Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli miehen eksistä

Vierailija
30.05.2014 |

He (2) ovat olleet "täydellisiä" miehelleni - samat harrastukset ja mielenkiinnon kohteet. Yhdessä ovat tehneet maailmanympärimatkaa sun muuta. Jos mieheni olisi 50, ymmärtäisin, että on kokenut paljon. Mutta hän täytti tammikuussa 22! (Olen saman ikäinen).. Kaikki opiskelevat yliopistossa ja ovat mukana hyväntekeväisyydessä.

En ole koskaan ennen tuntenut huonoa itsetuntoa, mutta tätä on jatkunut jo kauan. Olen korkeintaan nätimpi, mutta luonteeltani aivan perseestä. Panostan kyllä täysillä suhteeseemme, mutta miehen menneisyys ärsyttää. Tunnen itseni kokemattomaksi luuseriksi miehen rinnalla, joka on tuohon ikään mennessä kiertänyt 47 maata.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

herää yksi ainoa kysymys avauksesi jälkeen, miksi ylipäätään olet tämän miehen kanssa?

Vierailija
2/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:39"]

herää yksi ainoa kysymys avauksesi jälkeen, miksi ylipäätään olet tämän miehen kanssa?

[/quote]

Rakastan häntä ja viihdyn hänen seurassaan. Meillä menee muuten ihan hyvin, oman pään kanssa ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:42"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:39"]

[/quote]

Rakastan häntä ja viihdyn hänen seurassaan. Meillä menee muuten ihan hyvin, oman pään kanssa ongelmia.

[/quote]

Niin ja jos jättäisin aina miehen, kun tulisi joku ongelma, olisin ikisinkku.

Miehiä on mulla riittänyt, kaikki ollut ihan kunnollisia (ei juo/polta/petä/pahoinpitele jne) mutta kaikissa on aina joku häiritsevä vika.

-ap

Vierailija
4/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko avainsana olla juuri tuo itsetunto-ongelma ?

Vierailija
5/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:46"]

[/quote]

Voi. Miten voin uskoa, että mies rakastaa minua? Joo, jätti minut toisen naisen takia (tosin se nainen ei ollut ihan uskollinen..), jonka kanssa oli yhteistä suunnilleen kaikki. Nainen oli kiltti ja tottelevainen, minä olen taas pomotteleva, kuten miehenikin.

Vierailija
6/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisit, että sussa on todellakin jotain erityistä miksi mies on sut valinnut. Älä kyseenalaista aikuisen ihmisen haluja. Mies on vapaaehtoisesti kanssasi. Ehkä halusi juuri sinunluonteisen ihmisen.

Vierailija
7/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi ja hänen exänsä ovat syntyneet kultalusikka suussa kun on ollut varaa matkustella. Kaikilla ei ole. Matkustelu ei myöskään tarkoita sitä, että ymmärtää mitään esim.kielistä tai kulttuureista. Esim.Virossa käydään hakemassa viinat ja kehitysmaissa tyydyttämässä sukupuoliset tarpeet. Myös vauva voi olla teknisesti matkustaja. 

-Mies 29v-

Vierailija
8/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:51"]

Ehkä miehesi ja hänen exänsä ovat syntyneet kultalusikka suussa kun on ollut varaa matkustella. Kaikilla ei ole. Matkustelu ei myöskään tarkoita sitä, että ymmärtää mitään esim.kielistä tai kulttuureista. Esim.Virossa käydään hakemassa viinat ja kehitysmaissa tyydyttämässä sukupuoliset tarpeet. Myös vauva voi olla teknisesti matkustaja. 

-Mies 29v-

[/quote]

Heh, mä asunut isäni töiden takia joskus Virossa.

Ja mä oon kyllä itse suht pilalle hemmoteltu ollut, rahaa on, muttei ole tullut reissattua. Siitä ei siis ole kyse. Ja reppureissailleet ovat, ei mitään pakettimatkoja..

Vierailija
9/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo matkustelu sinua häiritsee? Vai jutteleeko mies matkoistaan koko ajan? Jos juttelee, niin aika vähissä on miehen ja sinun väliset keskustelun aiheet. Tottakai matkoista voi välillä sanoa jotakin, mutta on kai sinullakin historia mistä puhut välillä? Et saa miehen historiaa muutettua, joten sinun tulee elää sen kanssa tai etsiä joku toinen. Sinulla on selkeästi liikaa aikaa miettiä kaikkia turhuuksia ja vatvoa niitä uudelleen ja uudelleen. Hanki itselllesi tai teille molemmille joku erilainen yhteinen harrastus, niin voitte puhua siitä ja menneisyys ei pääse nousemaan koko ajan sieltä takaa. Jos tui ei muuta tilannetta, niin etsi itsellesi joku tavallisempi tallaaja.

Vierailija
10/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:34"]He (2) ovat olleet "täydellisiä" miehelleni - samat harrastukset ja mielenkiinnon kohteet. Yhdessä ovat tehneet maailmanympärimatkaa sun muuta. Jos mieheni olisi 50, ymmärtäisin, että on kokenut paljon. Mutta hän täytti tammikuussa 22! (Olen saman ikäinen).. Kaikki opiskelevat yliopistossa ja ovat mukana hyväntekeväisyydessä.

En ole koskaan ennen tuntenut huonoa itsetuntoa, mutta tätä on jatkunut jo kauan. Olen korkeintaan nätimpi, mutta luonteeltani aivan perseestä. Panostan kyllä täysillä suhteeseemme, mutta miehen menneisyys ärsyttää. Tunnen itseni kokemattomaksi luuseriksi miehen rinnalla, joka on tuohon ikään mennessä kiertänyt 47 maata.

[/quote]

Yhä naurettavampia ja kornimpia trollaukset täällä nykyään. Raketillako se sun parikymppinen teinijamppas on ne maailmanympärimatkansa eksiensä kanssa tehnyt?

Vierailija
11/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteessa oo tärkeätä, että on täysin samat mielenkiinnon kohteet vaan että on sama siisteyskäsitys ja yhteiset nukkumaanmenoajat. Niistä se arki tulee!

Vierailija
12/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:46"]

[/quote]

Voi. Miten voin uskoa, että mies rakastaa minua? Joo, jätti minut toisen naisen takia (tosin se nainen ei ollut ihan uskollinen..), jonka kanssa oli yhteistä suunnilleen kaikki. Nainen oli kiltti ja tottelevainen, minä olen taas pomotteleva, kuten miehenikin.

[/quote]

Jätti siis sinut toisen naisen vuoksi, mutta sitten taas palasitte yhteen ? 'Kiltti ja tottelevainen nainen' kuulostaa lähinnä koiralta. 

Vierailija
13/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteyskäsitys?! Ok. Mun mielestä parisuhde on myös niitä yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Jos ei ole yhtään mitään samaa ja yhteistä ni ei se pelkkä sama siisteyskäsitys ja nukkumaanmenoajat riitä! Parisuhteessa molemmilla pitää olla omat kiinnostuksen kohteet, mutta pitemmän päälle tarvitaan myös jotain yhteistä tekemistä ja juttelun aihetta...

Vierailija
14/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilyttää tuo 47... Eli vauvasta asti jos olis matkustanut niin sittenkin tulis 2 maata/vuos... No, voit huokaista helpotuksesta. Sua on kusetettu...

Vierailija
15/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 07:44"]

Vähän epäilyttää tuo 47... Eli vauvasta asti jos olis matkustanut niin sittenkin tulis 2 maata/vuos... No, voit huokaista helpotuksesta. Sua on kusetettu...

[/quote]

Mahdotonta? Pelkästään Euroopassa on 50 maata. Kultalusikka suussa syntynyt ehtii yhdessä kesässä ja interrail-lipulla käydä jo aika monessa maassa.

Vierailija
16/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan syynsä, että nämä naiset ovat exiä.. Vink vink :)

Vierailija
17/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei miehesi oli SINUN kanssasi nyt, jos ne EXÄT olisivat niin paljon parempia :)

Vierailija
18/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa itsetuntoa et ehkä saa, joten otapa sitten uusi mies. Sinun miehesi pitäisi olla semmoinen mammanpoika, jolla ei  ole koskaan ollut muita naisia kuin oma äitinsä. Luulisi semmoisia vielä tuon ikäiselle löytyvän.

Näin sivullisena on todella vaikea uskoa, että mies rakastaa sellaista naista jonka on jo kerran jättänyt toisen naisen vuoksi.

Lähdepä muuten ensi kesänä interrailille, niin ehdit hyvin reissata ainakin 20 maata, ja sen lisäksi johonkin muuhun sopivaan aikaan kiertämään vaikka Amerikkaa tai Aasiaa siten, että samalla reissulla on useampia maita, jos miehesi matkustelu sinua kiusaa.

Vierailija
19/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehen parisuhdevalinnat hänen ongelmakseen. Itsepähän on sinut valinnut, mikään pakko ei olisi varmaan ollut!

Näin minä ajattelen, kun koulun suosituin ja komein mies valitsi minut, introvertin hiirulaisen, niiden kauniimpien, (fiksumpien?) ja puheliaampien joukosta.

Vierailija
20/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole ollut intohimoisemmassa ja tulisemmassa, rakkauden ja sitoumuksen täyteisemmässä suhteessa kuin nykyisen aviomieheni kanssa. Riidellään paljon ja rakastetaan lujasti, olemme täysin rakastuneita ba hullaantuneita vieläkin, seitsemän vuoden ja kolmen lapsen jälkeen. Olemme kuin yö ja päivä:) Sama nukkumaanmenoaika ja suht samat perusarvot. Poliittisesti täysin erilaisia, erilainen tausta ja eilaiset kiinnostuksen kohteet. Ulkopuolinen voisi sanoa, että ei teillä ole muuta yhteistä kuin lainat ja lapset. Jotenkin vain tämä rakkaustarina toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi