Suomeen putosi 60-luvulla iso asteroidi joka kaatoi metsää ja tappoi 12 ihmistä
Kommentit (14)
Miksi ne 12 ihmistä olivat siellä metsässä?
[minä vaan kysyn]
Täytyy ottaa selvää, muistakaa jos näette oudon näköisiä kiviä jossain luonnossa, niistä kuulemma maksetaan aika hyvät fyffykät
Pohjoinen on magneettinen? Pohjois-Ruotsista on löydetty muutamat isot meteoriitit jollain metallinpaljastimella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne 12 ihmistä olivat siellä metsässä?
[minä vaan kysyn]
Suomalaisia nyt on lähes joks puolella maapalloa. Ei niihin voi olla asteroidikaan törmäämättä.
Höpö höpö. Aloittaja erehtyi aprillipäivästä.
Muistan hyvin, olin sen kyydissä. Aika rankka oli maahantulo. Väyrysen Pave oli mukana.
Vierailija kirjoitti:
Muistan hyvin, olin sen kyydissä. Aika rankka oli maahantulo. Väyrysen Pave oli mukana.
No, se selittää paljon.
Ap on kotoisin rinnakkaistodellisuudesta.
Mun pahin painajaiseni. Milloin putoaa asteroidi, lentokone tai rakennustelineestä joku tiili päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mun pahin painajaiseni. Milloin putoaa asteroidi, lentokone tai rakennustelineestä joku tiili päähän.
Asteroidilla olevasta rakennustelineestä putoaa tiiili päähän.
Ap trollaa...
Mikään avaruudesta pudonnut ei ole Suomessa tappanut ikinä ketään.
Ainoa ihmisiä tappanun avaruusmöllikkä on Tunguskan meteoriitti 1908.
Vai tuliko Tšeljabinskin meteorista kuolonuhreja?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hodgesin_meteoriitti
Todistettavasti meteoriitti kolhinut ihmistä maahan tullessaan. Vuonna 1888 joku sai surmansa meteoriitin pudottua päällensä.
Tseljabinskin räjähdys ei tainnut ainakaan suoraan tappaa ketään, tuhatkunta loukkaantui esimerkiksi särkyvän lasin takia seistyään ikkunoiden vieressä tms. Joku on tietty voinut pelästyä ja saada sydärin?
On mahdollista, että Kiinassa on jossain historian hämärässä tapahtunut meteoriitin törmäys, joka on saattanut tappaa kymmeniä tuhansia ihmisiä, mutta tästä en kyllä löydä mitään varmaa faktaa. 1490 kiviä satoi maahan, mutta kuoliko kukaan?
Joo. Vuonna 62. Ja kuolleita oli tosiaan 12.