Totuus: isot tissit ovat parhaat
Asiaa on turha kierrellä: miehen näkökulmasta isot tissit ovat parhaat eikä sellaista olekaan kuin liian isot.
Ihan sama roikkuvatko iän myötä vai eivät, isot voittavat silti aina pienet.
Saa miinustaa, totuus ei muuksi muutu.
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 08:50"]
Asiaa on turha kierrellä: miehen näkökulmasta isot tissit ovat parhaat eikä sellaista olekaan kuin liian isot.
Ihan sama roikkuvatko iän myötä vai eivät, isot voittavat silti aina pienet.
Saa miinustaa, totuus ei muuksi muutu.
[/quote]
Sinulta on mennyt totuus ja mielipide sekaisin.
Tiesittekö että nimenomaan juuri ne äidin rinnoista vieroittamattomat eli tissikaipuuta potevat miehet kutsuvat naisen rintoja edelleen tisseiksi vielä aikuisina? :D
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:14"]
Ei pidä paikkaansa. Jos ap on mies, hän kirjoittaa vaan omasta puolestaan.
Mulla on ihan omakohtaista kokemusta isoista tisseistä useammalta vuosikymmeneltä, eikä nämä ole todellakaan kivat! Ei edes kaikkien miesten mielestä. En muista tavanneeni koskaan, tai siis lähemmin tutustuneeni kuin yhteen sellaiseen mieheen, joka oli suuresti kiinnostunut hyväkokoisista tisseistäni.
[/quote]
Yhden ihmisen kokemus ei muuta yleistä suuntausta. Ikävää, ettet ole tavannut miehiä, jotka palvoisivat ja rakastaisivat vartaloasi. Minä rakastan suuria rintoja kuten useimmat miehet, ja teen parhaani ollakseni niiden arvoinen, tuottaakseni naiselle nautintoa ja osoittaakseni, kuinka paljon arvostan hänen kehoaan.
[/quote]
Etkä tekisi tuota samaa jos naisellasi olisi pienemmät rinnat? Ooh, mikä ritari! Miesten mies!
[/quote]
Sinä varmaan palvoisit miehen minimunaa?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 08:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 08:57"]
Ikävä tosiasia on, että rinnat, niin pienet kuin suuretkin alkaa aikanaan roikkua.
[/quote]
Onneksi on keksitty sellaisetkin kuin silikonit...
[/quote]
Silikonit eivät ole mitkään rinnat, vaan ongelmajätteestä tehdyt myrkkypallot. Silikoni on eristysaine, en laittaisi kehooni rintojeni tilalle samaa ainetta kuin millä meidän mökin saunan ikkunat on eristetty! Yök!
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:26"]
Tiesittekö että nimenomaan juuri ne äidin rinnoista vieroittamattomat eli tissikaipuuta potevat miehet kutsuvat naisen rintoja edelleen tisseiksi vielä aikuisina? :D
[/quote]
Näytä yksikin tutkimus, jossa on osoitettu, että rintoja tisseiksi kutsuvat miehet ovat tällaisia. Minun mielestä tissit on parempi sana kuin rinnat. Rinnat on liian kliininen.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:27"]
Silikonit eivät ole mitkään rinnat, vaan ongelmajätteestä tehdyt myrkkypallot. Silikoni on eristysaine, en laittaisi kehooni rintojeni tilalle samaa ainetta kuin millä meidän mökin saunan ikkunat on eristetty! Yök!
[/quote]
No voi hellanlettas. Silikonit nyt vain ovat paremmat kuin roikkutissit.
Jonkun kansainvälisen tutkimuksen mukaan miehet pitivät eniten b tai c-kupin rinnoista.
Oli kuviteltu että d tai dd+ yms olisivat olleet eniten miesten mieleen mutta fiksut nykymiehet olivat olleet sitä mieltä että sellaiset rinnat eivät varmaan ole naiselle kivat ja naisen selälle hyvät ja mukavat kantaa, ja että isorintainen nainen on tyytymättömämpi elämäänsä kuin pienirintainen. Eli vihdoin on olemassa ja tulemassa sukupolvi miehiä jotka eivät vain ajettele itseään :)
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:29"]
No voi hellanlettas. Silikonit nyt vain ovat paremmat kuin roikkutissit.
[/quote]
Niin ne muovipervot kuulemma usein sanoo.
Ruudun takaa kirjoittelee kesätyöyön finninaamainen teinipoika joka tykkää katsella makeaa siideriä litkivän äidin ja äidin kaverin tissejä terassimekoissaan keskiviikko- ja perjantai-iltaisin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:31"]
[/quote]
Niin ja ne naiset joilla on rumat rinnat yleensäkin inhoavat ihmisiä joilla on paremmat rinnat kuin heillä. Ja niitä jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:32"]
Ruudun takaa kirjoittelee kesätyöyön finninaamainen teinipoika joka tykkää katsella makeaa siideriä litkivän äidin ja äidin kaverin tissejä terassimekoissaan keskiviikko- ja perjantai-iltaisin.
[/quote]
Kouluissa alkoi tosiaan lomat nyt : )
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:30"]
Jonkun kansainvälisen tutkimuksen mukaan miehet pitivät eniten b tai c-kupin rinnoista.
Oli kuviteltu että d tai dd+ yms olisivat olleet eniten miesten mieleen mutta fiksut nykymiehet olivat olleet sitä mieltä että sellaiset rinnat eivät varmaan ole naiselle kivat ja naisen selälle hyvät ja mukavat kantaa, ja että isorintainen nainen on tyytymättömämpi elämäänsä kuin pienirintainen. Eli vihdoin on olemassa ja tulemassa sukupolvi miehiä jotka eivät vain ajettele itseään :)
[/quote]
Toisin sanoen sukupolvi, joka vihaa isorintaisia naisia. Tästäkö pitää iloita?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:31"]
[/quote]
Niin ja ne naiset joilla on rumat rinnat yleensäkin inhoavat ihmisiä joilla on paremmat rinnat kuin heillä. Ja niitä jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä.
[/quote]
Minulla 80DD (96-65-93, 176 cm), olen lapseton ja imettämätön joten ne ovat erittäin kiinteät ja siksi tyhmät ihmiset luulee niitä silikoneiksi, olen pitkä ja aika hoikka, mutta inhoan miehiä jotka juttelevat rinnoilleni. Aion mennä pienennysleikkaukseen jossain vaiheessa, 80C olisi hyvä ja vaatteet istuisivat paremmin.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:26"]
[/quote]
Vai niin. Minä olen alkanut kutsua niitä tisseiksi vasta viime aikoina. Ennen kutsuin niitä aina rinnoiksi.
Jos rinnoista pitävä mies hakee äidin syliä, pitkästä miehestä haaveileva nainen hakee isin turvaa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:30"]
[/quote]
Toisin sanoen sukupolvi, joka vihaa isorintaisia naisia. Tästäkö pitää iloita?
[/quote]
olen isorintainen 75e/f nainen joka vihaa rintojaan, mitä siihen sanot? vihaisuuteni vaikuttaa miehenikin mielialaan.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:27"]
[/quote]
Silikoni ei ole ongelmajätettä, eikä se ole samaa tavaraa mökkisi ikkunoissa mitä rintoihin laitetaan. Jos ei ole ap:llä kaikki inkkarit kanootissa, niin ei kyllä teilläkään ihan kaikki muumit laaksossa nyt ole.
Joku silikonimainostaja asialla, vai?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:37"]
Joku silikonimainostaja asialla, vai?
[/quote]
Silikonit vain ovat paremmat kuin roikkutissit, kuten olen jo sanonut useasti. En ymmärrä, että mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:32"]
[/quote]
Sinusta on varmasti todella nokkelaa yrittää mitätöidä muita, mutta hupaisa pikku analyysintynkäsi meni aika tavalla metsään.
Taidat itse olla miehiä vihaava rekkalesbo, joka elää kaapissa, koska olet liian läski saamaan edes naista.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:14"]
Ei pidä paikkaansa. Jos ap on mies, hän kirjoittaa vaan omasta puolestaan.
Mulla on ihan omakohtaista kokemusta isoista tisseistä useammalta vuosikymmeneltä, eikä nämä ole todellakaan kivat! Ei edes kaikkien miesten mielestä. En muista tavanneeni koskaan, tai siis lähemmin tutustuneeni kuin yhteen sellaiseen mieheen, joka oli suuresti kiinnostunut hyväkokoisista tisseistäni.
[/quote]
Yhden ihmisen kokemus ei muuta yleistä suuntausta. Ikävää, ettet ole tavannut miehiä, jotka palvoisivat ja rakastaisivat vartaloasi. Minä rakastan suuria rintoja kuten useimmat miehet, ja teen parhaani ollakseni niiden arvoinen, tuottaakseni naiselle nautintoa ja osoittaakseni, kuinka paljon arvostan hänen kehoaan.
[/quote]
Etkä tekisi tuota samaa jos naisellasi olisi pienemmät rinnat? Ooh, mikä ritari! Miesten mies!