Totuus: isot tissit ovat parhaat
Asiaa on turha kierrellä: miehen näkökulmasta isot tissit ovat parhaat eikä sellaista olekaan kuin liian isot.
Ihan sama roikkuvatko iän myötä vai eivät, isot voittavat silti aina pienet.
Saa miinustaa, totuus ei muuksi muutu.
Kommentit (122)
Puhutaanko täällä nyt naispuolisesta IHMISESTÄ vai mitä helvettiä?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:31"]
Niin ne muovipervot kuulemma usein sanoo.
[/quote]
Niin ja ne naiset joilla on rumat rinnat yleensäkin inhoavat ihmisiä joilla on paremmat rinnat kuin heillä. Ja niitä jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä.
[/quote]
Minulla 80DD (96-65-93, 176 cm), olen lapseton ja imettämätön joten ne ovat erittäin kiinteät ja siksi tyhmät ihmiset luulee niitä silikoneiksi, olen pitkä ja aika hoikka, mutta inhoan miehiä jotka juttelevat rinnoilleni. Aion mennä pienennysleikkaukseen jossain vaiheessa, 80C olisi hyvä ja vaatteet istuisivat paremmin.
[/quote]
Hah! :D Juttelevat rinnoillesi! Pitäisiköhän minunkin alkaa jutella näille omilleni..
Totuus: koirat on parempia kuin lapset
Totuus: maito on pahaa
Totuus: enemmän kuin ykis lapsi on liikaa
Totuus: läskiperse on paras
...tajusitte varmaan pointin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:02"]
Totuus: koirat on parempia kuin lapset
Totuus: maito on pahaa
Totuus: enemmän kuin ykis lapsi on liikaa
Totuus: läskiperse on paras
...tajusitte varmaan pointin.
[/quote]
Sen ettet ole kovin omaperäinen?
kummaa, minun mieheni ei pidä isoista rinnoista. Olen kysynyt asiasta ja hänen makunsa on enemmänkin urheilullinen ja kiinteä, kuvaili että "löllö" ei ole hänestä kiihottavaa. :D en valita, minäkin pidän luonnollisista pienistä rinnoistani ja hoikasta ulkomuodostani. :)
Minä tykkään enemmän aika pienistä rinnoista, näin nyt aikuisena. Silloin parikymppisenä rinnat oli tärkeämmät, enään ei niin väliä.
Naisista kun kuitenkin miesten kesken puhutaan, niin totuus minun tuttava piirissäni useimmiten on tuo sama kuin minulla.
Mutta pyllyssä ja reisissä saa kyllä olla kokoa, ja pikkasen pömppö masua, se on niin naisellista:)
Vaan eipä ole toista vartaloa parempaa, jokaiselle löytyy tykkääjänsä.
Aloittaja jaksaa vaan jankuttaa, totuus on se ettei kukaan kestä toista jankuttavaa ihmistä. Sama minkä kokoiset rinnat tai pallit sillä on.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:57"]
Tämä totuus nyt on tiedetty aina. Mutta ei se auta niitä pieniä rintoja kasvamaan.
[/quote]
Paljollako ne saa kasvamaan? Heitä päivän tarjous? Kaksi yhden hinnalla?
Pylly on naisellinen juttu. rinnat on lasten ruokintaan
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:16"]
Pylly on naisellinen juttu. rinnat on lasten ruokintaan
[/quote]
Olet homo.
Joskus on silti niin, että joku toinen piirre ihmisessä voi täysin korvata heikkouden yhdellä alalla, esim. nyt vaikka kuppikoossa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:28"]Totuus: koolla on väliä, siis kun puhutaan miesten varustuksista. Pienikikkelinen mies on hyvin surullinen näky.
[/quote][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:28"]Totuus: koolla on väliä, siis kun puhutaan miesten varustuksista. Pienikikkelinen mies on hyvin surullinen näky.
[/quote]
Tätä en kiistä, mutta se ei muuta sitä, etteikö myös pienirintainen nainen ole surullinen näky, ainakin suuririntaisen vierellä.
ap
Voin hyväksyä isot rinnat jos nainen muuten on hyvä tyyppi. Mutta pidän pienistä rinnoista enemmän.
Muutoinkin kiinnitän huomioni oikeastaan kasvoihin ja hyvään peppuun, nam.
Mies 33v.
Mulla on isot tissit johtuu siitä kun niissä on maitoa
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 08:55"]Miehetkin tykkäävät eri asioista. Myös rinnoissa. Toiset tykkää pienemmistä, toiset suuremmista ja joillekkin asialla ei ole mitään väliä. Itse olen tavannut lähinnä suurista rinnoista pitäviä, MUTTA Se johtuu varmasti siitä, että omat rintani on suuret joten vedän puoleeni enemmän niistä kuin pienistä pitäviä.
Joo joo, tähän soopaan voi uskoa samoin kuten "koolla ei ole väliä". Vaikka virallinen totuus voi olla toinen, ei sellaista heteromiestä löydy joka ei pitäisi kunnon hyllyistä enemmän. Oli miten oli, mutta näin on. T. Mies
Voi vitun idiootti. Et voi varmuudella puhua kuin omasta puolestasi, koita nyt tajuta näinkin yksinkertainen asia. Se että jokin asia on sulle ehdoton ("naisella pakko olla isot tissit koska tykkään niistä paljon enemmän kuin pienemmistä") ei tarkoita, että se olisi muillekin ehdoton. En mäkään voi sukupuoleni nimissä mennä väittämään, että "sellaista heteronaista ei löydykään, joka ei pitäisi laihoista miehistä enemmän kuin lihaksikkaista tai isokokoisista", vain koska olen itse sitä mieltä. En tajua miksi tällaista pitää edes vääntää rautalangasta, eihän yksinkertainen kuitenkaan ymmärrä.
Taitaa olla turha vääntää rautalangastakaan silloin kun osuu tällainen "maailmassaonvainyksitotuus-minun" -tyyppi kohdalle. Onneks niihin ei törmää kauheen usein. Raskaita ihmisiä. Mistä tuo suppea käsitys maailmasta tulee, siinäpä olisikin jo aineet uuteen ketjuun.
Omasta mielestäni ei ja siksi kävin läpi pienennysleikkauksen.
Eniten ärsyttää se että joidenkin pienitissisten/niistä pitävien pitää kaikin tavoin yrittää mollata isotissisiä/niistä pitäviä, ja toisin päin. Milloin isot tissit on hirveän lunttumaiset ja tyrkyt, liikaa esillä vaikka pukeutuisi kaapuun, ällöt löllöt, miehet ei oikeesti tykkää, blaa blaa, pienitissiset epänaisellisia rumiluksia ja kuin 12v pikkupoikia, jos on lihava ja pienitissinen niin se vasta paha onkin, blaa blaa... mielipiteet saa olla kullakin, mutta kaikki yletön mollaus vaan vaikuttaa vahvasti siltä että joku yrittää pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan.
Tässä Maisulin näkemys isoista rinnoista. Saman Maisulin, joka itki sitä, että hänet pakotettiin ottamaan silikonit:
"Rintojen koko nousi kuumaksi perunaksi sen jälkeen, kun povipommi Maisa Torppa, 23, kutsui blogissaan pieniä rintoja "olemattomiksi itikanpistoksi". Kahdeksantoistavuotiaana silikonirinnat ottanut Torppa laukoi, että hänen on vaikea kuvitella miehen kiihottuvan pienistä rinnoista.
– Mun tapauksessa näin ei ole päässyt käymään, koska tiedostin ongelmani ja reippaasti marssin kirurgin puheille ja loin hänen avullaan itselleni naisellisen kropan. En olisi koskaan kehdannut vaatia miestä pitämään musta rinnattomana. Samallahan voisi vaatia miehen syömään kilokaupalla inhokkiruokaansa!"
Tämä totuus nyt on tiedetty aina. Mutta ei se auta niitä pieniä rintoja kasvamaan.