Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus: isot tissit ovat parhaat

Vierailija
05.06.2014 |

Asiaa on turha kierrellä: miehen näkökulmasta isot tissit ovat parhaat eikä sellaista olekaan kuin liian isot.

Ihan sama roikkuvatko iän myötä vai eivät, isot voittavat silti aina pienet.

Saa miinustaa, totuus ei muuksi muutu.

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EERIN kirjoitti:

Mulla on isot tissit johtuu siitä kun niissä on maitoa

Tissilämmin maito on parasta. Suoraan utareesta suuhun, aah!

Vierailija
82/122 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHDOTTOMASTI ISOT RINNAT OVAT MIELESTÄNI PARHAIMMAT KUN EI NYT OO MITKÄÄ SILIKOONIT JOSKUS KUN NÄKÖÖ NAISIA JOTKA OVAT RINNOILTAAN KUN OLIS KANAN MUNAN KUORET JA KROPPA KUN KAKKOS NELONEN LAUTA KYLLÄ NAISELLA PITÄÄ KUNNOLLA TISSIT NÄKYÄ ETTÄ SAA KOSKEA NIITÄ KUNNOLLA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA VIELÄ KUN SAA IMAISTA ISOA TISSIÄ AAH

Vierailija
84/122 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
85/122 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte olla vesimeloonin kokoset. Appelsiinin kokoset riittää ja niissä hyvät nännit.

Vierailija
86/122 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se saattaa johtua, että aviomieheni ei meinaa haluta harrastaa seksiä kanssani. Olen pienirintainen. Mutta ei se mitään, meillä on käytössä sellainen systeemi, että pakotan hänet täyttämään aviovelvollisuutensa.

Vierailija
87/122 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se saattaa johtua, että aviomieheni ei meinaa haluta harrastaa seksiä kanssani. Olen pienirintainen. Mutta ei se mitään, meillä on käytössä sellainen systeemi, että pakotan hänet täyttämään aviovelvollisuutensa.

En pakota siis laittomasti. Lisäksi hänen on joka päivä kehuttava rintojani, koska olen pienirintainen.

Vierailija
88/122 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla normaalikokoiset, niitä on ihana suudella ja puristella. Rakastajattarellani on isot, oikein melonit. Kärsii niskakivuista. Niiden väliin voi panna kunnolla, jää muut asiat vähemmälle huomiolle kun liian harvoin pääsee käsiksi. Mutta elämäni parhaat kyydit olen saanut aa-kuppiselta punkkaritytöltä!

Vierailija
89/122 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten naiset pitävät isosta munasta, pitävät miehet isoista tisseistä. Näin pääsääntöisesti. Koolla on väliä. Ja kaikki pikkumunat ja pikkutissit, alanuolet viuhumaan!

Vierailija
90/122 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisista tulee lähes poikkeksesta hieman lihava vaikutelma.

Vierailija
91/122 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa pitäisi olla kopio vastaava ( niinku) koulussa.Isot jotka ei roiku on parhaat ja niiden väliin voi reissumies tehdä tarpeensa, jos  alapäässä on maalarit tai omistaja puhuu puhelimeen, taikka on tungosta.

Vierailija
92/122 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joskus tuota kuulee. Ei se näiden hinkkien kanssa elämistä yhtään helpommaksi tai miellyttävämmäksi kyllä tee. 

Vierailija
93/122 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli suuret. Roikkuivat, toivat epävarmuutta pukeutumisen suhteen. Loppujen lopuksi siis ei niinkään mukava kuin voisi kuvitella.

Suomalaiset naiset eivät myöskään osaa hankkia oikean kokoisia alusvaatteita. Tämä tapaus oli käynyt mittauttamassa itsensä Changessa ja saanut tiedon, että koko onkin 85DD:n sijaan 85G. Sen jälkeen hän alkoi tilailemaan netistä 85G liivejä UK-mitoituksella... Jos minä yritin kertoa tuosta epäkohdasta, sain sen tutun vastauksen, että mies ei tiedä rintaliiveistä mitään. No kyllä mies ymmärtää senkin, että milli- ja tuumamitoituksia ei voi sekoittaa.

Vierailija
94/122 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa miten erilaisia mielipiteitä on lukijoilla. Suvaitsevaisuutta kehiin, kiitos. Mitäpä toisten mielipiteitä dissaamaan. Nainen on ihana tisseineen ja perineenolipa ne pienet tai isot. Ihan turhaa rutinaa toisia mollata. Viehättävyys tulee korvien välistä. Muutenhan pumpattava lelu ajaisi asian. Rauhaa pliide.

Vierailija
95/122 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ovat läskiä ja isot tissit tarkoittavat vain sitä että läskiä on enemmän. Lähes poikkeuksetta muuallakin kuin tisseissä.

Sitä paitsi vain osa miehistä tuijottaa tissejä, suuri osa kiihottuu pepusta, sääristä, litteästä masusta tai puhtaasta posliinipimpsasta. Näille riittää että tissejä on parillinen määrä ja mielellään vartalon etupuolella.

Eivätkä edes kaikki tisseistä kiihottuvat tuijota suuria hinkkejä. Pienet ketunnenät voivat kääntää katseen ja jorman 45 asteen kulmaan siinä kuin löllyvät laardipallotkin.

Vierailija
96/122 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat ja selvästikin ihmisjätettä. Kiitos aloittajalle, että vahvistit käsitykseni. Toivon päivittäin kuolemaa.

Vierailija
97/122 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipovic kirjoitti:

Tämä ketju osoittaa miten erilaisia mielipiteitä on lukijoilla. Suvaitsevaisuutta kehiin, kiitos. Mitäpä toisten mielipiteitä dissaamaan. Nainen on ihana tisseineen ja perineenolipa ne pienet tai isot. Ihan turhaa rutinaa toisia mollata. Viehättävyys tulee korvien välistä. Muutenhan pumpattava lelu ajaisi asian. Rauhaa pliide.

Iän myötä olen huomannut, että rintojen suuri koko ei ole naisellisuuden ja seksikkyyden tae.

Enemmän vaikuttavia asioita ovat kauniit kasvot, erityisesti silmät ja hymy sekä itsevarmuus ja kehonkieli, naisellisuuden korostaminen. Seksikäs vartalo on mielestäni enemmänkin kurvikas kuin rehevä. Kurvikkaan ilmeen saa aikaiseksi korostamalla kapeaa vyötäröä, jolloin myös rinnat ja lantio tulevat enemmän esille. Rintojen muoto on myös merkittävää.

Vierailija
98/122 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koko vaan muoto 👍

Vierailija
99/122 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään eniten pienistä terhakoista tisseistä. Omalla vaimollani on aina ollu kohtuu suuret, joten niihin ollut tyytyminen.  En perusta tisseista sitten pätkääkään. Narahdin vaimon jumalaiseen päärynäpyllyyn, rakoon jalkojen välissä ja isoon häpykumpuun. Yhdistelmä on minusta kaikista seksikkäin mitä voi kuvitella.  Kaiken kruunasi sisältä löytyvä oravapillu ja harvinaisen rakas ja viisas nainen.  Muut ulkonäköpuutteet oli helposti unohdettavissa.  Kuvittelin naivani sporttisen mimmin, mutta nainkin jumalaisen naisen. Ei huono valinta. Oravapillu on paras nautinto maailmassa mitä on miehelle olemassa.  Sellaisesta on sodittu ja taisteltu koko maailmanhistorian.

Vierailija
100/122 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 08:56"]Ennemmin itse ottaisin tytöllä pienet ja kiinteät kuin roikkuvat ja isot. Mutta isot ja kiinteät on kyllä jees.

Ei ole mitään niin hirveää kuin roikkutissit.

Ikävä tosiasia on, että rinnat, niin pienet kuin suuretkin alkaa aikanaan roikkua.

Niin, paitsi että pienissä rinnoissa ei ole mitään mikä roikkuisi.