Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kuinka paha turn off, jos naisella on lapsia?

Vierailija
16.02.2025 |

Ja onko itselläsi lapsia tai haluaisitko niitä?

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton turn-off.

Vierailija
2/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus tai lasten haluaminen on pahimpia mahdollisia turn offeja. Samaa tasoa vaikeiden mt-ongelmien ja pitkäaikaistyöttömyyden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ovat tyttöjä, niin sen voisi vielä sietää. Mutta jos ne ovat poikia, niin ehdoton ei, en ala "isäksi" muiden pojille.

Vierailija
4/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paha turn off kun lapsia ei itsellään ole.

Vierailija
5/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä haittaa, kunhan nainen ei oleta, että minusta tulisi uusi isä lapsilleen. Itselläni ei ole lapsia, enkä halua.

Vierailija
6/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lasten olevan ehdoton turn-off, mutta kun tutustuin (töissä) kahden lapsen vuoroviikkoäitiin, aloin sulattelemaan ajatusta. Nyt neljä vuotta myöhemmin naisystäväni lapset ovat ok, emme asu yhdessä ja lapsettomana viikkona vietämme yöt samassa osoitteessa.

Vierailija
7/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin lasten olevan ehdoton turn-off, mutta kun tutustuin (töissä) kahden lapsen vuoroviikkoäitiin, aloin sulattelemaan ajatusta. Nyt neljä vuotta myöhemmin naisystäväni lapset ovat ok, emme asu yhdessä ja lapsettomana viikkona vietämme yöt samassa osoitteessa.

Olet siis vuoroviikko-ori.

Vierailija
8/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset ovat tyttöjä, niin sen voisi vielä sietää. Mutta jos ne ovat poikia, niin ehdoton ei, en ala "isäksi" muiden pojille.

Taidat olla ped.....fiili

Vierailija
9/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi ikinä uusioperheeseen tai tapailisi naista jolla pieniä lapsia koska itse olen sen vaiheen jo elänyt. Ei ikinä enää.

Vierailija
10/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan kun mun miehen suusta, mulla 3 vuoroviikko-teiniä ja varmasti molemmat ajateltiin alkuun että tällainen kiva seksisuhde-tapailu tässä hetken kevään/ kesän ilona mutta niin vaan rakastuttiin ja nyt kummatki oikein onnellisina neljättä vuotta.

Mitään uusperhekuviota ei ole ikinä tulossa ja vasta viime kuukausina edes esittelin miehen kunnolla mun lapsille kun itse halusi. Ja lapset myös. 

Jokainen saa omat turn offit päättää ihan itse mutta silleen on hyvä pitää mieli avoimena että ei se pelkkä toisen vanhemmuus välttämättä pilaa mitään tai ainakin et jos tutustuu itselle sopivaan mieheen/naiseen niin kannattaa antaa asialle mahdollisuus.

Munkin mies totesi että eipä tässä mitään negatiivista ole ollut kun ei ole meidän olemiseen sillä lailla vaikuttanut, muutetaan yhteen sitte viimestäån kun lapset muuttaneet pois kotoa. Sitä ennenkin mun lapsettomat viikot voidaan asua yhdessä. Hän kaipaa omaa tilaa niin siinäkin mielessä meille ollut lopulta ihan ideaali kuvio! 

N47

Vierailija
11/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni tulee olla koskematon. 

Vierailija
12/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkokysymys, etsittekö ensisijaisesti lapsetonta naista mutta ette löytäneet?

Vierailija
13/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi ikinä uusioperheeseen tai tapailisi naista jolla pieniä lapsia koska itse olen sen vaiheen jo elänyt. Ei ikinä enää.

Tämän ymmärrän. Minäkään en rupea tapaamaan miestä koka on vanhoilla päivillään eli yli viisikymppisenä tehnyt lapsen/lapsia. Itse olen käynyt sen vaiheen läpi omien lasten kanssa jo vuosikymmeniä sitten enkä rupea ottamaan uusiksi. 

Vierailija
14/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ymmärrän. Minäkään en rupea tapaamaan miestä koka on vanhoilla päivillään eli yli viisikymppisenä tehnyt lapsen/lapsia. Itse olen käynyt sen vaiheen läpi omien lasten kanssa jo vuosikymmeniä sitten enkä rupea ottamaan uusiksi. 

Oletko mies?

Vierailija
15/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut keskustelupalstoilta sen, etteivät miehet tahdo yh-äitejä. Perhettä ei voi perustaa ikinä kenenkään kanssa, jos ei ole valmis viettämään loppuelämäänsä ilman parisuhdetta. Se ero kun tulee kuitenkin jossain vaiheessa, jotain poikkeuksia lukuunottamatta. Se on tilastollinen fakta. Naisen tehtäväksi jää tehdä se valinta, haluaako perheen vai mahdollisuuden parisuhteeseen eronkin jälkeen. Ihan turha valittaa siitä, jos nykyään naiset eivät niitä lapsia halua. 

Vierailija
16/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia, enkä halua. Jos nainen olisi hyvin toimeentuleva, eikä stereotyyppinen lähiö -yh etsimässä vaihtoehtoista elättäjää/kyyditsijää, saattaisin katsoa sormien läpi.

Vierailija
17/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-off tarkoittaa että miehen himo haihtuu "yllättäen", esimerkiksi kun ihan OK nainen riisuuntuu nakuksi ja sieltä paljastuukin tatuoinnit.

Torjuminen tapahtuu tiedossa tai näkyvissä olevista syistä, kuten jos nainen on rumapainoinen, hänellä on suurikokoiset jalat tai hänellä on lapsia.

Vierailija
18/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää kysellä, kun se riippuu ihan miehestä ja siitä, onko miehellä itsellään lapsia. Ja lasten iästäkin.

Vierailija
19/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut keskustelupalstoilta sen, etteivät miehet tahdo yh-äitejä. Perhettä ei voi perustaa ikinä kenenkään kanssa, jos ei ole valmis viettämään loppuelämäänsä ilman parisuhdetta. Se ero kun tulee kuitenkin jossain vaiheessa, jotain poikkeuksia lukuunottamatta. Se on tilastollinen fakta. Naisen tehtäväksi jää tehdä se valinta, haluaako perheen vai mahdollisuuden parisuhteeseen eronkin jälkeen. Ihan turha valittaa siitä, jos nykyään naiset eivät niitä lapsia halua. 

Kyllä näille yh-äideillekin näyttää aina uusi mies löytyvän.

Vierailija
20/173 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näille yh-äideillekin näyttää aina uusi mies löytyvän.

Mutta kuinka pitkäksi aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä