Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni huijasi itsensä raskaaksi

Samaa paskaa eri paketissa
29.12.2020 |

Mulla on hirveä henkinen dilemma asian kanssa ja pakko päästä se purkamaan anonyymisti jonnekin.

Ketään ei varmaan yllätä se että naiset hankkiutuu tarkoituksella raskaaksi miehille jotka haluaa sitoa itseensä tai jos vaan haluaa lapsen. En voi mitenkään hyväksyä tuommoisia löyhämoraalista touhua ja nyt sitten hyvä ystäväni on saamassa "ehkäisy petti" vauvaa vakkari tinderhoidolleen. Taidan olla ainut joka tietää ettei mitään ehkäisyä tällä naisella ollutkaan. Miehelle sanonut että kärsii kumiallergiasta eikä kortsua voi käyttää. Tämähän on täyttä kusetusta mutta mitäpä ei neljään kymppiä lähestyvä epätoivoinen nainen tekisi.

Nyt sitten valittaa kun mies ei olekaan innostunut tulevasta isyydestään. Pitäisi kai tukea häntä ja haukkua miestä vastuuttomaksi paskaksi, mutta... Onko ystävyys mennyttä jos sanon että noin halpamaisen tempun jälkeen sietääkin hoitaa pentunsa ihan itse kun se kerran piti väkisin saada??

Kommentit (540)

Vierailija
201/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen teko on äärimmäisen moraaliton myös lasta kohtaan. En voi käsittää ihmistä, joka haluaa tehdä lapsen tilanteeseen, jossa toinen osapuoli on haluton lapsen vanhemmaksi. 

Moraalitonta lasta kohtaan, mutta noin nainen myös tuomitsee ko. miehen roskana yksinäisyyteen.  

Akka huiputti miehen (nykyään mun kumppanini) isäksi ollessaan 30. Mieheni oli jo nuorena sanonut, ettei isäksi halua ja nainen oli vastannut olevansa hedelmätön (ilmeisesti useamman lääkärin mukaan). Eivät keskustelleet enempää ja niinpä sai A salattua lapsikuumeensa sitten.

No, biologisia ylläreitä tapahtuu ja lääkärit voi olla väärässä hedelmättömyydetä, lapsihan sieltä tuli. Mies ei jättänyt perhettään, on koittanut olla paras mahdollinen isä ja providannut, ja aikansa se parisuhde/perhe-elämä kesti, mutta nyt minä olen tuon miehen kanssa ja täytyy sanoa, että olen helvetin katkera sille pakkosiittäjä-ämmälle. On kivuliasta katsoa, kuinka huono isä tuo mies on, ja on kivuliasta tietää, että hän tiedosti paskaisyyden mahdollisuuden kun jo nuorena sanoi, ettei tahdo.

Musta toi meillä välillä vieraileva teini on ihan kiva, mutta onko tää nyt tosiaan parasta, mihin se nainen pystyi ja mitä hän saattoi haluta. Onhan hänellä toki lapsensa "ystävänään" vielä pitkään. Kuitenkin isäkin tahtoo välillä olla lapseensa yhteydessä vaikka se pian jo aikuinen. Tää on mulle ok, ei lasta pidäkään unohtaa ja tottakai oma lapsi on tärkeä. Olen valmis joustamaan omia asioitani vähän ton lapsen vuoksi, mutta olisin kyllä valmis joustamaan enemmän, jos lapsi olisi mieheni osalta mieluinen.

Vaan aina nyt kun joustan, olen vaan katkera sille Akalle. Tajusko se, ettei hän pilaa ainoastaan sen miehen elämää, vai oliko vaan välittämättä vauvakiimoissaan? Pitikö hän miestä niin roskana, että olisi tosiaan analyyttisesti ajatellen valmis tuomitsemaan hänet yksineloon?

Me ei esim. voida muuttaa meille mieluisiin paikkoihin, koska pitää olla sellaisen matkan päässä, johon lapsikin voi tulla siedettävällä vaivalla vierailemaan. Toki voisin jättää miehen kun en hänen kanssaan saavuta "unelmiani", sitähän se akka varmaan toivoo. No en jätä, koska mulle hyvä mies.

Kuulostaa aikamoiselta provotarinalta. Ja mistä tiedät, ettei vaan miehesi valehtele tilanteesta?

Ja jos nainen on luullut, ettei pysty saamaan lapsia niin eiköhän se ole kummakin syy, että päätyi raskaaksi, jos harrastivat seksiä ilman ehkäisyä.

Ja jos mies ei lapsia halunnut, niin miksi ei putkiaan leikannut?

Ei ole provo, vaan mä koitan osata elää sen kanssa, etten ns. saa miestä omakseni, koska joku lapsikiimainen ämmä kusetti sitä. 

En tiedä, miksei se leikannut putkiaan, olen kysynyt. Oli nuori ja sinisilmäinen, en mä tajua. Itsehän se penistään käytti, sitä en kiistä. Mutta turhahan tollaisesta on jälkikäteen syyllistää. 

Joka tapauksessa tollasten uijattujen raskauksien vaikutukset yltää useisiin imisiin.

"Etten saa miestä omakseni" ... Kuulostat aika pelottavalta naiselta. Haukut miestäsi ja samalla haluat, että hän on "täysin sinun". Taitaa tässäkin provotarinassa miehen pahoinpitely jatkua. 

Vierailija
202/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan +30v sinkkunaisia ilman KUMIA tai tässä on seuraus. Tämä kyllä pitäisi opettaa jo ala-asteella seksuaalivalistuksessa Noh, veli joutuu nyt maksamaan kovan oppirahan tästä mokailusta. Annan täältä virtuaalituen! Suurin osa +30v sinkuista vaanii hyväuskoisia miehiä vauvan kiilto silmissä.

Silloin kun minä olin koulussa, siellä opetettiin ettei minkään ikäisiä sinkkuja panna ilman kumia. Vakiintuneessa yksiavioisessa parisuhteessa kumppania tuskin kutsutaan sinkuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen teko on äärimmäisen moraaliton myös lasta kohtaan. En voi käsittää ihmistä, joka haluaa tehdä lapsen tilanteeseen, jossa toinen osapuoli on haluton lapsen vanhemmaksi. 

Moraalitonta lasta kohtaan, mutta noin nainen myös tuomitsee ko. miehen roskana yksinäisyyteen.  

Akka huiputti miehen (nykyään mun kumppanini) isäksi ollessaan 30. Mieheni oli jo nuorena sanonut, ettei isäksi halua ja nainen oli vastannut olevansa hedelmätön (ilmeisesti useamman lääkärin mukaan). Eivät keskustelleet enempää ja niinpä sai A salattua lapsikuumeensa sitten.

No, biologisia ylläreitä tapahtuu ja lääkärit voi olla väärässä hedelmättömyydetä, lapsihan sieltä tuli. Mies ei jättänyt perhettään, on koittanut olla paras mahdollinen isä ja providannut, ja aikansa se parisuhde/perhe-elämä kesti, mutta nyt minä olen tuon miehen kanssa ja täytyy sanoa, että olen helvetin katkera sille pakkosiittäjä-ämmälle. On kivuliasta katsoa, kuinka huono isä tuo mies on, ja on kivuliasta tietää, että hän tiedosti paskaisyyden mahdollisuuden kun jo nuorena sanoi, ettei tahdo.

Musta toi meillä välillä vieraileva teini on ihan kiva, mutta onko tää nyt tosiaan parasta, mihin se nainen pystyi ja mitä hän saattoi haluta. Onhan hänellä toki lapsensa "ystävänään" vielä pitkään. Kuitenkin isäkin tahtoo välillä olla lapseensa yhteydessä vaikka se pian jo aikuinen. Tää on mulle ok, ei lasta pidäkään unohtaa ja tottakai oma lapsi on tärkeä. Olen valmis joustamaan omia asioitani vähän ton lapsen vuoksi, mutta olisin kyllä valmis joustamaan enemmän, jos lapsi olisi mieheni osalta mieluinen.

Vaan aina nyt kun joustan, olen vaan katkera sille Akalle. Tajusko se, ettei hän pilaa ainoastaan sen miehen elämää, vai oliko vaan välittämättä vauvakiimoissaan? Pitikö hän miestä niin roskana, että olisi tosiaan analyyttisesti ajatellen valmis tuomitsemaan hänet yksineloon?

Me ei esim. voida muuttaa meille mieluisiin paikkoihin, koska pitää olla sellaisen matkan päässä, johon lapsikin voi tulla siedettävällä vaivalla vierailemaan. Toki voisin jättää miehen kun en hänen kanssaan saavuta "unelmiani", sitähän se akka varmaan toivoo. No en jätä, koska mulle hyvä mies.

Kuulostaa aikamoiselta provotarinalta. Ja mistä tiedät, ettei vaan miehesi valehtele tilanteesta?

Ja jos nainen on luullut, ettei pysty saamaan lapsia niin eiköhän se ole kummakin syy, että päätyi raskaaksi, jos harrastivat seksiä ilman ehkäisyä.

Ja jos mies ei lapsia halunnut, niin miksi ei putkiaan leikannut?

Ei ole provo, vaan mä koitan osata elää sen kanssa, etten ns. saa miestä omakseni, koska joku lapsikiimainen ämmä kusetti sitä. 

En tiedä, miksei se leikannut putkiaan, olen kysynyt. Oli nuori ja sinisilmäinen, en mä tajua. Itsehän se penistään käytti, sitä en kiistä. Mutta turhahan tollaisesta on jälkikäteen syyllistää. 

Joka tapauksessa tollasten uijattujen raskauksien vaikutukset yltää useisiin imisiin.

"Etten saa miestä omakseni" ... Kuulostat aika pelottavalta naiselta. Haukut miestäsi ja samalla haluat, että hän on "täysin sinun". Taitaa tässäkin provotarinassa miehen pahoinpitely jatkua. 

Samaa mieltä, toivottavasti tuo on provo koska muussa tapauksessa ihan sairasta meininkiä. Haukkuu kumppaniaan joka toisessa lauseessa ja sitten kuitenkin itkee kun ei saa miestä omakseen (kuka sen edes estää?).

Vierailija
204/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti tehdään aina AU lapsille. Avioliiton sisällä syntyneelle pystyy omakustanteisesti teettämään testit.[/quote]

No ei kyllä todellakaan tehdä.

Vierailija
205/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatku pahoinpitely, pitelen hyvin. Hän on läminsydäminen ja ihana, eikä voi olla laitonta mun todeta, että meillä olisi erilaista ilman tätä lasta. Kuten sanoin, pidän tästä lapsesta, mutt on kurjaa katella kun miehellä on paha mieli kun hän ei oikeen osaa olla isä.

Toinen kyselijä ihmetteli, mikä "huono isä". Hän on aloitekyvytön lapsestaan, eikä usein muista lapseen liittyviä asioita. Ehkä moni normi-isäkin on tollainen, mutta ei se silti kai hyvää isyyttä ole.

Se, että totean mieheni olevan huono isä, on ihan hänen itsensä sanomaa. Se ei ole haukku, vaan realiteetti. Musta on hienoa, että hän yrittää, jotta lapselle olisi mukavaa. Hänen neurologia ei kuitenkaan riitä olemaan aktiivisesti isä.

En väitä olevani ainoa jolle kelpaa kumppani toisella rundilla. Onneksi monelle kelpaa, koska välittämistä meistä jokainen täällä tarvitsisi.

Palaan tässä silti toteamukseen, että se Akka teki väärin ja mahdollisesti ajattelematta tekojena seurauksia tai edes sitä, miksi mies ei lapsia halunnut.

Vierailija
206/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, toivottavasti tuo on provo koska muussa tapauksessa ihan sairasta meininkiä. Haukkuu kumppaniaan joka toisessa lauseessa ja sitten kuitenkin itkee kun ei saa miestä omakseen (kuka sen edes estää?).

1) En halua eikä ole oikeutta katkaista miehen ja lapsen välejä.

2) Mies itse puhuu huonosta isyydestä. Hän omien sanojensa mukaan ei halunnut tällaisa vastuuta.

3) En siis hauku. Vaan tuen häntä viikonloppuisähommissaan.

Kerronpahan vaan, että on harmittavaa sivustaelää tällasta saagaa.

Vierailija
207/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää housut jalassa, niin ei käy näin :)

Ellei pysty, niin voi voi

Vierailija
208/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä sinä sekoilet? Miten se sinun kanssasi suhteessa oleva mies on tuomittu yksineloon? Kertakaikkiaan pimeää tekstiä.

Joo, en mahtunut kirjoittmaan tohon viestiin kaikkea kun pitempänä se ei olisi mennyt läpi.

Sitä vaan, että kokemukseni mukaan harva nainen alentuu ottamaan miehen, joka on kiinni toisen naisen lapsessa. Samoinhan ne miehet välttelee yh-mammoja. Ja jos kukaan ei tollaista "hyväksikäytettyä" miestä ota, niin silloinhan se olisi sen Akan yksinäisyyteen tuomitsema.

Vaikka mies on pääosin ihana (enhän mä sitä muuten katselisi ellei hyviä piirteitä olisi paljon), se on aivan onneton selittämään useita asioita lapselleen, ja musta lapsen opetus on hänen vastuullaan, ei mun. Ei ole mun vastuulla opettaa vieraan lasta eikä mulla ole oikeutta suuttua sille. Musta ihan paska tilanne uudelle kumppanille. Tää mieheni yrittää, vaikka on isänä paska ja sille tulee siitä paha mieli. Musta on tärkeätä, että tahtoo olla läsnä.

Monella tavalla olisi rehellisempää, jos nainen hankkiutuisikin risteilyillä täysin vieraalle raskaaksi kertomatta isän henkilöllisyyttä kellekään, niinkuin tuossa aiemmin joku kertoili. Ei menisi sen äijän elämä tai sen äijä uusien kumppaneiden elämä mönkään. Helvetin itsekästä.

Niin, eli ongelmana ei nyt kuitenkaan ole se mies, vaan se että sinusta on kurjaa olla suhteessa miehen kanssa jolla on lapsia. Et kuitenkaan ole viitsinyt etsiä kumppania jolla ei niitä lapsia ole, vaan mieluummin märiset sen lapsellisen miehen exälle miksei hän ole keksinyt aikakonetta.

Minulla on kolme lasta. Ero ei ole näköpiirissä, mutta eihän sitä koskaan tiedä, elämässä voi sattua mitä vaan. Mutta voin luvata, että eron sattuessa minua ei kiinnosta pätkääkään mitä joku tulevan ex-mieheni tuleva kakkosrouva on minun lastenhankinnastani mieltä. Ei siis kertakaikkiaan yhtään. Ja voin luvata, ettei kukaan muukaan tee lapsenhankintapäätöksiään sillä perusteella, ettei puolison uusille kumppaneille vaan tulisi paha mieli.

Vierailija
209/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatku pahoinpitely, pitelen hyvin. Hän on läminsydäminen ja ihana, eikä voi olla laitonta mun todeta, että meillä olisi erilaista ilman tätä lasta. Kuten sanoin, pidän tästä lapsesta, mutt on kurjaa katella kun miehellä on paha mieli kun hän ei oikeen osaa olla isä.

Toinen kyselijä ihmetteli, mikä "huono isä". Hän on aloitekyvytön lapsestaan, eikä usein muista lapseen liittyviä asioita. Ehkä moni normi-isäkin on tollainen, mutta ei se silti kai hyvää isyyttä ole.

Se, että totean mieheni olevan huono isä, on ihan hänen itsensä sanomaa. Se ei ole haukku, vaan realiteetti. Musta on hienoa, että hän yrittää, jotta lapselle olisi mukavaa. Hänen neurologia ei kuitenkaan riitä olemaan aktiivisesti isä.

En väitä olevani ainoa jolle kelpaa kumppani toisella rundilla. Onneksi monelle kelpaa, koska välittämistä meistä jokainen täällä tarvitsisi.

Palaan tässä silti toteamukseen, että se Akka teki väärin ja mahdollisesti ajattelematta tekojena seurauksia tai edes sitä, miksi mies ei lapsia halunnut.

