Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse yli miehen eksistä

Vierailija
30.05.2014 |

He (2) ovat olleet "täydellisiä" miehelleni - samat harrastukset ja mielenkiinnon kohteet. Yhdessä ovat tehneet maailmanympärimatkaa sun muuta. Jos mieheni olisi 50, ymmärtäisin, että on kokenut paljon. Mutta hän täytti tammikuussa 22! (Olen saman ikäinen).. Kaikki opiskelevat yliopistossa ja ovat mukana hyväntekeväisyydessä.

En ole koskaan ennen tuntenut huonoa itsetuntoa, mutta tätä on jatkunut jo kauan. Olen korkeintaan nätimpi, mutta luonteeltani aivan perseestä. Panostan kyllä täysillä suhteeseemme, mutta miehen menneisyys ärsyttää. Tunnen itseni kokemattomaksi luuseriksi miehen rinnalla, joka on tuohon ikään mennessä kiertänyt 47 maata.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sinua ap. Minun miesystävälläni on taas erittäin rikas menneisyys ennen kuin teki konkurssin. Tiedän hänen exällään olevan koruja miljoonan edestä. Tiedän hänen matkustelleen matkoja, joista voi vain unelmoida. Jne. 

Totta kai se ottaa päähän, vaikka minulla ei ole itsetunto-ongelmia. Mutta ajattelen, että oli mies kuka tahansa, niin aina sillä miehellä on exiä, joilla on asiat olleet joiltan osin paremmin. Joko se ex on ollut minua parempi kokki tai jotain, tai sitten heillä on takanaan sata vuotta kestänyt suhde, joka kertoo siitä, että heidän välillään on ollut jotain aivan toista, mitä minä olen ikinä kokenut. 

Aina jollain on jotain toisin tai paremmin. Aina. Ja sen kanssa pitää vain oppia elämään. Ja pitää myös hyväksyä se, ettei ole täydellistä elämää, enkä minä itsekään ole täydellinen. 

Vierailija
22/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nykyinen muut exiä sillekin on varmaan syynsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on vielä noin 150 maata, jossa miehesi ei ole käynyt. Jos kerran rahasta ei ole kiinni, niin jospa alatte yhdessä käydä niissä maissa, joissa kumpikaan ei ole koskaan ennen käynyt? Saatte uusia yhteisiä kokemuksia, joihin eivät eksät liity millään tavalla.

Vierailija
24/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 07:38"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 02:46"]

voisiko avainsana olla juuri tuo itsetunto-ongelma ?

[/quote]

Voi. Miten voin uskoa, että mies rakastaa minua? Joo, jätti minut toisen naisen takia (tosin se nainen ei ollut ihan uskollinen..), jonka kanssa oli yhteistä suunnilleen kaikki. Nainen oli kiltti ja tottelevainen, minä olen taas pomotteleva, kuten miehenikin.

[/quote]

Jätti siis sinut toisen naisen vuoksi, mutta sitten taas palasitte yhteen ? 'Kiltti ja tottelevainen nainen' kuulostaa lähinnä koiralta. 

[/quote]

Hups, yövuorossa kirjottaminen näemmä sotkee pään.

jätti eksänsä minun takia.

Vierailija
25/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 07:44"]Vähän epäilyttää tuo 47... Eli vauvasta asti jos olis matkustanut niin sittenkin tulis 2 maata/vuos... No, voit huokaista helpotuksesta. Sua on kusetettu...

[/quote]

Olen itse käynyt hänen kanssaan 7 maassa VUODEN sisällä.. :)

Vierailija
26/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:34"]Parempaa itsetuntoa et ehkä saa, joten otapa sitten uusi mies. Sinun miehesi pitäisi olla semmoinen mammanpoika, jolla ei  ole koskaan ollut muita naisia kuin oma äitinsä. Luulisi semmoisia vielä tuon ikäiselle löytyvän.

Näin sivullisena on todella vaikea uskoa, että mies rakastaa sellaista naista jonka on jo kerran jättänyt toisen naisen vuoksi.

[/quote]

En halua mammanpoikaa joka istuu kotona, sellaisesta on jo kokemusta.. Tuntuu vaan molemmat niin ääripäiltä.

Ja tuohon tuli ajatusvirhe, sitä se yöllä kirjoittaminen teettää. Mies jätti toisen naisen minun takia. Tää nainen oli sitä kerran pettänyt, mutta se oli jo sovittu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan