Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asunnossasi olisi litrakaupalla alkoholijuomia vaikka olutta, siideriä, viiniä .. pystytkö olemaan juomatta?

Vierailija
29.12.2020 |

Minä en pystyisi vaan olisin varmaan aina tissuttelemassa kunnes ne loppuu.

Suklaarasiat taas varmaan saisivat kyytiä vasta sen jälkeen kun viinoja ei enää ole

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia ollenkaan, eli ne menisivät joka tapauksessa viemäriin.

Ei saa tehdä pahaa jätevesilaitoksen puhdistajabakteereille!!!!

Vierailija
22/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn, mutta se ei liity itsekuriin. Jos minulla on sellainen fiilis, että haluan muutaman ottaa niin otan. Mutta yhtä lailla voi olla, että en halua. Minulla on viinejä, joita en ikinä juo. Jääkaapissa yleensä pari olutta, ykkösolutta ja alkoholitonta olutta. Jos tekee jotain mieli niin voin juoda vaikka kolmosoluen ja alkoholittoman siihen päälle.

Aiemmin aina ostin laivalta 2-3 salkkua olutta, siideriä ja lonkeroa ja riittivät yleensä reiluksi puoleksi vuodeksi ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin pystyisin. Olutta juon vain liharuokien kera, siideristä en oikein tykkää muuta kuin kesällä, ja yksinasujana joudun juomaan sen koko viinipullon yksin, ja se nyt ei ole koskaan hyvä idea. Joten varmaan kävisi kuule niin, että jakaisin niitä työtovereille ja sukulaisille, ehkä naapureille jos tunnettaisiin vähän paremmin.

Oletko miettinyt että onko sulla alkoholiongelma? Jos et pysty olemaan juomatta, niin sitten sinulla on ongelma. Valoisampaa tulevaisuutta toivottaen

Vierailija
24/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkonarkeilla on ne alkonarkkien ongelmat. :D

Vierailija
25/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Puoliso naureskeli juuri, että juotavaa riittää varmaan 10 vuoden ajaksi. Viiniä on varmaan 10 pulloa, samoin kuohuviiniä ja shampanjaa. Likööreitä, rommia ja viskiäkin löytyy. Konjakki taisi loppua. Jääkaapissa on siideriä ja muutama olut.

Vierailija
26/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa on kaapeissa vaikka kuinka, ei himota. Kaikki karkit, sipsit, roskaruoka sen sijaan katoaa heti.

Vierailija
27/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on litratolkulla alkoholia kaapissa eikä tulisi mieleenkään nyt alkaa niitä juomaan. Meillä on aina viinaa talossa joten olisimme jatkuvasti kännissä jos niitä pitäisi koko ajan juoda.

Vierailija
28/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 litraa viiniä, puoli litraa giniä, neljä litraa vodkaa, 24 tölkkiä olutta, saman verran siideriä. Uutena vuotena menee ehkä kolmen alkoholiannoksen verran. Nuo varmaan mun kulutuksella riittää juhannukseen asti. Enkä mä niitä kaikkia yksin juo.

Suklaatkin saa olla rauhassa, joululahjasuklaista on mennyt vasta vajaa levy piparisuklaata. Jäljellä on vielä 1,5 levyä suklaata, iso after eight avaamaton, baileys levy ja aladdin rasia.

Enkä tarvitse edes itsekuria.

Vierailija
29/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en.

Vierailija
30/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko ajan eikä vielä ole tullut kertaakaan maistettua edes pyynnöstä, mies keräilee jotain kalliimpia juomia. Mutta jos keittiössä pyörisi joku siideripaketti joka ei miehelle maistu, varmaan pari viikkoa jaksaisin niitä katsella, mutta sitten lykkäisin tutulle tai jos ei kukaan huolisi (vaikea kuvitella), heittäisin viemäriin viemästä tilaa. Mielestäni alkoholi on pahaa, ja juon vain, jos esimerkiksi juhlissa otetaan malja.

Suklaalevy on se, joka meillä ei kestäisi kaapissa päivääkään.

Vierailija
31/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin. En yleensäkään käytä alkoholia kuin ehkä kerran kuukaudessa-kahdessa, mutta silloin kun otan, niin saatan kyllä ottaa ihan reippaasti.

Vierailija
32/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee niin alan miettimään että olenko oikeasti ihan rapajuoppo alkoholisti kun mulla ne juomat kyllä menisi?  Vai eikö mulla vaan ole parempaa tekemistä yksinäisenä työttömänä sinkkuna.

Vierailija
33/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan niitä on kaappi pullollaan, viskejä, konjakkeja, rommia,punkkuja. Näin joulun jälkeen taas paljon, suurin osa tullut liikelahjoina. Nyt uutena ilmiönä lahjakortit Alkoon. Mulle sama, juomatta jäävät, mutta onneksi niitä voi laittaa kiertoon.

Vierailija
34/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän paljon alkoholista, suklaasta, lakritsista, ja monesta muusta. Minulla on niitä aina kaapeissa, mutta en ota kuin harvoin. Arvostan fyysistä kuntoani ja terveyttäni enemmän.

Vierailija
35/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn olemaan juomatta

Vierailija
36/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuolla kaapissa parikin tuliaisena saatua pulloa, osa ollut kaapissa yli vuodenkin. On avattuja ja avaamattomia. Viimeksi olen juonut alkoholia kotona joskus kesällä. Suklaat sen sijaan eivät kaapissa pitkään säily. :D

Vierailija
37/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valikoiva joten riippuu juomista. Viinoja meillä on aina eikä kulu. Jotain kuivaa siideriä voin juoda yhden tölkillisen silloin tällöin, makeista en tykkää ja ne jäisi juomatta. Viinipulloja en viitsi avata kun mies ei juo niitä ja itse haluaisin joskus tilkan mutta loppupullo jäisi juomatta.

Oluissa taas on todella paljon hyviä joten ne tulisi varmaan juotua. Ainoastaan tummat oluet ja ipat jäisi juomatta. Siksi meille ostetaankin vain joskus olutta kun ne kuluu kaapista turhan nopeasti. :D

Vierailija
38/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, jos joku maksaisi mulle niiden säilyttämisestä. En kai muuten muiden viinoja ottaisi nurkkiini?

Vierailija
39/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto niitä mun kaappeihin on raijannu?!? Meillä ei kukaan käytä alkoa, ei oo meidän "juttu". Turhaan veisivät tilaa, joten lahjottaisin eteenpäin.

Vierailija
40/95 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia ollenkaan, eli ne menisivät joka tapauksessa viemäriin.

Ei saa tehdä pahaa jätevesilaitoksen puhdistajabakteereille!!!!

Höpsistä. Typenpoistossa on nimenomaan eduksi, jos jäteveden hiilipitoisuus on korkea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän