Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asunnossasi olisi litrakaupalla alkoholijuomia vaikka olutta, siideriä, viiniä .. pystytkö olemaan juomatta?

Vierailija
29.12.2020 |

Minä en pystyisi vaan olisin varmaan aina tissuttelemassa kunnes ne loppuu.

Suklaarasiat taas varmaan saisivat kyytiä vasta sen jälkeen kun viinoja ei enää ole

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuus pulloa konjakkia, viis kuohuviiniä, viskiä viis, votkoo, liköörejä erilaisia, rommia, calvadosta, bacardia, camparia, sherryä, salmiakkikossua, taviskoskenkorvaa, giniä, akvavitiä, madeiraa noin niin kun alkuun lueteltuna. Liraus konjakkia menee kahvikakkutaikinaan, mutta muuten ovat perikunnan kaapissa hyllyntäytteenä. Alkon voisin perustaa. Itselle ei maistu, ei kiinnosta yhtään. Mietin joskus, että alkot on kuin aikuisten karkkikauppoja valtavine valikoimineen. Viina ei mulle maistu, miten voisin saada saman tunteen suklaata kohtaan? Juhlapöydänkonvehdit 900g meni joulunpyhinä.

Vierailija
42/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä alkoholimäärällä tappaisi kymmenen rutinoitunutta ryyppymiestä. Ei en pidä ongelmana. Saavat olla ja kypsyä. Oluthan ei tosin kypsy, huononee liiasta säilyttämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, juotua tulisi.

Ja sekin sama että makeat säilyy kyllä. Nytkin olisi kaapissa kakkua ja pipareita, mutta ei kiinnosta.

Vierailija
44/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan kokeilua eli kippoo vuan tuohon oven pieleen viinalasti niin mie sitte ilimotan miten kävi.

Vierailija
45/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, en oikein tykkää yksin tissutella ja yksin kotona on myös tylsää olla kännissä. Mieluummin vedän aina joskus kavereiden kanssa kunnon kännit ja säästän kotona olevat viinakset niihin kertoihin.

Vierailija
46/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Kaikki menee kitusii mikä löytyy myös kaverin ja varastetut. Lopulta kutsuu katko ja diapam-kyllästys 🤗

Vierailija
47/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä on jotain 6 pulloa viiniä, kellarissa lisää viiniä, tequilaa, giniä, viskiä ja vodkaa. Yhteensä vajaa 20 pulloa jotka on saatu lahjaksi tai jääneet yli jostain juhlista. Keittiössä nuo ovat seisseet jo kuukausia eikä ketään kiinnosta juoda, ei edes parikymppisten poikiemme. Suklaat sen sijaan ei tässä talossa vanhene!

Vierailija
48/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin helposti olemaan juomatta vaikka vuoden jos haluaisin. En vaan halua koska on kiva rentouttaa itsensä töiden jälkeen parilla oluella ja viikonloppuna saa jurottaa kirkkaiden ääressä tietokoneen näytön hehkussa. Olen ottanut joka päivä pari jo vuosikausia joten missä on ongelma?

Vierailija
49/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanaa" että täällä on edes pari muuta alkoholistia. Kaikki muut vastaajat on liian kunnollisia. 

Vierailija
50/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla menisi. Kävin tänään ostamassa viinipönikän uudeksivuodeksi. Tekisi niin mieli korkata se jo nyt, mutta sen verran sentään löytyy itsekuria.

Vierailija
51/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Totta kai. Itse asiassa kävisin kaatamassa mokomat litkut viemäristä alas. 

Vierailija
52/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi pitää viinoja täällä lainkaan. Osaan ottaa kyllä pari olutta eikä se siitä lähde mihinkään jatkumaan, mutta en osaa enää juoda kännejä. Dokasin nuorena paljonkin, ettei ole treenistä kiinni, mutta näin keski-ikäisenä se menee kossupullo kolmella huikalla ja vaikka käsidesit ihan helposti. Ja sitten voi kadota päiviäkin. Ja nousuhumalaa on ehkä se 1/3 kossuhuikan jälkeen vartti, siinä se. Ei ole viina enää minun juttu, jääkööt nuoremmille se laji.

Olen useamman kk-tutkinnon suorittanut asiantuntijatehtävissä oleva mies.

Vierailija
53/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Kaapissa on 43 pulloaerilaisia alkoholijuomia (litramäärää en osaa sanoa), vanhimmat pullot 20v takaa (viskiä ja konjakkia)

Jääkaapissa pari skumppaa, muutama olut ja hyllyssä muutamia viinipulloja. Osa jäi joulusta ja avatut menee jo pahaksi kun ei tule juotua. Wilen itin pari huikkaa valkoviiniä ruuan kanssa.

Ei saada varmaan ikinä juotua kaikkea

Vierailija
54/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia ollenkaan, eli ne menisivät joka tapauksessa viemäriin.

Miksi viemäriin? Eikö niitä voisi antaa takaisin sille, joka ne sulle toikin? Tai olla ottamatta vastaan edes? (Itsehän sinä et olisi niitä ostanut tietenkään, kun et juo.)

Vierailija
55/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin vettä pitäisi juoda. Jotain 3 litraa vuorokaudessa.

Vierailija
56/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, meillä onkin itseasiassa juhlista jääneitä siidereitä, kaljoha, skumppia, viinejä ja väkeviä, joita ei tee kyllä yhtään mieli juoda. Juon hyvin harvoin ja silloinkin kohtuudella, nuorena tuli juotua enemmän, mutta ei ne juomat silloinkaan minua kutsuneet.

Vierailija
57/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota yksin ollessa varmasti tissutelisi. Kestäisi kyl varmasti useamman päivän. Jos olisi muitakin paikalla tai seuraa, niin ei olisi mitään vaikeuksia vastustaa kiusauksia. Olenkin todennut, että mulle on paljon helpompi olla kokonaan ostamatta kuin ostaa ja olla juomatta, tai juoda vain se yksi lasillinen per ilta.

Hei, olen minä. Olen alkoholisti. Nonnih, nyt se on sanottu.

Vierailija
58/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei houkuta lainkaan, mutta auta armias, jos tiedän, että talossa on karkkia. Se ei anna rauhaa.

Vierailija
59/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa olla juomatta...

Se kyllä on monille ongelma, että EN juo

Vierailija
60/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri annoin pois kaappiin kertyneitä viinoja. Ihmiset antavat alkoholia lahjaksi, mutta en suuremmin välitä. Kertyvät vain kaapin täytteeksi. Ei muuten kestänyt kauan että hakija oli ovella, kun Facebookissa ilmoitin että mulla on turhaa alkoholia, kaadanko viemäriin.

Harmi vain, että en tunne suklaata, keksejä ja jäätelöä kohtaan samoin. Ne tuhoan välittömästi jos niitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi