Luetellaan miesten kotitöitä
- nurmikon leikkaaminen
- jätepaperin vieminen
- lattiakaivojen putsaaminen
Kommentit (49)
Auton ja kodin pienet korjaukset ja huollot mies tekee enimmäkseen, samoin melkein aina imuroi. Ei meillä ole mitään virallista jakoa, mutta muutamista asioista on tullut sellaisia että toinen hoitaa ne lähes kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:54"]No en mä tänne mitään miestä ota imurointimarttyyriksi.
[/quote]
Imurointimarttyyri on vuoden 2014 paras uusiosana!
[/quote]
Ei vielä voita pyllyilkiötä.
Auton pesu, nurmikon leikkaus, lumityöt, omien paitojen silitys ja nalkutus.
siivous on ulkoistettu, ruoanlaitosta ja pyykeistä vastaan minä.
Kissojen hiekkalaatikon siivous ja kisujen ruokkiminen, pyykin pesu, auton hoito, tukkeutuneen viemärin avaus... Eipä toi laiskaperse muuta kotona teekään.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:57"]Mäkin ihmettelen näitä alapeukuttajia, asia kuin asia niin aina alapeukku. Mitähän tällaisen ihmisen luulassa tapahtuu, tässäkin ketjussa lähes jokaista viestiä alapeukutettu ja kyse vain luetelluista miesten kotitöistä.
Mielestäni kannattaisi hakea apua jos elämä ahdistaa noin pahasti!
[/quote]
Sinuahan tässä näyttää ahdistavan, kun jostain alapeukuista pitää itkeä palstalla.
[/quote]
Ei ahdista mutta ihmetyttää. Avautuisitko ja paljastaisit sitä juttua, miksi alapeukutat kun joku kertoo miehensä kotitöistä? Vituttaako sinua se, että joillain on mies joka tekee jotain, eikö sinulla ole miestä ollenkaan, kärsitkö mielenterveydellisistä ongelmista vai mikä sinua niin alapeukututtaa?
Voitte muutkin, joille se alapeukutus on elämän sisältö, kertoa miksi?
[/quote]
Minua vituttaa kaltaisesi ruikuttaja ja alapeukutan sellaisten viestejä osoittaakseni, etten kannata tällaista turhanpäiväistä ja lapsellista kitinää.
[/quote]
Mutta et kuitenkaan pystynyt vastaamaan siihen, että miksi alapeukutat esim. jonkun viestiin jossa kerrotaan miehen vaikka leikkaavan nurmikkoa jne.
Mua vituttaa yli kaiken kaltaisesi ruikuttajat ja pillittäjät, vali vali joka asiasta ja ei osaa edes avautua ongelmistaan.
Hanki elämä ja opettele näkemään maailma hieman valoisampana paikkana vaikka et sitä kotitöitä tekevää miestä ole saanutkaan, enkä yhtään ihmettele, ei kai kukaan mieskään voisi olla niin tyhmä, että katselisi kaltaistasi vikisijää!
[/quote]
Missä olen sanonut alapeukuttavani sellaisia viestejä? Teet typeriä johtopäätöksiä, jotka eivät perustu mihinkään. En ole alapeukuttanut muita viestejä kuin sinun ja silti leimaat minut ruikuttajaksi, jolla ei ole elämää. Sinulla näyttää olevan melko vakavia ongelmia psyykkisen tasapainosi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:57"]Mäkin ihmettelen näitä alapeukuttajia, asia kuin asia niin aina alapeukku. Mitähän tällaisen ihmisen luulassa tapahtuu, tässäkin ketjussa lähes jokaista viestiä alapeukutettu ja kyse vain luetelluista miesten kotitöistä.
Mielestäni kannattaisi hakea apua jos elämä ahdistaa noin pahasti!
[/quote]
Sinuahan tässä näyttää ahdistavan, kun jostain alapeukuista pitää itkeä palstalla.
[/quote]
Ei ahdista mutta ihmetyttää. Avautuisitko ja paljastaisit sitä juttua, miksi alapeukutat kun joku kertoo miehensä kotitöistä? Vituttaako sinua se, että joillain on mies joka tekee jotain, eikö sinulla ole miestä ollenkaan, kärsitkö mielenterveydellisistä ongelmista vai mikä sinua niin alapeukututtaa?
Voitte muutkin, joille se alapeukutus on elämän sisältö, kertoa miksi?
[/quote]
Minua vituttaa kaltaisesi ruikuttaja ja alapeukutan sellaisten viestejä osoittaakseni, etten kannata tällaista turhanpäiväistä ja lapsellista kitinää.
[/quote]
Mutta et kuitenkaan pystynyt vastaamaan siihen, että miksi alapeukutat esim. jonkun viestiin jossa kerrotaan miehen vaikka leikkaavan nurmikkoa jne.
Mua vituttaa yli kaiken kaltaisesi ruikuttajat ja pillittäjät, vali vali joka asiasta ja ei osaa edes avautua ongelmistaan.
Hanki elämä ja opettele näkemään maailma hieman valoisampana paikkana vaikka et sitä kotitöitä tekevää miestä ole saanutkaan, enkä yhtään ihmettele, ei kai kukaan mieskään voisi olla niin tyhmä, että katselisi kaltaistasi vikisijää!
[/quote]
En missään tapauksessa halua kotitöitä tekevää miestä, sillä olen sellainen itse.
Imurointi, astianpesukoneen täyttö.
Vauvan hoito töiden jälkeen puolet illasta.
Nurmikon leikkuu, haravointi.
Auton siivoaminen.
Eläinten ruokkiminen ja ulkoiluttaminen (kissa, koira).
Nuo tuli ainakin ensimmäisenä mieleen, minä hoidan tällä hetkellä kaiken muun kun olen kotona vauvan kanssa, laskujen maksusta ruokakaupassa käyntiin ja muuhun siivoamiseen, järjestelemiseen ym.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:40"]
En oikein ymmärrä mitä ovat "miesten kotityöt"... Kyllä mies meillä tekee ihan kaikkea, samoin minä. Se kumpi meillä ehtii töistä ensin kotiin, aloittaa ruoanlaiton ja jos autoa tarvitsee korjailla niin sitä korjaa se joka ehtii. Pätee ihan kaikkeen muuhunkin.
[/quote]
Sä taidat elää haavemaailmassa.