Millaista porukkaa salillasi käy?
Kommentit (21)
Ihan tavallista porukkaa laidasta laitaan. Eläkeläisiä vähemmän, mutta muuten monen ikäisiä ja kokoisia treenaajia.
Laidasta laitaan nykyään. Luulin saavani treenata rauhassa ilman nuorten kundien karjuntaa, ähinää ja puhinaa, koska salimaksut ovat melko korkeat: 215€/kk. Mutta nykyään siellä käy näitä karjahtelevia nuoria miehiä, jopa aamupäivisin. Maksaakohan joku muu heidän jäsenyytensä? Sitäpaitsi luulisi olevan mukavampaa treenata omanikäistensä seurassa eikä meidän eläkeläisten.
Vierailija kirjoitti:
Laidasta laitaan nykyään. Luulin saavani treenata rauhassa ilman nuorten kundien karjuntaa, ähinää ja puhinaa, koska salimaksut ovat melko korkeat: 215€/kk. Mutta nykyään siellä käy näitä karjahtelevia nuoria miehiä, jopa aamupäivisin. Maksaakohan joku muu heidän jäsenyytensä? Sitäpaitsi luulisi olevan mukavampaa treenata omanikäistensä seurassa eikä meidän eläkeläisten.
Onpa kallis!
Kahden ja kolmen jälkeen tulee yläasteelta jonnet. Tänään näin takuulla 12-v pojan YKSIN.
Eläkeläisiä ainakin siihen aikaan kun itse käyn (klo 8-12 välillä). Kunnan sali, halpa ja hyvä.
N32
Aika monenlaista, mut pääosin 20-50 v hyväkuntoisia lenkkeilijöitä, monet lyhyesti ohimennen. Ulkosaleilla käyn.
Perustallaajia kaiken ikäisenä. Vieressä on suurempi ja trendikkäämpi liikuntakeskus, siellä on sitten kaikki "vaikuttajat". Tykkään oman salin maanläheisestä tunnelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Perustallaajia kaiken ikäisenä. Vieressä on suurempi ja trendikkäämpi liikuntakeskus, siellä on sitten kaikki "vaikuttajat". Tykkään oman salin maanläheisestä tunnelmasta.
En voi sietää teennäisiä trendisaleja.
Vierailija kirjoitti:
Kahden ja kolmen jälkeen tulee yläasteelta jonnet. Tänään näin takuulla 12-v pojan YKSIN.
Mäkin näin eilen 14-16-vuotiaalta tytöltä näyttävän henkilön kuntosalilla. Luulin vieressä treenaavaa suurinpiirtein olevaa poikaa poikaystäväkseen. Myöhemmin kävi ilmi, että kyseessä on äiti ja poika. En tiedä, minkä ikäinen äiti oli, mutta takuulla kysytään paperit, jos ostaa k18-tuotteita tai menee ravintolaan. Poika oli 14...
Pääasiassa ei muita kuin minä. Lapset käyvät kun ovat kotona käymässä, samoin lasten kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että itse tykkään kyllä enemmän ns. trendisaleista. Niissä on yleensä laadukkaammat laitteet, parempi valikoima tunteja, paremmat opettajat ja muutenkin viihtyisämmät tilat. Itselle myös tärkeää, että kuntosalin yhteydessä on uima-allas ja sauna, plussaa jo poreallas, jonne on kiva mennä treenin jälkeen rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että itse tykkään kyllä enemmän ns. trendisaleista. Niissä on yleensä laadukkaammat laitteet, parempi valikoima tunteja, paremmat opettajat ja muutenkin viihtyisämmät tilat. Itselle myös tärkeää, että kuntosalin yhteydessä on uima-allas ja sauna, plussaa jo poreallas, jonne on kiva mennä treenin jälkeen rentoutumaan.
En haluaisi jäädä treenin jälkeen minuutiksikaan salille! Menen kotiin suihkuun.
Tosi paljo erilaista. Ihan laidasta laitaan. Nuoria ja vanhoja. Miehiä ja naisia. Ulkomaalasia myös.
Minun salini onneksi on sellainen jossa treenaa vain kovaa ja tosissaan treenaavia miehiä, rauta kolisee ja rokki soi! Trendipelleilysalit erikseen! XD
t. 180cm/136kg, rasvat 11%, hauis 53cm, penkkiennätys 260kg (raw), maastaveto 340kg, cooper 3070m, useita leukoja 50kg lisäpainolla, vasarakääntöä 66kg käsipainoilla, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi jäädä treenin jälkeen minuutiksikaan salille! Menen kotiin suihkuun.
Jos on kiva sali sinne jää ihan mielellään ja siellä on kunnon suihkut, höyrysaunat, porealtaat sun muut. Kurjalta salita taas haluaakin päästä pois mahdollisimman nopeasti. Itsellä myös se, että jos sali on pelkistetty ja kurjan oloinen niin motivaation mennäkin sinne on ylipäätään pienempi, joten tulee treenattua enemmän kun sali on viihtyisä.
Muuten ihan ok sakkia mutta nämä 2 selfieitä ottavat ja vettä lipittävät tissi, huuli, perse muijat ärsyttää, voi olla typerämpää touhua.
Aika nuoria enimmäkseen mutta on eläkeläisiäkin. Kaikennäköistä peruskuntoilijaa niihin aikoihin kun itse käyn.