Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on tosissaan kiinnostunut?

Vierailija
31.05.2014 |

Jurppii tämä huono itsetuntoni, pelkään aina että mies vaan kiusaa/leikkii/vi**uilee

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääärsyttävää ku tajuaa kaiken tuon että mies itsekin näyttäis kiinnostuksen jos olisi oikeesti! niin miks aina ihastun niihin tyyppeihin jotka ei näytä aina näitä kiinnostuksen merkkejä. huoh.

olipa paskasti kirjotettu, mut iha sama

Vierailija
2/54 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin näkee siitä, ottaako mies yhteyttä ja ehdotteleeko tapaamisia tai jotain yhteistä tekemistä.

Minä olen sen verran feministi, etten miehen yhteydenottoja odottelisi. Kysyisin suoraan päin naamaa, että onko hän kiinnostunut alkamaan seurustelemaan kanssani vakavasti, siis siinä tapauksessa, jos sitä itse haluaisin.

Jos me suomalaiset puhuisimme enemmän, säästyttäisiin monelta ongelmalta.

Jos mies pitää taukoa viesteissään, ainakin minulle se antaa kuvan, ettei hän ole ihan varma, jatkaako ap sun kanssa mitään. Mutta reilu mies sanoisi tämänkin, jos suoraan kysyt.

Vi..u mä EN ole mikään prinsessa, mikä pitää tornista pelastaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:00"]

Sen tietää siitä, ettei tarvitse kysellä. Ei kannata lähteä sellaisen miehen matkaan, joka ei osoita selvästi kiinnostustaan.

[/quote]

En ole ikinä siis IKINÄ näyttänyt selvää kiinnostusta todella kiinnostavaa naista kohtaan. En vaan pysty siihen. Anteeksi pyydän tätä kaikilta kiinnostavilta naisilta.

Vierailija
4/54 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiku jossain olisi mies joka auttais meitä raukkoja naisia tajuamaan miehiä! en kehtaa työkavereille tai edes miespuolisille kavereille alkaa näyttää jokaista tekstiviestiä :-D heitä tuskin kiinnostaisi analysoida niitä haha

Vierailija
5/54 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos molemmat varattuja? Mies ja nainen siis. Mistä tietää, että haluaa olla muutakin kuin kaveri?

Vierailija
6/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin korviani myöten ihastunut mieheen, jonka tunteet minua kohtaan eivät olletkaan yhtä suuria kuin oli antanut olettaa. Juuri tällainen "paatunut naistenmies", kuten joku aiemmin osuvasti sanoi. Ilmeisesti halusi vain kokeilla kanssani olemista, kuukausi suhteen alkamisesta halusi erota. Tutustuin tämän jälkeen kyseisen miehen aiempaan naisystävään, ja kertoi saaneensa saman kohtelun. En tiedä mikä tunnevamma tällä miehellä oikein oli, mutta nykyään haluan saada mieheltä selvän merkin todellisesta kiinnostuksesta.

Vierailija
7/54 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ensimmäinen kokemus naisista on, että jos pitää jostakusta, niin muuttuu itse arvottomaksi. Vain koiranpennut heiluttavat häntäänsä, miehet eivät enää, kun asian tajuavat. Fiksu nainen osaa ja kykenee kyllä tekemään sen aloitteen.

Vierailija
8/54 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sama ongelma täällä: Mies samassa työpaikassa. Tuli fb-kaveriksi samana iltana kun kutsun laitoin. Seuraavana vkl kyseltyäni ihan neutraalisti illalla kuulumisia, alkoi kysymään minua baariin jossa siis jo oli. Kieltäydyin, mies olisi maksanut taksit ja kaikki kulut. No en mennyt. Tekstailu on jatkunut fb Messengerissä sen jälkeen. Aina tää mies vastaa samana päivänä, on ollut tosi henkeviä keskusteluja. Ainoastaan on ilmoittanut että nainen kiinnostaa AINOASTAAN kaverina ja jos muita volinoita ilmenee niin lopettanut aina yhteydenpidon kokonaan. Ehdotti että ottaisin puhelinnumeronsakin että voitais jatkaa juttuja whatsappissa. No nyt on mennyt pari viikkoa niin et lähes joka päivä jutellaan. Töissä ok joskin aika vähäeleistä. Ei siellä puhuta oikeastaan ollenkaan. Mies väittää kivenkovaan ettei ole kiinnostunut minusta. Mitä tämä sitten on? Homo hän ei ole. Haluaa olla tekemisissä muttei halua. Täh?

Vierailija
9/54 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on ujoja. Ihastunut mies ei tee välttämättä mitään.

Vierailija
10/54 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 00:06"]Suurin osa miehistä on ujoja. Ihastunut mies ei tee välttämättä mitään.
[/quote]
Minäkin varmaan ehdin kuolla ennenkuin saan kerrottua tunteeni yhdelle ihanalle naiselle :'(

Vierailija
11/54 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joka ketju pakko täyttää noilla pyhä vulva -trolleilla? Vanha juttu jo.

Vierailija
12/54 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:35"]

jos mies on kiinnostunut se ottaa yhteyttä ja haluaa nähdä sinua. miehet on yksinkertaisia olentoja ja todella kiinnostuneina etsii naisen vaikka kiven alta. kiinnostuneen miehen kiinnostusta ei yarvi arvailla ja kysellä. kiinnostunut mies ei näe kuin kohteensa vaan ja aikaa löytyy tapaamisille. näin se on, kaikkien miesten kohdalla. jos näytät vihreää valoa todella kiinnostunut mies kyllä hoitaa homman sen jälkeen. muihin ei kannata aikaa tuhlata. 

[/quote]

Ei se kuule aina mene noin. Minulla meni noin 10v puberteetin jälkeistä nuoruutta rakentaa sellainen itsetunto, että pääsin lähellekään tuota uskalluksen tasoa.

Vierailija
13/54 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin sitä kovin varattua ollaan.

Vierailija
14/54 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo nykyinen oli kiinnostunut kun 6 viikon aikana vaihdettiin noin 6000 messengerviestiä. Tapaamiset järjestettiin vaikka kiven alta vaikka vain nopeat 5min. Kuinka paljon sitä tulikin vain seisottua vesisateessa muutaman minuutin tähden. Että sai edes yhden pikaisen suukon. Minä siis olin naimisissa ja silloinen mies paitsi kylmä narsisti ( ihan psykiatrin mielipide, että on narsisti) niin vietti harrastuksissa kahdeksankin tuntia päivässä. Oli siis aikaa. Kyllä siinä kärsi rakkaani työt ja kaikki. Mutta tuossa se nyt on :) Eli jos mies on kiinnostunut niin kyllä se metsästää.

Vierailija
15/54 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 10:57"]

Miksi mies kiusaisi naista, paitsi ihastuksesta?

[/quote]

Niistä voi olla hauskaa.

Vierailija
16/54 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon auta näyttää vihreää valoa eikä ilmoitella suoraan kiinnostusta kun mies on jyrkästi sanonut että jos nainen alkaa olla kiinnostunut "siinä mielessä"eikä vain kaverina niin hän laittaa välit poikki. Perään kirjoitti kuitenkin että ei ole mun suhteen niin tiukka. Mitä vinettoa tää mies haluaa? Vetää ja työntää samaan aikaan. Itse lähtisin kyllä mukaan mutta en vaan tajua mikä miestä vaivaa. Haluaa mut ei halua? Salailee tunteita itseltäänkin? On kyllä melko hiljainen ja vaatimaton, ujokin. Hermot menee

Vierailija
17/54 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vedättyännä ei halua sitoa itseään sinuun =ei näe sinua "elämänsä naisena". Vakipillu ja sitoutumaton hengailu kuitenkin houkuttaisi, kunhan ei tule puhettakaan sitoutumisesta tai mistään ikävistä velvotteista toista kohtaan, ja säilyy vapaus paneskella ympäriinsä plus tarttua tilaisuuteen jos/kun mieluisampi kävelee vastaan... Been there. En suosittele, löydät kyllä jonkun jolle ei ole ongelma sitoutua juuri sinuun.

Vierailija
18/54 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se "ilmoittaa kyllä jos on tosissaan kiinnostunut" tarkoittanee niitä tilanteita, kun jotain kontaktia on jo syntynyt, ja nainen pähkäilee, että pelkääkö mies omia tunteitaan kun siitä kuuluu vain lauantaisin aamuneljältä. Ei niitä tilanteita, kun nainen ei edes tiedä että joku ujo mies, joka ei tee aloitetta, haluaisi sellaisen tehdä. Tossa ekassa skenaariossa olen itsekin todennut että kiinnostunut mies kyllä kiinnostuksensa osoittaa jos nainen on jo oman kiinnostuksensa osoittanut. Lähinnä olen siis kokenut kaikki nämä itsensähuijaamisselitykset sille, miksi se "ihan varmasti minuun rakastunut"- mies ei löydä minulle kiireisestä elämästään aikaa, vaikka toki sinne kaikki työt, harrastukset, muut ystävät ja kaljanjuonti mahtuu..

Vierailija
19/54 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Oon nyt tekstaillu yhen miehen kanssa jonkun aikaa ja lähes aina minä teen aloitteen viestittelyssä ja olen ehdottanut tapaamisia mutta aina on jokin selitys miksi ei voi nähdä. Muutaman kerran olen käynyt hänen luonaan ja jäänyt yöksi sekä harrastettu seksiä. Tosi mukava tyyppi jutelessa jne ja alan ihastua häneen mutta nyt kun kirjoitan tätä niin alan tajuamaan että hän taitaa olla vain seksin perässä. Vituttaa ku aina ihastun tällaisiin miehiin. Ja ei, en siis anna kaikille tapaamilleni miehille mutta nyt luulin tästä jotakin erilaista.

Vierailija
20/54 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, ettei sinun tarvitse arpoa, että pelaako jotain peljä tai esittääkö vaikeasti tavoiteltavaa. Oikeasti kiinnostuneen miehen yhteydenottoja ei tarvitse odotella, eikä käytös jätä tulkinnan varaa,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi