Joku onneton suomalainen sai Eurojacpotissa 5+2 oikein ja voitti vain surkeat 5 miljoonaa!
"Eurojackpotin tiistaisessa arvonnassa tuli kaksi päävoittoa, joista toinen osui Suomeen. Voittaja saa viisi miljoonaa euroa. Toinen päävoitoista meni Slovakiaan."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d65d0a0d-cbd7-4331-a613-341b205f933f
Aattelepa ite: Kierroksella johon olisi kasautunut kunnon yli 100 miljoonan potti olisi voinut voittaa samalla 5+2 -tuloksella kymmeniä miljoonia vaikka olisikin joutunut jakamaan potin jonkun toisen kanssa.
Juuri tuon hirvittävän tilanteen välttämiseksi en itse koskaan pelaa Eurojackpottia silloin kun jaossa on tuo minimisumma 10 miljoonaa, sillä ns. pottikerroinhan on silloin todella huono, etenkin jos sen voiton joutuu vielä jakamaan jonkun kanssa kuten nyt kävi. Ja ison potin kierroksella todennäköisyys voittaa päävoittohan kuitenkin on sama kuin pienen potin kierroksellakin.
Nyt siis tuo suomalainen pelasi Eurojackpottia ja voitti, mutta voittosummasta päätellen voittikin Eurojackpotin sijasta vain Lotossa.
Voi voi sentään. Otan osaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpais se viisikin miljoonaa.
Ok iigor.
Kaikki nuo lotot ovat rahanhukkaa.
Surkeat? Se olis just täydellinen potti ainakin mulle. Paljon rahaa, muttei mikään aivan älytön määrä.
Mikähän mahtaa olla pienin summa mitä joku piruparka on onnistunut voittamaan Eurojackpotissa saatuaan 5+2 oikein, jos on joutunut jakamaan pienehkön potin todella usean voittajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä ei. Sillä 5 miljoonan summallahan ei nykyään edes saa Helsingistä merenrannalta mitään kovin kunnollista kämppää.
No pieni lohtu tuossa ikävässä tilanteessa taitaa kuitenkin olla se, että Veikkaus taitaa tarjota 5 miljoonan voittajalle ilmaiset voittokahvit. Huhujen mukaan Veikkauksen tarjoaman kahvikupposen kanssa ei tarvitse tyytyä mihinkään yhteen kuivaan Pirkka-keksiin vaan on ilmeisesti ihan jotain leivoksen tai täytekakun tynkääkin tarjolla.
Mulle riittäis nyt 100 000 niin voisin jäädä töistä pois. 5 milliä olis luksusta.
No voihan se sama tyyppi voittaa sen isommankin potin. Kelpais aika varmasti ap sullekin 5 000 000 e käteen.
Mitähän suomalaiset tekee näillä miljoona voitoillaan? Katukuvassa nimittäin ei näy koskaan mitään silmiin pistävää ja hienot talotkin jos on myynnissä joskus netissä niin ne on julkkiksien tai jonkun hyvissä viroissa olevien taloja. Kyllä toisissa valtioissa rikkaudet näkyy ulospäin kadullakin, saattaa mennä joku hieno auto jossain tms, Suomessa tätä ei tapahdu koskaan. Vaikea uskoa tätä selitystä, että suomalainen on niin vaatimaton :D
Voittajat tosiaan eivät taida olla niitä penaalin terävimpiä kyniä kun menivät voittamaan minimipotin kierroksella. Väärin sammutettu siis.
Kannattaa ajatella positiivisesti. Sillä viidellä miljoonallahan voittaja saa ostettua 2.5 miljoonaa riviä Eurojackpottia sitten sellaisella kierroksella kun on jopa 120 miljoonaa jaossa. Raha tulee rahan luo.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän suomalaiset tekee näillä miljoona voitoillaan? Katukuvassa nimittäin ei näy koskaan mitään silmiin pistävää ja hienot talotkin jos on myynnissä joskus netissä niin ne on julkkiksien tai jonkun hyvissä viroissa olevien taloja. Kyllä toisissa valtioissa rikkaudet näkyy ulospäin kadullakin, saattaa mennä joku hieno auto jossain tms, Suomessa tätä ei tapahdu koskaan. Vaikea uskoa tätä selitystä, että suomalainen on niin vaatimaton :D
Koska näitä voittajia ei ole olemassa. Veikkaus on huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä ei. Sillä 5 miljoonan summallahan ei nykyään edes saa Helsingistä merenrannalta mitään kovin kunnollista kämppää.
Minä voitin 1/3 miljoonan yhessä pelissä, kyllä se vaan itelle hyvinkin kelpas ja tarpeeseen on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, hah hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis en sano suuntaan enkä toiseen, mutta välillä vaan mietityttää, että missä nämä kaikki voittajat oikein ovat? Koska normaali ns köyhä väestö on eniten lottoava väestö, väestö, joka ei osaa käyttää rahaa ollenkaan. Kai se nyt näkyisi jossain, jos joku lähiöpappa voittaa 5 miljoonaa. :D
Kyllä on surkeaa joittenkin ihmisten elämä ja epäonnea aina vaan.......
.
Kyllä mahtaisi harmittaa :D Onneksi en voittanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa asua Helsingissä? Joku työn orja joka ei saa töitä muualta.
No, en tarvi miljoonia, pärjään muutenkin