Sairas on nainen, joka on mustasukkainen miehensä lapselle ja tämän ex-puolisolle. 

Vierailija
210/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on sama tilanne.

Lähes 40v oleva ystävä, jolla on vauvakuume.

Hän ei ole vuosiin tapaillut ketään (masennuksen takia).

Nyt sitten Tinderistä löytyi mies.

Tämä mun kaveri ei halua mieheltä kuin siemenet.

Eli kun vauva saadaan alulle niin ei ole väliä onko mies edes projektissa mukana.

Elarit tulee toki joutumaan maksamaan, koska tämä ystäväni on pienipalkkainen.

Näin on ystäväni asian mulle sanonut.

Mies on myös kohtuullisen komea joten ystäväni haluaa hänet lapsen isäksi geenien vuoksi.

Voi miesparkaa."

Ei hemmetti sentään. 

Olkaa oikeasti varovaisia kun riiatte.

Voi tulla kallis pano. 

Vierailija
211/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun miesten pitäisi saada vastuuttomasti paneskella ympäriinsä ilman vastuunottoa. Kuka tuollaista puolustaa?

Vierailija
212/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikooko vaatia elareita? En pystyisi itse jatkamaan ystävyyttä noin katalaan ihmiseen.

Aikoo vaatia ja toistelee nyt mantraa "lapsella on oikeus isään". Tällä hiillostaa tätä huijaamaansa miestäkin joka vaikuttaa siltä että haluaisi paeta koko tilanteesta. Ystäväni mielikuvissa mies kyllä rakastuu lapseen ja unohtaa huijauksen. Uskoo että heillä voisi olla vielä suhde lapsen synnyttyä. Mies ei tiedä myöskään että kyseessä ei ollut oikeasti vahinko

Ap

Aikamoista toiveajattelua, että mies raskauden aikana jotenkin innostuisi tästä ja sitten vauvan synnyttyä innostuisi vielä enemmän ja alkaisi oikeasti viettää aikaa lapsensa kanssa ja osallistua sen hoitoon, saatika että innostua aktiivisesti jakaa vanhemmuuden tämän ystäväsi kanssa. 

Vierailija
213/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun miesten pitäisi saada vastuuttomasti paneskella ympäriinsä ilman vastuunottoa. Kuka tuollaista puolustaa?

MGTOW-kultti. Heidän mielestä naisella pitäisi olla kaikki vastuu lisääntymisestä, heillä taas ei mitään. Panna saa ilman kumia, ja naisillekkin voi kertoa haluavansa lapsia, mutta heti kun nainen pamahtaa paksuksi niin kytkin alas ja karkuun. Mutta paksuksi tuleminen tässäkin tilanteessa on aina naisen syytä - siis näiden herrojen mielestä. 

Vierailija
214/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli mies on yhdynnässä ilman kumia, hän primitiivisen alitajuisesti haluaa lisääntyä ja jakaa siementään.

Näin ollen miestä ei voi mitenkään "pakottaa" vastentahtoisesti isäksi.

Vierailija
215/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekassa viestissäsi kirjoitit, että nainen sanoi olevansa hedelmätön, oletko varma että valehteli? Välillä lapsettomuusdiagnoosista huolimatta joku saattaa raskautua.

Vierailija
216/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ulkosuomalainen avovaimo. Hankkiutui tahallaan paksuksi että lapsi saa suomen kansalaisuuden terveydenhuolto ym etuineen. Tavallaan tiesin mitä hän aikoo. Muttei ole lähtemässä tästä perhe-elämästä mihinkään.

Heidän kulttuuriin kuuluu että pitää olla lapsia ja perhe. Voi sitä videopuheluiden määrä kun sitä vatsaa ylpeänä esitellään sukulaisille. :)

3kk viisumi, mikä menee tammikuun alussa umpeen. Täytyy hakea lisäaikaa raskauden perusteella. Whatsupin logeilla voin todistaa, että olemme tunteneet jo kaksi vuotta. Syksyllä maahantullessa oli se 2vk vapaaehtoinen karanteeni, minun piti todistaa tuloni, ja otin avokilleni kattavan matkavakuutuksen ulkomaisesta vakuutusyhtiöstä, koska kotimaiset eivät sellaista myöntäneet.

Vierailija
217/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on

Vierailija kirjoitti:

Aikooko vaatia elareita? En pystyisi itse jatkamaan ystävyyttä noin katalaan ihmiseen.

Aikoo vaatia ja toistelee nyt mantraa "lapsella on oikeus isään". Tällä hiillostaa tätä huijaamaansa miestäkin joka vaikuttaa siltä että haluaisi paeta koko tilanteesta. Ystäväni mielikuvissa mies kyllä rakastuu lapseen ja unohtaa huijauksen. Uskoo että heillä voisi olla vielä suhde lapsen synnyttyä. Mies ei tiedä myöskään että kyseessä ei ollut oikeasti vahinko

Ap

Aikamoista toiveajattelua, että mies raskauden aikana jotenkin innostuisi tästä ja sitten vauvan synnyttyä innostuisi vielä enemmän ja alkaisi oikeasti viettää aikaa lapsensa kanssa ja osallistua sen hoitoon, saatika että innostua aktiivisesti jakaa vanhemmuuden tämän ystäväsi kanssa. 

Yhteishuolto pelastaisi elareilta. Kyllä moni elarisuohon joutunut mies ottaisi lapsen mieluummin huollettavakseen. Se olisi myös tuollaisesta huijauksesta varmaan se oikeudenmukaisin rangaistus naiselle...

Vierailija
218/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yhteishuolto pelastaisi elareilta. Kyllä moni elarisuohon joutunut mies ottaisi lapsen mieluummin huollettavakseen. Se olisi myös tuollaisesta huijauksesta varmaan se oikeudenmukaisin rangaistus naiselle...

Yhteishuollossa sulla todennäköisesti menee enemmän rahaa, kuin jos maksaisit ne elarit. 

Vierailija
219/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Ap kuvaili ehkä oman kamalimman painajaiseni. Olisi hirveetä törmätä naiseen, esim. yhden illan säätö, joka haluaisikin tehdä minusta isän. Sitten joutuisi olemaan loppuelämän kytköksissä johonkin hieman sekopäiseen yhden illan tuttavuuteen ja vielä kasvattamaan muksun sen kanssa. Kyllä olisi oma elämä pilalla. 

ja kuitenkin se muna pitää ottaa housusta

Vierailija
220/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs olipa kerran tapaus:

Nuori mies mennyt räkäkännissä riiulle tavintolassa tapaamansa naisen luota  suoraan tanssiravintolasta, toteaa tämän kun herää aamulla.

Ei tiennyt nimeä ja unohti koko homman.

Itse asiassa ei edes muistanut yhtään mitään koko illan tapahtumissa.

Nainen ottaa yhteyttä 3kk päästä ja kertoo että on raskaana kyseisen yön tapahtumien seurauksena ja aikoo pitää lapsen mutta "en mä sulta mitään vaadi".

Mies on epäuskoinen , koska ei muista mitään ja kuulee naisella olleen kierroksessa muitakin sulhoja samaan aikaan.

Tulee kutsu isyyden vahvistamiseen.

Sitten isyyden vahvistamiseen käräjäoikeudessa ----Asia viedään käräjille, marssitetaan todistajia , heti pienokaisen synnyttyä hänestä otetaan verikoe isyystestiä varten.

Käy ilmi että ko mies on kuin onkin lapsen isä.

Mies ottaa (aikamoisen) lainan ja maksaa sopimuksellisesti könttäsummana lapsen äidille elatusmaksut kertaluonteisesti. (Elatusmaksuja maksetaan kunnes lapsi täyttää 18 vuotta).

Mies saa unohtaa opiskelunsa ja menee takaisin hanttihommiin.

Jollakinhan laina on maksettava.

Naista ei halua tavata enää ikinä, lapsesta puhumattakaan. Eikä nainenkaan miestä, jolle on katkera käräjöinnistä.

Nainen avioituu noin 1-2 vuoden päästä uuden miehen kanssa, lapsen syntymästä laskien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä