Nyt on vähän ajan sisällä kaksi ihmistä
Hypännyt läheiseltä sillalta, ja junat myöhästelee " henkilövahinkojen" takia yhä useammin.
Minä ajattelen että iso syy tähän on nuo uudet nuoret lääkäritytöt ( joille ei ole kelvannut kuin lääkis).
Eivät he osaa kohdata ihmistä yksilönä ja nähdä oikeaa hätää.
Itse olen koko elämäni kamppaillut ahdistuneisuushäiriön kanssa, mutta olen pysynyt elämässä kiinni toimivan lääkityksen avulla.
Nyt jouduin tk lääkärille " ajantasaisuuden arvioon" ja kuinka kävi, sairauteni yritetään muuttaa masennukseksi ja sen varjolla joudun kokeilemaan toinen toistaan hirveämpiä lääkkeitä.
Voimani alkaa loppua, en silti haluaisi olla seuraava joka lähtee odottamaan sitä viimeistä junaa koska koen elämäni olevan vielä kesken.
Kommentit (13)
Joillakin löytyy rohkeutta lopettaa paska elämänsä..v i t t u a k o täällä kituuttamaan..
Kerrot että sinulla on jo toimiva lääkitys, etkä halua kokeilla mitään. Kyllä lääkärin pitäisi osata kuunnella myös asiakasta.
Tällaista ei ollut vielä viime vuosituhannella, koko ahdistuneisuus oli täysin tuntematon käsite. Nykynuoret on kaikki ahdistuneita piennimmästäkin vaikeudesta.
Jos ajatuksissa on tämmönen, ethän lähde yksin, vaan tee itsestäsi historian suurmies! Moraali vit##n.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista ei ollut vielä viime vuosituhannella, koko ahdistuneisuus oli täysin tuntematon käsite. Nykynuoret on kaikki ahdistuneita piennimmästäkin vaikeudesta.
Ei vaan edeltävät sukupolvet ovat psykopaatteja ja nuoret herkempiä, ymmärtäen mitä elämä on ja mitkä heidän tulevat roolinsa tässä paskavaltiossa ovat. Ihan turha on elää elämää joka on järjestetty jo valmiiksi paskasti, jotta jotkut psykopaattikokkareet ja boomerit saavat hurvitella.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot että sinulla on jo toimiva lääkitys, etkä halua kokeilla mitään. Kyllä lääkärin pitäisi osata kuunnella myös asiakasta.
Niin pitäisi, mutta ei kuuntele. Tuntuu tietävän minun tunteeni paremmin kuin minä itse. Syyllistää. Lyö lyötyä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin löytyy rohkeutta lopettaa paska elämänsä..v i t t u a k o täällä kituuttamaan..
Senkin voi tehdä niin että ei haittaa muitten elämää, saatikka vie muita mukanaan, se osoittaa vaan raukkuutta eikä rohkeutta.
Ap. Mene nyt yksityiselle lääkärille.
Minäkin olen menettänyt luottamukseni tk: lääkäreihin.
Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Nykyään noista vain puhutaan enemmän. Ei ysärillä ja 2000-luvun alussa puhuttu niin helposti noista asioista, vaikka olisi ollut oireita mitä nykyäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmia?
Voi hyvä luoja. Miten voi omat pääkoppaongelmansakin saada naisten (totta kai vielä nuorten ja hyvin pärjäävien) syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Nykyään noista vain puhutaan enemmän. Ei ysärillä ja 2000-luvun alussa puhuttu niin helposti noista asioista, vaikka olisi ollut oireita mitä nykyäänkin.
Ahdistus on oire ja masennus sairaus, ap haluaisi pysyä ns terveen kirjoissa sen ahdistuksensa kanssa, mikä on helppoa koska ahdistuksen kokemisesta on tehty trendi-ilmiö, se on sallittua kaikille. Sinänsä hyvä että siitä puhutaan ja ihmiset tunnistaa, mutta ne syyt on erilaisia mistä kukin kokee.
Luonto eliminoi ihmisen tekemiä virheitä.