Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sua yritetty iskeä, vaikka on sormukset sormessa? Mulla laivalla kävi niin, että mies kävi ostamassa meille yökerhossa lonkerot

Vierailija
28.12.2023 |

niin sillä välin mua tultiin iskemään. Sanoin vaan, että oon varattu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on normitilanne laivalla. Ei siellä sormuksia katella....

Vierailija
2/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasva aikuiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan selvinnyt, että mitä tuo iskeminen on? Onko se tervehtimistä? Kysymistä, että mitä kuuluu? Juttelua säästä? Tanssiin pyytämistä?

Vierailija
4/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mikä ongelma tuo on? Hoidit tilanteen fiksusti. Eihän se iskijä voi tietää sormuksista, onko henkilöllä vaikka avoin suhde tai onko tämä esim. polyamorinen. Ja jos ei ollut sattunut miestäsi huomaamaan ja vähän kauempaa kiinnittänyt sinuun huomiota, niin tuskin on baarin hämärässä kauempaa mitään sormuksia edes huomannut. Kädethän usein ovat pöydän alla tai vähän piilossa. Ei minusta se mikään rikos tai paha asia ole, jos joku ottaa kontaktia, kun itsehän voi sitten tahdikkaasti ilmaista, että ei kiinnosta - esim. juuri kuten itse teit, että kerroit olevasi jo suhteessa.

Vierailija
5/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, varattuna ja sormus sormessa kuultu näitä iänikuisia "vitsejä", "ei se este ole, vain hidaste..." 

Vierailija
6/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on normitilanne laivalla. Ei siellä sormuksia katella....

Katselin kerran laivalla vieressäni kuhertelevaa keski-ikäistä paria. Kummallakin sormukset sormessaan ja ajattelin, että onpa kivaa kun rakkaus vielä roihuaa. Suutelivat tulisesti, ja kun ottivat taukoa hörpätäkseen laseistaan, toinen kysyi, että minkä ikäinen muuten oot... Ehkä eivät olleetkaan toistensa kanssa parisuhteessa?

Vierailija
7/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen ja jutellut vaikka kuinka usein baareissa tuntemattomien miesten kanssa. Ei kai jokainen juttelu iskemistä ole.

Vierailija
8/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva nainen ja jutellut vaikka kuinka usein baareissa tuntemattomien miesten kanssa. Ei kai jokainen juttelu iskemistä ole.

Tämä. Olen mies, saatan jutella baarissa ihan tuntemattomien kanssa sukupuoleen katsomatta. Ilman mitään ajatusta mistään iskemisestä. Aina silloin tällöin löytyy naisia, jotka tulkitsevat sen, että kun mies avaa suunsa, tarkoittaa sitä, että mies yrittää iskeä.

Vierailija
9/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin sormukset vaikka en ole varattu. En halua tunkeilijoita lähelleni. 

Vierailija
10/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta kertaa ja juuri laivalla. Aika huvittavaa, kun ikääkin on jo n. 60. Ja reilusti mua nuoremmat miehet yrittää saada mukaansa, joku lupasi pitää mua kuin kukkaa kämmenellä, jos lähden hänen mukaansa vaikka pysyvästi. Ei tuo kylä imartele yhtään, että kuvitellaan mun olevan niin puutteessa, että lähden epätoivoisena kenen tahansa matkaan.

Vierailija
11/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen mies, saatan jutella baarissa ihan tuntemattomien kanssa sukupuoleen katsomatta. Ilman mitään ajatusta mistään iskemisestä. Aina silloin tällöin löytyy naisia, jotka tulkitsevat sen, että kun mies avaa suunsa, tarkoittaa sitä, että mies yrittää iskeä.

Kyllä iskuyritykset erottaa normaalista jutustelusta. Itse tykkäänkin jutella, jos yhteinen puheenaihe löytyy, vaikkei mitään muuta yhteistä olisikaan.

Vierailija
12/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just että en oo ikinä mitään sormuksia kattellu kun oon naiselle mennyt juttelemaan. Ehkä jos se selvästi osuu silmiin tietää menemättä.

Vierailija
13/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isketty vaikka olen sinkku. Ja baarissa kun yrittää edes jutella jollekin miehelle, niin ne on juosseet karkuun. Tai kääntyvät vastaamatta poispäin.

Vierailija
14/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä iskuyritykset erottaa normaalista jutustelusta. Itse tykkäänkin jutella, jos yhteinen puheenaihe löytyy, vaikkei mitään muuta yhteistä olisikaan.

Niin pitäisi erottaa, mutta osalle naisista kaikki juttelu on heidän mielestään iskuyritys.

Vierailija
15/15 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en ikinä katso ihmisten sormia tai sormuksia, vaan kasvoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä