Keksikää aiheita tulevaisuuden av-palstalle!
Minä aloitan:
Joko olette kokeilleet pähkinä-liivatedieettiä? Se oli kovaa kamaa silloin 2000-luvun puolivälissä. Tehoaako se?
Kommentit (91)
Mikä on paras päivässä kasvatettava puutarha-aita? Kannattaako kasvattaa sateisena päivänä, vai tuleeko lehtien väristä valju? Viikonloppuna olisi juhlat ja haluaisin katsoa hyvissä ajoin, millainen siitä tulee.
Muistatko vielä ajan, jolloin ihmisen eliniänodote oli alle 100 vuotta?
Sekoitan jostain syystä aina Pohjoismaat Akselivaltoihin ja toisen ja kolmannenkin maailmansodan asiat menevät ihan sekaisin. Muinaisen Euroopan historia on NIIN tylsää ja turhaa!
Naapuri kertoi, ettei halua lapseensa asennettavan mikrosirua ja että on kaivanut omansakin pois. Aikovat karata lähiaikoina. Mitä teen, pitäisikö ilmoittaa SUPO:lle?
Ruumiinosien kierrätys, mitä mieltä?
Haluaisin käydä New New Yorkissa, mut mies haluaa mennä vanhanaikaisesti yliäänikoneella kun taas musta se merenalainen juna on mukavampi... Tai olishan siinä se kolmaskin vaihtoehto, yliäänilaiva. Mut keinuuko se paljon?
Naapurini söi eilen lihaa! Soitanko automaattipoliisit?
Mieheni on telepaatikko. Vastaan kysymyksiin tunnin ajan.
Apua! Näkymättömyysvaate jäi jumiin hartioista!
Mitä mieltä "luomu"lapsista? Tullaankohan niitä kiusaamaan..?
Kuka muu on tulostanut itselleen hormonikierukan 3 tulostimella? Mistä ostitte hormoonia muovitulosteen sekaan?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:05"]
Kuka muu on tulostanut itselleen hormonikierukan 3 tulostimella? Mistä ostitte hormoonia muovitulosteen sekaan?
[/quote]
3D tulostimella!
Sain perinnöksi n. 50-vuotta vanhan Nokian "käsipuhelimen". Huutiksessa niistä voi kuulemma saada 200 000€, joka on ainakin mulle iso summa: vastaa 3kk:n palkaani
osa-aikaisena myyjänä. Kannattaako myydä jo vai onko odotettavissa että arvo nousee vielä paljonkin?
Jyväskylän arkeologisella kaivauksella löydettiin tänään harvinainen muumipappaa esittävä muumimuki.
Vihdoinkin! Viipurin jälleenrakennus ja uudistustyöt on saatu valmiiksi ajoissa Suomen 2040 kesäolympialaisia varten. Liput on hommattu ja kesämökiltä on stadionille vain 30km matkaa. Avajaisjuhlallisuuksia odotellessa :)
Kuka pönttö nostelee vanhoja aloituksia vuodelta 2014?
Katsoin mun kaverin kanssa ikivanhaa ruotsalaista tv-sarjaa "Hubotit". Kamu meni ihan oudoksi kun yks niistä huboteista oli ihan samannäköinen kun se. Nyt se väittää että ihmisroboja (kuten se itsekin) oli jo 150-vuotta sitten ja että se on itse ollut siinä sarjassa ja että sen muisti on pyyhitty parinkymmenen vuoden välein.
Mitä mieltä ootte? Roboja on tietääkseni ollut vasta n. 50v ja sehän olisi ihan törkeetä riistoa jos niiden muistit vaan pyyhittäisi vähän väliä ja ladattais joku uus ohjelmisto. Vähän niinkun murha.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:26"]
ᚄ ※ℛ⫓ אַאַ
[/quote]
Вы дома говорите по-фински?