Luetellaan miesten kotitöitä
- nurmikon leikkaaminen
- jätepaperin vieminen
- lattiakaivojen putsaaminen
Kommentit (49)
Imurointi, saunanpesu, oksennuksen siivous, renkaitten vaihtaminen, puiden haku liiteristä, vessanpöntön pesu,
Nurmikon leikkuu, puiden kanto, uunin sytytys.
Kaupassa käynti
Lasten kuljettaminen
Laskujen hoito
Silitys
7 jatkaa; vaimon perseen nylkyttäminen vaimon tiskatessa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:24"]Kaupassa käynti Lasten kuljettaminen Laskujen hoito Silitys[/quote]
Miksi tuo meni tuollain?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 23:24"]Kaupassa käynti Lasten kuljettaminen Laskujen hoito Silitys[/quote]
Miksi tuo meni tuollain?
[/quote]
Se menee niin kuin sen kirjoittaa.
Imurointi, roskien vieminen, kaupassakäynti, auton huolto, nikkarointi/kaikenlainen korjailu. Näistä mies tekee jopa 99%, muut kotityöt meillä tehdään puoliksi tai teen itse.
Talonmiehen hommat, kaikenlaista nikkarointia ja laskujen maksu.
Metsän harvennus, puiden kuljetus sekä halkominen ja kantaminen, paskakaivon tyhjennys ja huolto, lumityöt (traktorilla), kasvimaan kääntäminen, autojen ja traktoreiden yms. laitteidenkorjaus, nikkarointi ja korjaustyöt (rakentaa itse lähes kaiken lastensängyistä pashamuottiin). Mies käy kodin ulkopuolella töissä, kuten minäkin. Meillä on aika perinteinen työnjako. Tämä järjestely sopii meille molemmille.
Auton vieminen hoitoon ja tankkaaminen. Poikalasten harrastuksiin kuskaaminen ja osallistuminen. Omien työpaitojen silitys. Katon ja rännien puhdistus. Roskien kuskaaminen. Pienet korjaustyöt: vuotava hana, taulujen kiinnitykset, seinien maalaus, terassin rakentaminen. Hankalien naapureiden kanssa asioista säätäminen.
Hihi - Auton vieminen hoitoon,....ehhehehehee
Ruoan valmistaminen, siivoaminen, imurointi, lasten hoitaminen, renkaiden vaihto, ruohon leikkuu, kaikki tekniset asiat, kaupassa käynti, saunan lämmittäminen, takan sytyttäminen, puiden pilkkominen.
Mitäkö minä teen? Luen mainoslehdet sohvalla maaten ennen fb-päivityksiä.
Autojen korjaaminen/huollot. Lattiakaivojen ja viemäreiden putsaus. Tiskikoneen täyttö. Roskien vienti. Aamukahvin keittäminen. Kissan hiekkalaatikon putsaus.
Lähes sama meillä kuin nro 13, mies tekee fyysisesti raskaimmat työt kotona ja käy sen lisäksi muualla ansiotyössä.
Alapeukkua on näytetty varmaan jos oman huushollin mies ei tee lueteltuja töitä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:09"]
Metsän harvennus, puiden kuljetus sekä halkominen ja kantaminen, paskakaivon tyhjennys ja huolto, lumityöt (traktorilla), kasvimaan kääntäminen, autojen ja traktoreiden yms. laitteidenkorjaus, nikkarointi ja korjaustyöt (rakentaa itse lähes kaiken lastensängyistä pashamuottiin). Mies käy kodin ulkopuolella töissä, kuten minäkin. Meillä on aika perinteinen työnjako. Tämä järjestely sopii meille molemmille.
[/quote]
Kuin minä olisin kirjoittanut. Tosin remonteista osa kuuluu minulle, myös minä teen ns. miestentöitä ja viemärinpuhdistus kuuluu miehelle siinä tapauksessa, että sitä joutuu tekemään myös likakaivon suunnalta.
Juuri nyt yksi vesihana odottaa vaihtoa ja nähtäväksi jää, kuka sen tekee.
Imurointi, pyykinpesu, tiskaus, lastenhoito