Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni huijasi itsensä raskaaksi

Samaa paskaa eri paketissa
29.12.2020 |

Mulla on hirveä henkinen dilemma asian kanssa ja pakko päästä se purkamaan anonyymisti jonnekin.

Ketään ei varmaan yllätä se että naiset hankkiutuu tarkoituksella raskaaksi miehille jotka haluaa sitoa itseensä tai jos vaan haluaa lapsen. En voi mitenkään hyväksyä tuommoisia löyhämoraalista touhua ja nyt sitten hyvä ystäväni on saamassa "ehkäisy petti" vauvaa vakkari tinderhoidolleen. Taidan olla ainut joka tietää ettei mitään ehkäisyä tällä naisella ollutkaan. Miehelle sanonut että kärsii kumiallergiasta eikä kortsua voi käyttää. Tämähän on täyttä kusetusta mutta mitäpä ei neljään kymppiä lähestyvä epätoivoinen nainen tekisi.

Nyt sitten valittaa kun mies ei olekaan innostunut tulevasta isyydestään. Pitäisi kai tukea häntä ja haukkua miestä vastuuttomaksi paskaksi, mutta... Onko ystävyys mennyttä jos sanon että noin halpamaisen tempun jälkeen sietääkin hoitaa pentunsa ihan itse kun se kerran piti väkisin saada??

Kommentit (540)

Vierailija
21/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin noin, oli pitkä liitto takana ja hommas itsensä raskaaksi tarkoituksella. Tämä kyllä tuli ilmi nopeasti. Olimme eroamassa ja ajatteli että uusi lapsi korjaisi tilanteen, no saihan hän viisi helvetillistä lisävuotta, en tiedä kuka tuolla voitti ja mitä. Lastani rakastan, exää vihaan enkä milloinkaan tule antamaan anteeksi tekoansa. En ole kertonut hänelle että tiedän tästä, mutta joka kerta kun on mahdollista teen hänen elämänsä hieman hankalammaksi.

Vierailija
22/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ongelmaahan ei olisi, jos miehet pitäisi värkkinsä housuissaan. Mutta miehet ei siihen ilmeisesti pysty, nämä luomakunnankruunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin itse päälle nelikymppisenä  vapaaehtoisesti lapsettomana naisena pystyn mitään juurruttamaan kanssani työskentelevien nuorten miesten päähän, niin se on:

älä ikinä, IKINÄ luota yhteenkään naiseen ehkäisyasioissa!! 

Toinen opettamani asia on, ettei heidän ole pakko joutua osaksi jonkun nuoren naisen valmiiksi kirjoittamaa elämän narratiivia, jossa miehellä on sivurooli spermanluovuttajana ja laskuja maksavana rukkasena. Monesti nuoret miehet tuntuvat olevan jopa yllättyneitä, kun sanon, ettei elämän tarvitse johtaa vanhemmuuteen ollakseen rikasta ja mielekästä.  

Olen ollut niin suunnattoman monta kertaa onnellinen, että olen sattunut syntymään naiseksi, joten minua ei kaltaisessamme valtiossa kukaan pysty pakottamaan vanhemmaksi vasten tahtoani. Naisten alhaisuuden tuntien olen myös onnellinen, että kumppanini valikoituu miessukupuolesta. 

Miesten kohdalla tilanne on oikeudellisestikin katsoen sietämätön, koska nainen voi vedota raskauden tapahtuvan "hänen kehossaan", johon miehellä ei ole mahdollisuutta puuttua. Siksi olisi äärimmäisen tärkeää mahdollistaa miehille "taloudellinen abortti", jolla heidät voitaisiin julistaa taloudellisesti vapaaksi elatus- ym. kustannuksista, kun kyseessä on selkeästi miehelle epätoivottu lapsi, ja hänen kantansa on etukäteen tiedetty. 

Vierailija
24/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku trendi kai tämä on.. Kun nainen biologinen kello tikittää ja tiedetään, että aika on rajallinen naiselle niin Tinder on antanut väylän käyttää näitä vakihoitokeissejä hyväksi.Tiedän myös tälläisen tapauksen jossa miestä käytettiin härskisti hyväksi.Mies vaati aborttia, mutta nainen ei suostunut. Nyt mies maksaa elareita. Miehenä en luottaisi jos nainen sanoo, että käyttää ehkäisyä, en luottaisi kumiinkaan. Hullu mies olisi jos paljaataan p*nisi. En tiedä mikä tämä trendi nykyään on.

Vierailija
25/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ongelmaahan ei olisi, jos miehet pitäisi värkkinsä housuissaan. Mutta miehet ei siihen ilmeisesti pysty, nämä luomakunnankruunut.

Onneksi "eivät pysty";  meitä ei-miesvihaajia ja seksistä sekä yhdynnästä nauttivia naisia kun on vielä olemassa!

Vierailija
26/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään miehen ei pitäisi luottaa +30v vauvakuumeisen naisen sanaan missään ehkäisyyn liittyvässä. Miehet on tyhmiä pässejä. Ilmaista tavaraa ei ole. Maksat sitten elareiden muodossa vähintään.

Miehen vika kun nainen valehtelee? Älä viitsi nyt...

Vierailija
27/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee joku tindermies, joka etsii vaan panoseuraa isäksi👍Onnea isukille!

Vierailija
28/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen abortti kirjoitti:

Jos näin itse päälle nelikymppisenä  vapaaehtoisesti lapsettomana naisena pystyn mitään juurruttamaan kanssani työskentelevien nuorten miesten päähän, niin se on:

älä ikinä, IKINÄ luota yhteenkään naiseen ehkäisyasioissa!! 

Toinen opettamani asia on, ettei heidän ole pakko joutua osaksi jonkun nuoren naisen valmiiksi kirjoittamaa elämän narratiivia, jossa miehellä on sivurooli spermanluovuttajana ja laskuja maksavana rukkasena. Monesti nuoret miehet tuntuvat olevan jopa yllättyneitä, kun sanon, ettei elämän tarvitse johtaa vanhemmuuteen ollakseen rikasta ja mielekästä.  

Olen ollut niin suunnattoman monta kertaa onnellinen, että olen sattunut syntymään naiseksi, joten minua ei kaltaisessamme valtiossa kukaan pysty pakottamaan vanhemmaksi vasten tahtoani. Naisten alhaisuuden tuntien olen myös onnellinen, että kumppanini valikoituu miessukupuolesta. 

Miesten kohdalla tilanne on oikeudellisestikin katsoen sietämätön, koska nainen voi vedota raskauden tapahtuvan "hänen kehossaan", johon miehellä ei ole mahdollisuutta puuttua. Siksi olisi äärimmäisen tärkeää mahdollistaa miehille "taloudellinen abortti", jolla heidät voitaisiin julistaa taloudellisesti vapaaksi elatus- ym. kustannuksista, kun kyseessä on selkeästi miehelle epätoivottu lapsi, ja hänen kantansa on etukäteen tiedetty. 

Vähän nuorempana naisena allekirjoitan tämän täysin. Kyllä!

Vierailija
29/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden tällaisen. Nainen halusi parikymppisenä sitoa miehen itseensä ja hankkiutui salaa raskaaksi. Aavistin jo silloin, myöhemmin nainen tunnusti minulle, isälle en halunnut kertoa.

Tilanne nyt kun tämä lapsi on +20v. Isän kanssa läheiset välit, äidin kanssa ei ole tekemisissä ollenkaan. Ei nimittäin ole ainoa halpamainen teko siltä naiselta.

Kyllä kannatti, isä jätti tän äidin lapsen ollessa 1 v joten sitominen ei ihan toiminut.

Vierailija
30/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehtiin noin, oli pitkä liitto takana ja hommas itsensä raskaaksi tarkoituksella. Tämä kyllä tuli ilmi nopeasti. Olimme eroamassa ja ajatteli että uusi lapsi korjaisi tilanteen, no saihan hän viisi helvetillistä lisävuotta, en tiedä kuka tuolla voitti ja mitä. Lastani rakastan, exää vihaan enkä milloinkaan tule antamaan anteeksi tekoansa. En ole kertonut hänelle että tiedän tästä, mutta joka kerta kun on mahdollista teen hänen elämänsä hieman hankalammaksi.

Mistä sait tietää, jos ei itse kertonut?

Vierailija
31/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika katalaa, mutta toisaalta myös mies tekee valinnan kun ei ehkäise itse . Moraalisesti olisi kyllä parempi hedelmöityä klinikalla (joo se toki maksaa). Ap tuntee huonoa omatuntoa turhaa, mutta joo ehkä voi miettiä ystävyyttä...

Vierailija
32/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos se, joka ei halua lapsia ehkäisee?

Tulee välillä sellainen tunne, että miehet ovat jotain käveleviä, kuolaavia imbesillejä. Luulisi hälytyskellojen soivan jos naisella on kaikenlaisia vaikeuksia ehkäisyn kanssa eikä lateksikortsujakaan voi käyttää. Kuka luottaa vaan toisen sanaan näin tärkeässä asiassa? Kannattaako sitä seksiä edes harrastaa jos ei ehkäisyasiat ole kunnossa?

Vierailija
33/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen yhden tällaisen. Nainen halusi parikymppisenä sitoa miehen itseensä ja hankkiutui salaa raskaaksi. Aavistin jo silloin, myöhemmin nainen tunnusti minulle, isälle en halunnut kertoa.

Tilanne nyt kun tämä lapsi on +20v. Isän kanssa läheiset välit, äidin kanssa ei ole tekemisissä ollenkaan. Ei nimittäin ole ainoa halpamainen teko siltä naiselta.

Kyllä kannatti, isä jätti tän äidin lapsen ollessa 1 v joten sitominen ei ihan toiminut.

Tämä lienee useon totta! Jos kehtaa käyttää lastaan jo alun alkaen pelinappulana omien etujen edistämiseksi, niin eiköhän se elämässä näy muutenkin monin eri tavoin.

Vierailija
34/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vasektomiaa pystyy pitäytymään ehdoissa maksullisissa tai aina luotettavassa fantasianukessa. Säästö väärässä paikassa ei kannata. Jos olisin mies toimisin näin.

Vierailija
35/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee välillä sellainen tunne, että miehet ovat jotain käveleviä, kuolaavia imbesillejä. Luulisi hälytyskellojen soivan jos naisella on kaikenlaisia vaikeuksia ehkäisyn kanssa eikä lateksikortsujakaan voi käyttää. Kuka luottaa vaan toisen sanaan näin tärkeässä asiassa? Kannattaako sitä seksiä edes harrastaa jos ei ehkäisyasiat ole kunnossa?

Kerrotko miksi tässä asiassa haukutaan toisen sanaan luottava ihminen, mutta esim s e k rikoksissa ei? Eikö samalla logiikalla pitäis joko haukkua kaikki toiseen luottavat, tai ei ketkään ja syyttää vain tekijää?! Miksi teet UHRISTA syyllisen??

Vierailija
36/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tindermiehet välitä, kaikki niistä haluaa paljaaltaan.

Vierailija
37/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä370599 kirjoitti:

Ap kuvaili ehkä oman kamalimman painajaiseni. Olisi hirveetä törmätä naiseen, esim. yhden illan säätö, joka haluaisikin tehdä minusta isän. Sitten joutuisi olemaan loppuelämän kytköksissä johonkin hieman sekopäiseen yhden illan tuttavuuteen ja vielä kasvattamaan muksun sen kanssa. Kyllä olisi oma elämä pilalla. 

Kyllä se vastuu on sulla itselläsi huolehtia, ettet joudu isäksi. Paras keino tähän on pidättäytyä seksistä. Jos et tähän kykene, niin kannattaa tutustua ihmisen biologiaan ja myös ehkäisykeinoihin liittyviin tutkimuksiin. Tulet oppimaan, ettei mikään ehkäisykeino voi satavarmasti estää sinua tulemasta isäksi, paitsi totaalikieltäytyminen.

Vierailija
38/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistäkin, että naisten käsitys ystävyydestä on olla aina kaikessa samaa mieltä ja tukea myös idioottimaisten päätösten tekemisessä?

Itse ainakin nimenomaan sellaisia ystäviä, jotka kertovat jos ovat erimieltä ja näon auttavat välttämään virheitä.

Vierailija
39/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka luottaa toiseen ja lähtee ventovieraan miehen mukaan jatkoille?! Kannattaako niin tärkeässä asiassa luottaa vain toisen sanaan?? Kävelevät kuolaavat imbesillit luottamassa toiseen, mikseivät ajattele järjellä??

Taidat olla kunnon feministi. Naisilla on AINA oikeus luottaa mihin vain. Sitä ei saa edes kyseenalaistaa. Mutta mies onkin syyllinen luottaessaan toiseen. Oikea imbesilli.

Vierailija
40/540 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikooko vaatia elareita? En pystyisi itse jatkamaan ystävyyttä noin katalaan ihmiseen.

Aikoo vaatia ja toistelee nyt mantraa "lapsella on oikeus isään". Tällä hiillostaa tätä huijaamaansa miestäkin joka vaikuttaa siltä että haluaisi paeta koko tilanteesta. Ystäväni mielikuvissa mies kyllä rakastuu lapseen ja unohtaa huijauksen. Uskoo että heillä voisi olla vielä suhde lapsen synnyttyä. Mies ei tiedä myöskään että kyseessä ei ollut oikeasti vahinko

Ap

Mun kaveri tapasi miehen tinderissä ja alkoivat seurustelemaan. Minun mies ja kaverin mies ystävystyivät jne. Olivat kaljalla olleet ja mieheni oli kysyny onko sinulla lapsia. Vastas ei ole, koska ei halua lapsia ja sitten sanoi miehelleni, että jos näin törkeästi voi sanoa, niin kerrankin löysyin naisen, joka ei voi saada lapsia.. Mies oli ok.

Meni muutama kuukausi, niin kaverini ilmoitti olevansa raskaana. Sanoin miehelleni, että joo nekin saa lapsen eikö olekin kivaa. Mieheni sanoi, että se jätkä kerto ettei tämä voi saada lapsia, kun joku vika. Olin kysymysmerkkiä itse. Kysyin kaverilta, että oletko sanonut todella miehellesi noin. Myönsi sanoneensa ja oli syöny pillereitä ja yhtäkkiä lopettanu pillerit ja hupsista tulin raskaaksi. Sanoin ihan suoraan, että toi on niin törkeä teko. Ei välittänyt. Nyt se on sit yyhoona ja ukko kadonnu. Se jätkä lähti heti, kun sai tietää. Eikä ole mitään käsitystä kelläkään mihin on lähtenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi