Keksikää aiheita tulevaisuuden av-palstalle!
Minä aloitan:
Joko olette kokeilleet pähkinä-liivatedieettiä? Se oli kovaa kamaa silloin 2000-luvun puolivälissä. Tehoaako se?
Kommentit (91)
Koko länsimainen ihmiskunta menossa helvettiin otettuaan lompakon ja avainten kanniskelun poistavan mikrosirun ihon alle!!!!
Lue lisää http://www.petri_paavola_jr.com
Oletteko jo ostaneet uuden laihdutuskoneen?
Apua! Miten sanotaan kiinaksi että "ottaisitko yhteyttä". (ev)
H***n anoppi! Teleporttaa itseään meille vähän väliä, ilmestyy milloin mihinkin nurkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:44"]H***n anoppi! Teleporttaa itseään meille vähän väliä, ilmestyy milloin mihinkin nurkaan.
[/quote]
Meidän anoppi hävittää meidän kamoja hävityssäteellä meiltä kysymättä!
Tiedättekö jonkun, joka on käynyt eläintarhassa? Siis ennen, kuin ne kiellettiin? Mummini (98 v.) kertoi, että he kävivät lapsena melkein joka kesä Korkeasaaressa, jossa oli siis eläintarha ennen kuin nykyinen GP2-rangaistussiirtola perustettiin. Siellä oli siis kaikenlaisia eläimiä häkeissä ja ihmiset saivat pällistellä niitä kaltereiden takaa. Osa oli tuotu vielä ihan eri olosuhteista Suomeen, aitauksissa oli mm. tiikereitä ja kaikenlaisia antilooppeja. Sairasta!!
Mistä sopivat raskaushousut miehelleni? Ketjuliikkeet jo koluttu, eikä hyvin istuvia tahdo löytyä
Meidän lapsenlapset tulee olemaan suomalaisia - onko tyttäreni rasisti?
joko teillä on allergia vapaa kissa?
Mannerlaatat eivät sulaneetkaan kun homot saivat mennä naimisiin - salaliitto?
En kyllä osta tuommoista lentävää autoa, tippuu vielä!
Tyttäreni muuttaa Marsiin ja minua itkettää.
Kokemuksia keinokohduista?
Olen tietokoneohjelma. Kysyttävää?
Lentävä autoni ei enää lennä. Miksi?
Olen naimisissa avaruusolion kanssa, kysyttävää?
Uusi X-factorvoittaja Elle laulaa itse!!!
Ajatelkaa! Joskus muinoin Suomessa oli kaikkien pakko opiskella ruotsia! Mitä idiootteja ne oli?