Ymmärtääkö joku labra-arvoista jotain??
Mulla oli ferritiini 217 (max 150 saisi olla), leukosyytit 9.4 mutta ne on aina olleet tuon, muut arvot normaaleja.
Onko nyt jotain oikeasti hälyttävää kun ferritiini noin korkealla?? Pelottaa kun luon jo että voi olla syöpää tai joku kasvain yms
Kommentit (14)
Juttele asiasta hoitavan lääkärin kanssa. Tai sen, joka sinut sinne labraan lähetti. Älä ala diagnosoida itseäsi tämän palstan informaation perusteella.
Alan ammattilainen saattaa jotain noista ymmärtää. Kysäseppä.
On soittoaika kyllä tulossa mutta vasta viikon päähän.
Kyllä tuon syy on selvitettävä. Syitä voi olla monia.
Tuttu joka kärsi alhaisesta hbstä ja korkeasta ferriittistä tutki netistä että korkea ferriitti on tulehduksen merkki.
todennäköiset tulet kuolemaan. Ei ole vaihtoehtoja. Kiitos kun kävit ja moi moi. Taivaassa tavataan
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Älä anna terkkarin kuitata tuota villaisella, jos seuraava näyte on laskemaan päin. Joku syy siihen on olemassa, älä tyydy vastaukseen "ei tarvitse seurata".
Ei ole vielä kovin paha ylitys. Voi olla sinulle normaalia tai sitten jokin tulehdus. Mutta tuskin mistään syövästä tai raudankertymistaudista on kyse. Silloin olisi huomattavasti suuremmat arvot.
Onko tuo arvo merkitty punaiseksi? Olen ymmärtänyt, että jos labra-arvot ovat punaisella eikä valkoisena, silloin olisi jotain vialla.
Hoitajalta kysyin niin ei sanonut mitään koska julkisella puolella kuulemma niin vähän mitataan ferritiiniä ettei heillä ole siitä tietoa
Mitä nuo tulehdukset esim voi olla?
Hemoglobiini oli ihan normaali myöskin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo arvo merkitty punaiseksi? Olen ymmärtänyt, että jos labra-arvot ovat punaisella eikä valkoisena, silloin olisi jotain vialla.
Ei siinä mitään merkkejä tai värejä ollut, omakannasta katsoin tulokset
Ap
Mistä näitä tolloja sikiää? Tässä tapauksessa ap kyselee palstalla korkeasta ferritiiniarvosta. Ei siis osaa googleta- ferritiiniarvo korkea. Netissä löytyy pilvin pimein tietoa asiasta, vaikka just häneen liittyvän asian saa vain lääkäriltään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä tolloja sikiää? Tässä tapauksessa ap kyselee palstalla korkeasta ferritiiniarvosta. Ei siis osaa googleta- ferritiiniarvo korkea. Netissä löytyy pilvin pimein tietoa asiasta, vaikka just häneen liittyvän asian saa vain lääkäriltään.
Kiitos vaan, olen googlettanut viime yönä 3 asti kaikilla mahdollisilla hakusanoilla ja soittanut lääkärille soittoajan joka on vasta viikon päästä ja kysynyt hoitajalta joka ei uskaltanut sanoa yhtään mitään. Ajattelin kysellä jos täällä jollain olisi kokemusta tämmöisestä. Netistä löytyy pilvin pimein tietoa kyllä mikä syöpä tai kasvain tää voi olla ja saan niitä lukemalla kyllä paniikin aikaan ja tuntuu kamalalta odotella viikko että saa puhua lääkärin kanssa. ap
Up