Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä Paula Vesalasta?

Vierailija
07.04.2026 |

Mitä mieltä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippuälykäs (varmasti mensalainen), luova, lahjakas, kaunis, rehellinen, aito. Vielä koristeena kakun päällä harvinaisen itsevarma = kykenee itseironiaan.

Vierailija
2/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippuälykäs (varmasti mensalainen), luova, lahjakas, kaunis, rehellinen, aito. Vielä koristeena kakun päällä harvinaisen itsevarma = kykenee itseironiaan.

Minä olen älykkäämpi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusteleva hyväksikäyttäjä. Esim Andy Mccoy tapaus missä meni tietoisesti tekemään viihdettä mielisairaan alkoholistin luo ja sitten mukamas yllättyy, että henkilö käyttäytyy kuin mielisairas alkoholisti.

Vierailija
4/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesusteleva hyväksikäyttäjä. Esim Andy Mccoy tapaus missä meni tietoisesti tekemään viihdettä mielisairaan alkoholistin luo ja sitten mukamas yllättyy, että henkilö käyttäytyy kuin mielisairas alkoholisti.

Tämä on niin totta...

Vierailija
5/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen PMMP:n biisin Taiteilia? Paulasta tuli itse sellainen. 

Itse olen inhonnut siitä asti, kun teininä pyysin nimmaria ja Paula käyttäytyi tosi töykeästi. Siinä oli selvästi jotain superfaneja/tuttuja myös, joille oli tosi mukava.

Vierailija
6/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli kyllä Veitola. Ei siinä, samaan kiusaajakastiin jotenkin menee molemmat.

Vierailija
7/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sanaa kaunis. Ei tietysti rumakaan.

Vierailija
8/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi pitäisi olla mielipide jostain julkisuuden tai muustakaan henkilöstä? Minä keskityn omaan elämääni ja siitä nauttimiseen. 

Vierailija
9/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen weetee...

Vierailija
10/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Paula Vesala? Mintun kyllä tiedän. Onko sukua?

Vierailija
11/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Paula Vesala? Mintun kyllä tiedän. Onko sukua?

Ketä se on??

Vierailija
12/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronatukiloinen miljonääri.

Vierailija
13/13 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän laski arvostus tämän viimeisen kohun myötä. Aika rasittavaa feminismiä ruveta jälkikäteen vinkumaan että yhyy ei näitä seksikkäitä kuvia olisi saanut tulkita seksikkäiksi, ja ihan tietämätön hyväksikäytettävä pikkutyttö olin täysi-ikäisenä. PMMPtä ei vähätelty vaan se sai paljon arvostusta ja myyntiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi