Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on tosissaan kiinnostunut?

Vierailija
31.05.2014 |

Jurppii tämä huono itsetuntoni, pelkään aina että mies vaan kiusaa/leikkii/vi**uilee

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 03:19"]

Niin se "ilmoittaa kyllä jos on tosissaan kiinnostunut" tarkoittanee niitä tilanteita, kun jotain kontaktia on jo syntynyt, ja nainen pähkäilee, että pelkääkö mies omia tunteitaan kun siitä kuuluu vain lauantaisin aamuneljältä. Ei niitä tilanteita, kun nainen ei edes tiedä että joku ujo mies, joka ei tee aloitetta, haluaisi sellaisen tehdä. Tossa ekassa skenaariossa olen itsekin todennut että kiinnostunut mies kyllä kiinnostuksensa osoittaa jos nainen on jo oman kiinnostuksensa osoittanut. Lähinnä olen siis kokenut kaikki nämä itsensähuijaamisselitykset sille, miksi se "ihan varmasti minuun rakastunut"- mies ei löydä minulle kiireisestä elämästään aikaa, vaikka toki sinne kaikki työt, harrastukset, muut ystävät ja kaljanjuonti mahtuu..

[/quote]

Mulla on tällainen mysteerimies kyseessä. Halusi numeroni, laittaa viestejä ainakin joka toinen päivä, jaettu aika syvällisiäkin ajatuksia elämästä yleensä, pitää minua kauniina. Sitten on jotenkin hiljaiseloa päivä ja kyselee taas kuulumisia.En haluaisi säikytellä olemalla liian innokas hänen suhteensa, mutta minkähän aikaan jaksan tällaista odottelua. Ellei ole yhtään kiinnostunut, niin jättäisi kokonaan viestit pois.

[/quote]

Laittelee viestiä kun on tylsää?

Vierailija
42/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:48"]

Jos mies on kiinnostunut, hän soittaa, ei viestittele. Miehet ei pelaa näitä ämmien pelejä.

[/quote]

Onko näin? Siinä tapauksessa tuhlaan aikaani väärään ihastukseen.

[/quote]

Sama. Vittu.

[/quote]

Mikä miehiä vaivaa? Sanoisi suoraan, jos kiinnostaa tai ei kiinnosta. Vai onkohan joillekin miehille itsetuntoa kohottavaa pitää naisia löyhässä hirressä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies näytti aivan kaikki ihastuksen merkit. Mut tais olla vaan se "paatunut naistenmies" vaikka vaikutti kaikelta muulta kun sellaiselta... :) Hulluinta oli et se tuli mun luokse vaikka 11 illalla arkena vaan nähdäkseen mut vaikka joutu lähtee aamuneljältä töihin. Se oli tosi ihana mua kohtaan. Tekstaili ja soitti aina kun ei nähty. Kerroin omista tunteistanikin sille ja otti asian hyvin vastaan ja sekin oli ihastunut.

Mut sitten 3kk jälkeen se katkasi yhteyden. Ei mitään tietoakaan ollu sitä edellisellä näkemisellä et hän voisi niin tehdä. Ja kuinka mulkusti hän yhteyden katkaisi: ei vastannut viesteihin, ei puheluihin. En vieläkään tiedä mitä tapahtui tai mikä meni vikaan!! Huoh. Kestipä kuukausi ennen ku pääsin yli jotenkin. Vieläkin ärsyttää ja raivostuttaa niin paljon. Yks yö näin just unta tästä miehestä ja se oli niin todentuntuinen uni et kaikki ihana mitä meillä oli palasi taas mieleen. Olin niin varma et se on mun elämäni mies. Enkä tiedä miten tuun koskaan tapaan niin ihanaa miestä kun hän silloin oli.

Tsemppiä kaikille miesasioihin!! :) Mutta ei ne merkit aina meinaa sitä että se mies tykkää tarpeeksi paljon..

Vierailija
44/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 03:19"]

Niin se "ilmoittaa kyllä jos on tosissaan kiinnostunut" tarkoittanee niitä tilanteita, kun jotain kontaktia on jo syntynyt, ja nainen pähkäilee, että pelkääkö mies omia tunteitaan kun siitä kuuluu vain lauantaisin aamuneljältä. Ei niitä tilanteita, kun nainen ei edes tiedä että joku ujo mies, joka ei tee aloitetta, haluaisi sellaisen tehdä. Tossa ekassa skenaariossa olen itsekin todennut että kiinnostunut mies kyllä kiinnostuksensa osoittaa jos nainen on jo oman kiinnostuksensa osoittanut. Lähinnä olen siis kokenut kaikki nämä itsensähuijaamisselitykset sille, miksi se "ihan varmasti minuun rakastunut"- mies ei löydä minulle kiireisestä elämästään aikaa, vaikka toki sinne kaikki työt, harrastukset, muut ystävät ja kaljanjuonti mahtuu..

[/quote]

Mulla on tällainen mysteerimies kyseessä. Halusi numeroni, laittaa viestejä ainakin joka toinen päivä, jaettu aika syvällisiäkin ajatuksia elämästä yleensä, pitää minua kauniina. Sitten on jotenkin hiljaiseloa päivä ja kyselee taas kuulumisia.En haluaisi säikytellä olemalla liian innokas hänen suhteensa, mutta minkähän aikaan jaksan tällaista odottelua. Ellei ole yhtään kiinnostunut, niin jättäisi kokonaan viestit pois.

[/quote]

Laittelee viestiä kun on tylsää?

[/quote]

Voi olla.

Vierailija
45/54 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:24"]

Mulle mies näytti aivan kaikki ihastuksen merkit. Mut tais olla vaan se "paatunut naistenmies" vaikka vaikutti kaikelta muulta kun sellaiselta... :) Hulluinta oli et se tuli mun luokse vaikka 11 illalla arkena vaan nähdäkseen mut vaikka joutu lähtee aamuneljältä töihin. Se oli tosi ihana mua kohtaan. Tekstaili ja soitti aina kun ei nähty. Kerroin omista tunteistanikin sille ja otti asian hyvin vastaan ja sekin oli ihastunut. Mut sitten 3kk jälkeen se katkasi yhteyden. Ei mitään tietoakaan ollu sitä edellisellä näkemisellä et hän voisi niin tehdä. Ja kuinka mulkusti hän yhteyden katkaisi: ei vastannut viesteihin, ei puheluihin. En vieläkään tiedä mitä tapahtui tai mikä meni vikaan!! Huoh. Kestipä kuukausi ennen ku pääsin yli jotenkin. Vieläkin ärsyttää ja raivostuttaa niin paljon. Yks yö näin just unta tästä miehestä ja se oli niin todentuntuinen uni et kaikki ihana mitä meillä oli palasi taas mieleen. Olin niin varma et se on mun elämäni mies. Enkä tiedä miten tuun koskaan tapaan niin ihanaa miestä kun hän silloin oli. Tsemppiä kaikille miesasioihin!! :) Mutta ei ne merkit aina meinaa sitä että se mies tykkää tarpeeksi paljon..

[/quote]

On surullinen tarina. Tsemppiä sinulle! Jotankin kauhean vaikeata aloittaa mitään suhdetta tai kohta edes luottaa mihinköön, kun tuntee olevansa joku pelinappula vain. Just tuollainen tyyli, että välillä ollaan niin kiinnostuneita ja sitten piiloudutaan johonkin ei-niin-tärkeitten viestien pariin.

Vierailija
46/54 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sanoo. Sitä ennen on mentävä omalla vaistolla. Aina ei ole helppoa. Ja mies voi kiusotella koska pitää toisesta. Ihan eri juttu kun kiusaaminen.

Itselle mies myönsi että kiusaa. Olem myös huomannut pientä kiinnostusta muutoinkin, mutta en tiedä johtaako mihinkään. Tai jos minusta kiinni, johtaa kyllä.

Onko vaistoni oikea hänen suhteensa? En tiedä.

Vierailija
47/54 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies vähän flirttailee - katselee intensiivisesti, hakeutuu seuraan ja lähelle jotta voi 'vahingossa' koskettaa ym. Mutta ei tee aloitetta? Eikö tarpeeksi kiinnostunut vai ujo? Miten voin itse näyttää vihreetä valoa?

Vierailija
48/54 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vie näytille, silloin meinaa viettää loppuelämän kanssasi

Vierailija
49/54 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tässä ajatelleeksi,että silloin kun olin nuori 😍(olen nyt 46v.)Niin ei ollut puhettakaan sellaisesta tapailusta johon kuului seksi..silloin vaan päätettiin aika äkkiä seurustelusta.Nyt tämä on mennyt aika kummalliseksi tämä maailma,kun ei vielä päätetä seurustelusta....jotenkin se on sellaista kokeilua ja ehkä huijaamistakin miesten puolelta ainakin.

Vierailija
50/54 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun vie näytille se merkkaa jotain? Ja paskat. Kaksi kertaa todennut tän ... Nyt ooon taas tapaillut uutta miestä ja meinaan ihan oikeasti seota välillä kun oon tulla hulluksi tästä epävarmuudesta. Vaikuttaa kyllä kiinnostuneelta ja onkin varmaan, mut kun on niin monesti jo yllättäin vedetty matto jalkojen alta niin ei oo helppoa.... Tämä epävarmuus on sietämätöntä. Eikä näin aikaisessa vaiheessa voi vielä kysyäkään mitä haluaa minusta... Mä haluaisin jo ihan todella vakiintua.

Vierailija
51/54 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla varattumies, joka oli pariin otteseen samassa työpaikassa. Toisella kerralla kertoi, että onpa mukava tulla tänne. Kävivät kaverinsa kanssa myös(ei silloin töissä) luonani luppoajalla moikkaamassa. Naureskelee ja katsoo silmiin ja hakeutuu seuraan. Nyt ei enää työpaikalla, mutta vastaa viestiini välitttömästi. Tosin yleensä hymiöillä, joskus jopa sydämin. En oikein tiedä onko tosiaan ihastunut vai kiusaako vain...

Vierailija
52/54 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että mies kohtelee naisia kunnioituksella ja ilmottaa mitä haluaa viimeistään kun suoraan häneltä asiaa kysyy. Pojat käyttää hönähtäneitä hyväkseen.

Vierailija
53/54 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos mies on kiinnostunut se ottaa yhteyttä ja haluaa nähdä sinua. miehet on yksinkertaisia olentoja ja todella kiinnostuneina etsii naisen vaikka kiven alta. kiinnostuneen miehen kiinnostusta ei yarvi arvailla ja kysellä. kiinnostunut mies ei näe kuin kohteensa vaan ja aikaa löytyy tapaamisille. näin se on, kaikkien miesten kohdalla. jos näytät vihreää valoa todella kiinnostunut mies kyllä hoitaa homman sen jälkeen. muihin ei kannata aikaa tuhlata. 

No entäpä mies, joka laittaa jatkuvasti viestejä, haluaa tavata, järjestää aikaa kiireidenkin keskellä, mutta sanoo, ettei tiedä mitä tuntee? Niin, ja seksiä suhteeseen ei vielä sisälly.

Vierailija
54/54 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi olevan hyvin kiinnostanut.Haluaa tutustua sinuun ennen seksiä. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän