Vierailija

Asiaa on turha kierrellä: miehen näkökulmasta isot tissit ovat parhaat eikä sellaista olekaan kuin liian isot.

Ihan sama roikkuvatko iän myötä vai eivät, isot voittavat silti aina pienet.

Saa miinustaa, totuus ei muuksi muutu.

Sivut

Kommentit (108)

Vierailija

Miehetkin tykkäävät eri asioista. Myös rinnoissa. Toiset tykkää pienemmistä, toiset suuremmista ja joillekkin asialla ei ole mitään väliä.

Itse olen tavannut lähinnä suurista rinnoista pitäviä, MUTTA Se johtuu varmasti siitä, että omat rintani on suuret joten vedän puoleeni enemmän niistä kuin pienistä pitäviä.

Vierailija

Ennemmin itse ottaisin tytöllä pienet ja kiinteät kuin roikkuvat ja isot. Mutta isot ja kiinteät on kyllä jees.

Ei ole mitään niin hirveää kuin roikkutissit.

Vierailija
Vierailija
Ennemmin itse ottaisin tytöllä pienet ja kiinteät kuin roikkuvat ja isot. Mutta isot ja kiinteät on kyllä jees.

Ei ole mitään niin hirveää kuin roikkutissit.

Ikävä tosiasia on, että rinnat, niin pienet kuin suuretkin alkaa aikanaan roikkua.

Vierailija
Vierailija

Ikävä tosiasia on, että rinnat, niin pienet kuin suuretkin alkaa aikanaan roikkua.

Onneksi on keksitty sellaisetkin kuin silikonit...

Vierailija

Minulla on isot tissit. Eipähän ole enää loppuvuodesta. Olen jonossa rintojenpienennysleikkaukseen. Ikää 24. Voi, jättääköhän mieheni minut sen jälkeen... Eikäkun, ei. Hänhän on kannustanut minua koko ajan. Vastapainoksi kasvatan persettä salilla. Siitähän se minun mieheni pitkin.

Vierailija

Ja toinen totuus on se, ettei joitain naisia voisi vähempää kiinnostaa mistä miehet tykkää. Toisille se tuntuu olevan maailman tärkein asia. Jauhetaan milloin tukan pituudesta ja milloin perseen suuruudesta.

Vierailija
Vierailija

Miehetkin tykkäävät eri asioista. Myös rinnoissa. Toiset tykkää pienemmistä, toiset suuremmista ja joillekkin asialla ei ole mitään väliä.

Itse olen tavannut lähinnä suurista rinnoista pitäviä, MUTTA Se johtuu varmasti siitä, että omat rintani on suuret joten vedän puoleeni enemmän niistä kuin pienistä pitäviä.

Totta kai tykkäävät, mutta totuus ei muuksi muutu: keskimäärin miehet pitävät isoista tisseistä enemmän kuin pienistä. ap

Vierailija

Ei pidä paikkaansa. Jos ap on mies, hän kirjoittaa vaan omasta puolestaan.

Mulla on ihan omakohtaista kokemusta isoista tisseistä useammalta vuosikymmeneltä, eikä nämä ole todellakaan kivat! Ei edes kaikkien miesten mielestä. En muista tavanneeni koskaan, tai siis lähemmin tutustuneeni kuin yhteen sellaiseen mieheen, joka oli suuresti kiinnostunut hyväkokoisista tisseistäni.

Vierailija
Vierailija

Mulla on ihan omakohtaista kokemusta isoista tisseistä useammalta vuosikymmeneltä, eikä nämä ole todellakaan kivat! Ei edes kaikkien miesten mielestä. En muista tavanneeni koskaan, tai siis lähemmin tutustuneeni kuin yhteen sellaiseen mieheen, joka oli suuresti kiinnostunut hyväkokoisista tisseistäni.

Yhden ihmisen kokemus ei muuta yleistä suuntausta. Ikävää, ettet ole tavannut miehiä, jotka palvoisivat ja rakastaisivat vartaloasi. Minä rakastan suuria rintoja kuten useimmat miehet, ja teen parhaani ollakseni niiden arvoinen, tuottaakseni naiselle nautintoa ja osoittaakseni, kuinka paljon arvostan hänen kehoaan.

Vierailija
Vierailija

Ja toinen totuus on se, ettei joitain naisia voisi vähempää kiinnostaa mistä miehet tykkää. Toisille se tuntuu olevan maailman tärkein asia. Jauhetaan milloin tukan pituudesta ja milloin perseen suuruudesta.

Totta, yleensä kaikki lepakot ja femakot kuuluu tähän ryhmään. Ei tosin mikään menetys miehen näkökulmasta.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Yhden ihmisen kokemus ei muuta yleistä suuntausta. Ikävää, ettet ole tavannut miehiä, jotka palvoisivat ja rakastaisivat vartaloasi. Minä rakastan suuria rintoja kuten useimmat miehet, ja teen parhaani ollakseni niiden arvoinen, tuottaakseni naiselle nautintoa ja osoittaakseni, kuinka paljon arvostan hänen kehoaan.

Etkä tekisi tuota samaa jos naisellasi olisi pienemmät rinnat? Ooh, mikä ritari! Miesten mies! 

Vierailija
Vierailija

Asiaa on turha kierrellä: miehen näkökulmasta isot tissit ovat parhaat eikä sellaista olekaan kuin liian isot.

Ihan sama roikkuvatko iän myötä vai eivät, isot voittavat silti aina pienet.

Saa miinustaa, totuus ei muuksi muutu.

Sinulta on mennyt totuus ja mielipide sekaisin.

Vierailija

Tiesittekö että nimenomaan juuri ne äidin rinnoista vieroittamattomat eli tissikaipuuta potevat miehet kutsuvat naisen rintoja edelleen tisseiksi vielä aikuisina? :D

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Etkä tekisi tuota samaa jos naisellasi olisi pienemmät rinnat? Ooh, mikä ritari! Miesten mies! 

Sinä varmaan palvoisit miehen minimunaa?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Onneksi on keksitty sellaisetkin kuin silikonit...

Silikonit eivät ole mitkään rinnat, vaan ongelmajätteestä tehdyt myrkkypallot. Silikoni on eristysaine, en laittaisi kehooni rintojeni tilalle samaa ainetta kuin millä meidän mökin saunan ikkunat on eristetty! Yök!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat