NETTOpalkkasi / kk ja ammattisi ? (Muista lisät, lomarahat, bonukset, veronpalautukset?
Paljonko on vuositasolla NETTOpalkkasi euroissa /kk? Ammattisi
Minulla 3100e. Kirjanpitäjä. Hyvä palkka, olen tyytyväinen ja onnekas, työ itsessään on hieman puuduttavaa.
Kommentit (284)
2700€/kk nettona. Toimistotyöntekijä hankinnan parissa.
Täällä on kyllä niin kovapalkkaisia hoitajia, sekä lähi että sairaan, että pitääpä harkita alan vaihtoa. Nuohan tienaa kuin lääkärit ikään!
Palkka n. 9000 ruplaa /kk
eli n. vajaa 100 €.
Vähemmän kuin valittaja sisarilla suomessa.
Varastotyöntekijä 2700e lisineen. Työaika aina klo 6-14, eikä ole vuosilisiä vielä kertynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitaja, täydet ikälisät eli palkkaa ei tipu enempää vaikka mitä tekisin. Netto 2100€. Tarkoittaa että joskus tulee 1800€, joskus pari kertaa vuodessa 2500€, kuten tammikuussa kun maksuun tulee kaikki pyhät mitä tein (kuuden viikon ajalta 8 pyhää). Useimmiten hiukan vajaa 2000€. Lomarahat on käteen noin tonni, että eipä sillä juhlita.
Brutto on siis n. 3500 e kk. Eipä todella tarvitse hoitoala minkäänlaista korotusta.
Ei tosiaankaan. Kolmesta ja puolesta tontusta ei mene 40% veroja+maksuja, ei edes lähelle. Minun noin viidestä tonnistakaan ei mene ihan niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä niin kovapalkkaisia hoitajia, sekä lähi että sairaan, että pitääpä harkita alan vaihtoa. Nuohan tienaa kuin lääkärit ikään!
Olen tuo edellinen varastotyöntekijä. Meidän töissä yötyöntekijät tienaa 3500e että on se pikkasen eri asia tehdä vuorotöitä! Ja kuluttavaa, joten siitä kuuluukin maksaa enemmän kuin päivätöistä. Aika ison siivun ottaa vuorotyö elämästä. Sen tietää vasta kun kokee.
Varastossakin 2700e netto? Wooot
Olikohan edes lomarahat mukana tuossa? Tuskin
Hyväpalkkaisia palsta täynnä
2150, varhaiskasvatuksen opettaja.
Masentaa lukea vastauksia. Lukutaito...
Ottakaa huomioon, että hoitoalalla lisät, lomarahat, veronpalautukset, tulospalkkiot yms lisäävät palkkaa jopa kaksinkertaisiksi. Vuorotyö kannattaa rahallisesti niin paljon, että ette arvaakaan.
Sairaanhoitaja, kk palkka vaihdellen NETTONA 3200-3800 välillä. Aiemmin olin lähihoitaja ja silloin nettopalkka jäi vaan johonkin 2300-2600 euron kieppeille.
Ohjaaja kehitysvammaisten parissa, 3-vuorotyö, sosionomi. 3200/€/kk
Netto 2900€/kk. YAMK-insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja, kk palkka vaihdellen NETTONA 3200-3800 välillä. Aiemmin olin lähihoitaja ja silloin nettopalkka jäi vaan johonkin 2300-2600 euron kieppeille.
Mitä se höpinä huonosta palkasta on? Missä ne huonopalkkaiset hoitajat on?
Kysymys huonosti laadittu. Vuodessa mulla brutto noin 30 000 ja veronpalautuksia siihen päälle noin tonni/v
siitä miinu verot. Töitä teen noin 110h/kk
Erityisasiantuntija valtiolla 5420 bruttona/kk. Olen EAT keskiansiossa/ alahaarukassa. Jotkut saavat lähemmäs kuusi tonnia/ yli kuusi tonnia, mutta heillä saattaa olla esim budjettivastuita ja minua suurempia esittelyvastuita.
Tylsähkö työ mutta lyhyt työaika (vähän oli 7h/ työpäivä) pitkine lomineen (38 lomapäivää 5-päiväisen viikon mukaan eli 7viikkoa ja 3 pv). Loistavat työolosuhteet/ välineet.
Ylityö korvataan aina erikseen.
Millä aloilla olevat henkilöt ovat käyneet alapeukuttamassa aloitusta? ;)