Totuus: isot tissit ovat parhaat
Asiaa on turha kierrellä: miehen näkökulmasta isot tissit ovat parhaat eikä sellaista olekaan kuin liian isot.
Ihan sama roikkuvatko iän myötä vai eivät, isot voittavat silti aina pienet.
Saa miinustaa, totuus ei muuksi muutu.
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:32"]
Ruudun takaa kirjoittelee kesätyöyön finninaamainen teinipoika joka tykkää katsella makeaa siideriä litkivän äidin ja äidin kaverin tissejä terassimekoissaan keskiviikko- ja perjantai-iltaisin.
[/quote]
Sinusta on varmasti todella nokkelaa yrittää mitätöidä muita, mutta hupaisa pikku analyysintynkäsi meni aika tavalla metsään.
Taidat itse olla miehiä vihaava rekkalesbo, joka elää kaapissa, koska olet liian läski saamaan edes naista.
[/quote]
Metsään meni anaalisointisi, olen nuori mies.
Sama kaava,ensin haukutaan pienirintaiset, sitten riippurintaiset ja sitten aletaan hehkuttamaan kumitissejä...................
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:30"]
Jonkun kansainvälisen tutkimuksen mukaan miehet pitivät eniten b tai c-kupin rinnoista.
Oli kuviteltu että d tai dd+ yms olisivat olleet eniten miesten mieleen mutta fiksut nykymiehet olivat olleet sitä mieltä että sellaiset rinnat eivät varmaan ole naiselle kivat ja naisen selälle hyvät ja mukavat kantaa, ja että isorintainen nainen on tyytymättömämpi elämäänsä kuin pienirintainen. Eli vihdoin on olemassa ja tulemassa sukupolvi miehiä jotka eivät vain ajettele itseään :)
[/quote]
Toisin sanoen sukupolvi, joka vihaa isorintaisia naisia. Tästäkö pitää iloita?
[/quote]
Ei tarvitse ilota. Eikä tarvitse luulla että sukupolvi miehiä vihaa isorintaisia naisia. Minä esimerkiksi pidän sopusuhtaisista vartaloista. Vaatii melkoiset kurvit, että d ja suuremmat näyttävät sopusuhtaisilta. Mutta se ei tarkoita, että vihaisin g-kupin omaavia naisia. Ne on vaan tissit hei. Tulee mieleen lähinnä isämmmaan puollustajat, jotka vihaavat ihmisiä kategorisesti yhden fyysisen ominaisuuden mukaan.
Pidän itseäni fiksuna nykymiehenä, mutta syy miksi pidän sen kokoisista rinnoista kuin pidän ei ole se, että ne olisivat naiselle kivat ja mukavat kantaa. Syynä on se, että ne näyttävät silmääni paremmalta. Kiva jos pienempi on naisesta kiva, mutta ei todellakaan ole ensimmäinen asia mielessä, kun valkkaan parhaan kokoista daisaria kyselytutkimuksessa.
Totuus: Iso muhkea Kim Koo takamus on kaikista kiihottavin ja hieno ajettava, tissit, maitorauhaset whatever ei enää ole in.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:42"]
Sama kaava,ensin haukutaan pienirintaiset, sitten riippurintaiset ja sitten aletaan hehkuttamaan kumitissejä...................
[/quote]
Itse en ole haukkunut pienirintaisia. Pienet ja kiinteät ovat paremmat kuin isot ja roikkuvat. Muoto on tärkein, ei koko.
Sitä en ymmärrä, että miksi itse olet "haukkumassa" silikoneja. En ole missään kohdassa puhunut että silikonien pitäisi olla jättisuuret. Silikoneilla voidaan korjata myös muotoa, ei pelkästään lisätä kokoa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:43"]
Totuus: Iso muhkea Kim Koo takamus on kaikista kiihottavin ja hieno ajettava, tissit, maitorauhaset whatever ei enää ole in.
[/quote]
Minun mielestä Kim Kardashianin perse on ruma.
T: Mies.
Vain trenditiedottomat suomalaiset hehkuttaa edellistä muotia vuodelta 2005 eli rintoja, vaikka muualla päin maailmaa peppujen korostaminen on muotia.
Jep puhutaan mieluummin pyllyistä nyt !
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:30"]
Jonkun kansainvälisen tutkimuksen mukaan miehet pitivät eniten b tai c-kupin rinnoista.
Oli kuviteltu että d tai dd+ yms olisivat olleet eniten miesten mieleen mutta fiksut nykymiehet olivat olleet sitä mieltä että sellaiset rinnat eivät varmaan ole naiselle kivat ja naisen selälle hyvät ja mukavat kantaa, ja että isorintainen nainen on tyytymättömämpi elämäänsä kuin pienirintainen. Eli vihdoin on olemassa ja tulemassa sukupolvi miehiä jotka eivät vain ajettele itseään :)
[/quote]
Toisin sanoen sukupolvi, joka vihaa isorintaisia naisia. Tästäkö pitää iloita?
[/quote]
olen isorintainen 75e/f nainen joka vihaa rintojaan, mitä siihen sanot? vihaisuuteni vaikuttaa miehenikin mielialaan.
[/quote]
Olen pahoillani, että vihaat vartaloasi. Kenenkään ei pitäisi tuntea vihaa itseään kohtaan. ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:37"]
Joku silikonimainostaja asialla, vai?
[/quote]
Silikonit vain ovat paremmat kuin roikkutissit, kuten olen jo sanonut useasti. En ymmärrä, että mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?
[/quote]
Olet typerä ja olen aivan eri mieltä kanssasi. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:44"]
[/quote]
[/quote]
Näytä sitten omasi, vai onko liian lätty? :D
Ihan sama mistä miehet tai mammat tykkää. Mun on elettävä omien rintojeni kanssa. Ne eivät määritä persoonaani, mutta ulkonäköä ne dominoivat turhankin paljon.
Tästä aiheesta on siinä mielessä turha jankata, että rintojen kokoon ei kauheasti voi vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:45"]
Näytä sitten omasi, vai onko liian lätty? :D
[/quote]
Mitä helvetin väliä sillä on millainen perse minulla on? Ei minun tarvitse pitää Kimin perseestä... Miksi mielipiteeni olisi jotenkin hyväksyttävämpi jos minulla olisi täydellinen perse? Ei tuossa ole päätä eikä häntää.
Anteeksi jos loukkasin sinun ihannepersettäsi, mutta minun mielestäni se on kamala. Aivan liian iso ja ylipäätään Kim on mielestäni ruma.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:44"]
[/quote]
[/quote]
Vain muiden mielipiteitä kumarteleva, oman pelkonsa vankina elävä lammas välittää trendeistä. Perse on wt-luokan muoti-ilmiö, rinnat sen sijaan aina muodissa.
Mitä isompi perse, sen parempi. Tisseillä ei niin väliä.
t. m-50
Katsoin tuota Vitosen Tavallista Elämää-sarjaa ja siinä se vaateliike-Suski on tosi hoikka ja vaikuttaa laihtuneen ennestään mutta rinnat vaan kasvaa ja siksi jopa noin hoikasta olemuksesta tulee lysähtäneen tanttamainen/maalaisemäntämäinen ja kömpelö jos varresta korostuu ilmapallomaiset rinnat jotka epäsuhteess muuhun kroppaan. Jos hän vaihtaisi pienempiin, niin näyttäisi varmasti -15 vuotta nuoremmalta.
Rinnat on parhaat kun ne sopii mittasuhteiltaan muuhun kroppaan, esimerkiksi sillä Sofialla on sopivan kokoiset vartaloonsa tuossa sarjassa eikä saisi ottaa yhtään suurempia koska sirous katoaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:48"]
Vain muiden mielipiteitä kumarteleva, oman pelkonsa vankina elävä lammas välittää trendeistä. Perse on wt-luokan muoti-ilmiö, rinnat sen sijaan aina muodissa.
[/quote]
Rintojahan ne trailer parkin wt-strippaajatytöt esittelee teollisuusalueen takaisten lääväbaarien nurkkauksessa. Ei peppuja. On nähty työmatkoilla.
Juu ja sellaisessa strippiläävässä näin muuten kerran elämäni karseimmat silikonit, oikeet yhteen kasvaneen näköset uniboob'it vai miksikä ne muut äijät niitä kutsui.
Niitä trailer parkeja on muuten yllättävän paljon jenkeissä, olen myös nähnyt työmatkalla.
t. m-50
Minustakin silikonipallinen mies on kaikista upein, mikään ei ole hienompaa kuin katsoa kelluvan näköisiä mini-sementtipalloja! Kaikkien miesten pitäisi hankkia silikonipallukat riippukivestensä sisään, mielellään kokoa L tai XL!