Mistä tietää että mies on tosissaan kiinnostunut?
Jurppii tämä huono itsetuntoni, pelkään aina että mies vaan kiusaa/leikkii/vi**uilee
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:06"]
Oikeasti kiinnostuneen miehen yhteydenottoja ei tarvitse odotella, eikä käytös jätä tulkinnan varaa,
[/quote]
Näillä neuvoilla moni hyvä mies menee ohitsesi.
Korkeintaan joku paatunut naistenmies voi flirttailla kiusallaan. Ei muut.
jos mies on kiinnostunut se ottaa yhteyttä ja haluaa nähdä sinua. miehet on yksinkertaisia olentoja ja todella kiinnostuneina etsii naisen vaikka kiven alta. kiinnostuneen miehen kiinnostusta ei yarvi arvailla ja kysellä. kiinnostunut mies ei näe kuin kohteensa vaan ja aikaa löytyy tapaamisille. näin se on, kaikkien miesten kohdalla. jos näytät vihreää valoa todella kiinnostunut mies kyllä hoitaa homman sen jälkeen. muihin ei kannata aikaa tuhlata.
Hän pitää yhteyttä, haluaa tavata ja oikeasti järjestää tapaamisen, vaikka olisi kiireitä. Tapaamiset selvänä, ei mitään yöllisiä bootycalleja. Kehuu ja huomio, on kiinnostunut asioistasi. Ei pyri housuihin painostavasti. Voi olla hieman omistushaluinen ja haluaa sitoutua. Kohtelee nopeasti kuin naisystävää, vaikkei parisuhteesta olisi ollut vielä puhetta.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:06"]Suurin osa miehistä on ujoja. Ihastunut mies ei tee välttämättä mitään. [/quote] Minäkin varmaan ehdin kuolla ennenkuin saan kerrottua tunteeni yhdelle ihanalle naiselle :'(
[/quote]
No rohkeasti vaan pyydät sitä naista kahville, ei se ota jos ei anna. Älä jää surkuttelemaan, muuten elämä lipuu ohi ja kadut vanhana kaikkea tekemätöntä!
Samat sanat kaikille naisille. Ei pidä piiloutua sen ujouden taakse vaan ottaa oman elämän suhteen ohjat käsiin! minäkin olen ujo, mutta olen altistanut itseni monelle tilanteelle ja sitä kautta saanut rohkeutta lisää.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 07:49"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:57"]
Miksi mies kiusaisi naista, paitsi ihastuksesta?
[/quote]
Niistä voi olla hauskaa.
[/quote]'
Aikuinen ihminen ei nauti toisen kiusaamisesta. Kiusottelu on erikseen, mutta jos puhutaan kiusaamisesta niin täytyy olla tosi häiriintynyt henkilö jos se on hauskaa..
Sen tietää siitä, ettei tarvitse kysellä. Ei kannata lähteä sellaisen miehen matkaan, joka ei osoita selvästi kiinnostustaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:00"]
Sen tietää siitä, ettei tarvitse kysellä. Ei kannata lähteä sellaisen miehen matkaan, joka ei osoita selvästi kiinnostustaan.
[/quote]Näin juuri.
Siis flirttailisi yms. nähdäkseen vaan miten toinen reagoi.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:57"]
[/quote]
Mies ottaa kyllä yhteyttä jos on jollain tasolla (edes pelkkä seksi) kiinnostunut.
Miehet on tuuliviirejä. Varteenotettavat miehet ovat tylsiä :( ehkä?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:29"]Korkeintaan joku paatunut naistenmies voi flirttailla kiusallaan. Ei muut.
[/quote] Eikä tarvi olla edes paatunut :D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 02:20"]Kai tuo nykyinen oli kiinnostunut kun 6 viikon aikana vaihdettiin noin 6000 messengerviestiä. Tapaamiset järjestettiin vaikka kiven alta vaikka vain nopeat 5min. Kuinka paljon sitä tulikin vain seisottua vesisateessa muutaman minuutin tähden. Että sai edes yhden pikaisen suukon. Minä siis olin naimisissa ja silloinen mies paitsi kylmä narsisti ( ihan psykiatrin mielipide, että on narsisti) niin vietti harrastuksissa kahdeksankin tuntia päivässä. Oli siis aikaa. Kyllä siinä kärsi rakkaani työt ja kaikki. Mutta tuossa se nyt on :) Eli jos mies on kiinnostunut niin kyllä se metsästää.
[/quote]
Pettäjä. En arvosta.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:48"]
Jos mies on kiinnostunut, hän soittaa, ei viestittele. Miehet ei pelaa näitä ämmien pelejä.
[/quote]
Onko näin? Siinä tapauksessa tuhlaan aikaani väärään ihastukseen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:50"]Hän pitää yhteyttä, haluaa tavata ja oikeasti järjestää tapaamisen, vaikka olisi kiireitä. Tapaamiset selvänä, ei mitään yöllisiä bootycalleja. Kehuu ja huomio, on kiinnostunut asioistasi. Ei pyri housuihin painostavasti. Voi olla hieman omistushaluinen ja haluaa sitoutua. Kohtelee nopeasti kuin naisystävää, vaikkei parisuhteesta olisi ollut vielä puhetta.
[/quote]
Mulla oli muutaman kuukauden ajan juuri tällainen mies. Olin ihan onneni kukkuloilla ja leijuin vaaleanpunaisissa unelmissa, koska olin ihan varma, että mies oli kiinnostunut minusta. Mutta sittenpä hän yhtäkkiä eräänä kauniina päivänä ilmoittikin, että olin hänelle vain satunnainen fuckbuddy ja että hänellä on toinen eikä hän ole lainkaan kiinnostunut minusta.
Siihen loppui minun kiinnostus miehiin. Olen nyt ollut neljä vuotta yksin ja tulen todennäköisesti aina olemaankin, koska en pysty enää luottamaan.
Ohis.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 03:19"]
Niin se "ilmoittaa kyllä jos on tosissaan kiinnostunut" tarkoittanee niitä tilanteita, kun jotain kontaktia on jo syntynyt, ja nainen pähkäilee, että pelkääkö mies omia tunteitaan kun siitä kuuluu vain lauantaisin aamuneljältä. Ei niitä tilanteita, kun nainen ei edes tiedä että joku ujo mies, joka ei tee aloitetta, haluaisi sellaisen tehdä. Tossa ekassa skenaariossa olen itsekin todennut että kiinnostunut mies kyllä kiinnostuksensa osoittaa jos nainen on jo oman kiinnostuksensa osoittanut. Lähinnä olen siis kokenut kaikki nämä itsensähuijaamisselitykset sille, miksi se "ihan varmasti minuun rakastunut"- mies ei löydä minulle kiireisestä elämästään aikaa, vaikka toki sinne kaikki työt, harrastukset, muut ystävät ja kaljanjuonti mahtuu..
[/quote]
Mulla on tällainen mysteerimies kyseessä. Halusi numeroni, laittaa viestejä ainakin joka toinen päivä, jaettu aika syvällisiäkin ajatuksia elämästä yleensä, pitää minua kauniina. Sitten on jotenkin hiljaiseloa päivä ja kyselee taas kuulumisia.En haluaisi säikytellä olemalla liian innokas hänen suhteensa, mutta minkähän aikaan jaksan tällaista odottelua. Ellei ole yhtään kiinnostunut, niin jättäisi kokonaan viestit pois.
mulla sama ongelma! välillä mies laittaa viestiä päivittäin, mutta sitten saattaa mennä pari päivää että ei laita viestiä. ja yleensä sit ite siinä vaihees laittanu viestiä ja sama juttu alusta..... eli hän laittelee viestiä ja tauko. mitä tää on?