollaiset yhtään, ei tainnut huvittaa kolmetoistavuotiaanakaan.

[/quote]

Aloitit viestisi sanalla "eli". Siitä tulee mieleen, että muodostit mielipiteesi vastausten perusteella. Kuitenkin itse vastauksia lukemalla ei kovin helposti tule samaan johtopäätökseen kuin sinä. Vastauksiakin on vasta kymmenen. Ehkä kuulut ryhmään, joka mainitaan viestissä nro 9?

Vierailija
18/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä käy täällä nauramassa: en siis kuulu ryhmään 9.

Vierailija
19/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt enää sitä ketjua, jossa runoiltiin sekä tavallisesta synnytyksestä että sektiosta. Niin, oli se ketju jossa kysyttiin synnytyksessä laulamisesta/synnytyslaulusta tms.

Sitten se ikiwanha ketju, jossa oli miesten hassuimpia tempauksia synnytyssalissa. Se yksi mies, joka oli riisunut kaiken muun sonnustauduttuaan leikkaussalivaatteisiin synnytykseen oli kyllä kaiken huippu, siis kuvaus siitä kun paljas peffa vilahteli kun mies oli niin tohkeissaan.

Telakoitumisketju on ollut minulle todella hämmentävä. Olen teekkari ja ollut kaikenlaisissa miesvaltaisissa pylly-perse-hölpötyksissä mukana, mutten ole ikinä moisesta kuullut ennen kuin tältä palstalta.

Täällä on se rikkaus että on niin kaikenlaista.

Vierailija
20/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:33"]

[/quote]

Sinä oletkin sellainen kuivis, ettei mitään rajaa. Kukkasetkin kuihtuvat kun sinä kävelet ohitse. Yritä vain olla hiljaa ja liikkua vain mahdollisimman rajatulla alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme