Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asunnossasi olisi litrakaupalla alkoholijuomia vaikka olutta, siideriä, viiniä .. pystytkö olemaan juomatta?

Vierailija
29.12.2020 |

Minä en pystyisi vaan olisin varmaan aina tissuttelemassa kunnes ne loppuu.

Suklaarasiat taas varmaan saisivat kyytiä vasta sen jälkeen kun viinoja ei enää ole

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla tuollaisia määriä on kaapissa, pystyvät hyvinkin olemaan juomatta. Eihän niitä muutoin olisi sinne kaappiin kertynytkään. Alkoholistilla ei ole juomattomia juomia koskaan!

Vierailija
82/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan itsekuria joten pystyn, helposti.

Ylihuomenna tulee vuorokausi ilman viinaa mutta olenki hieno ihminen kun en juo kuin kala ruuan kans ja jos kalaa ei ole saatavilla katson hernekeitonki oleva kalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn olemaan juomatta, nyt on kaapissa punaviini pullo, kolme jouluolutta ja vajaa pullo vaaleeta rommia. Kaapissa on myös joulun jäliltä kolme rasiaa konvehteja, joista yksi on avattu. Ei ole tarve "tuhota" noista mitään. Huomenna otan kyllä illalla tuikut rommista.

Vierailija
84/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaataisin alkoholit viemäriin ja veisin panttipullot palautukseen. Inhoan jo alkoholin makuakin.

Vierailija
85/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi konjakkipullo on kaapissa, joku vodkapullo myös, punkkuja on viitisen pulloa. SIelläpä ne säilyy, joulun pyhinä kului yhteensä yksi punaviinipullo.

Vierailija
86/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole itsekuria sen kummemmin, ja tykkään olla pienissä sievissä, mutta silti on viinaksia kaapissa joihin en koske pitkällä tikullakaan, kuten viskiä ja vodkaa. Jos ei ole lonkeroa tai kuivaa siidetriä niin olen mieluummin ilman. Jos niitä on, niin kyllä maittaa, ja menee välillä liian useinkin niitä, mutta jos ei ole, niin viinat jää silti kaappiin. Alkoholin juomisen tulee olla NAUTTIMISTA ei kärsimistä kännin vuoksi.

Vierailija
87/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaapissa on yli 10 vuotta vanha viinapullo, 38 %, voiko tuommoisen hävittää kaatamalla viemäriin? Vai menenkö kulmille myymään, uudenvuodenaatoiltana? 😂😏😉🤔

Vierailija
88/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pystyn. Nytkin on jääkaapissa kesän juhlista jäänyt muutama siideri ja skumppapulloja ja siellä ne nökättää edelleen. Pitää varmaan lahjoittaa jollekkin ennekuin pilalle menevät.

Vierailija
89/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikaapissa (avattuja) pulloja: neljä viskiä, kolme rommia, pari viru valgiaa, yksi konjamiini ja pari likööriä. Jokaisessa väh kolmannes sisällöstä, joskin valgiat avaamattomia.

Jääkaapissa pari saksalaista olutta, pari siideriä.

Viinihyllyssä yksi kuohari, pari valkoviiniä ja muutama punkku.

Jääkaapin puteleilla nopein vaihtuvuus, yleensä 2-3 viikkoa. Viruvalgiat olleet kohta 15 vuotta avaamattomina....

Vierailija
90/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallan mainiosti pystyn olemaan juomatta.

Jääkaapissa on kuohuviinipullo ja tavallisessa kaapissa punaviinipullo, siellä ne ovat olleet jo viikkotolkulla.

Korkkaan kuoharin sitten kun olen saanut koronarokotteen eli joskus huhtikuussa.

Vierailija
91/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Meillä on joskus mennyt avatussa viinipullossa viini pilalle. En ole absolutisti, mutta kevyesti menisi vuosikin, jos niin päättäisin. En yksin ollessa juo juuri koskaan. Joskus kesähelteellä olen käynyt ostamassa yhden saunasiiderin, yksinkin ollessa, mutta joskus olen unohtanut senkin juoda. 

Vierailija
92/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn olemaan juomatta. Itse asiassa meillä on nytkin kaapissa laatikko olutta ja miehen viinakaappi on täynnä kaikenlaisia pulloja viskistä viineihin ja likööristä konjakkiin. Oma alkoholinkäyttöni on meidän viinamäärään nähden onnetonta, en pidä väkevistä ja juon ehkä oluen viikossa. Mies ottaa silloin tällöin viskin.

Eipä tuommoisia määriä kertyisi, jos ei pystyisi hillitsemään itseään.

Vierailija
93/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Vierailija
94/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossani on koska mies. Juon silloin tällöin lonkeron tai siiderin.

Vierailija
95/95 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat avaamattomat pullot on 80-luvun alkupuolelta, joten voinen kyllä sanoa, että pystyn. Pienpanimo-oluita on tällä hetkellä kellarissa muutaman kymmenen pulloa ja ne riittää kevyesti ainakin ensi kesään saakka, eli sellanen 0-2 pulloa menee viikossa, yleensä vähän paremman ruuan kera.

M56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi