Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydänsurut & tunnesyöminen

Vierailija
21.06.2014 |

Mun sydän on särkynyt ja mun on jo pari viikkoa tehnyt mieli lohduttaa itseäni syömällä järjettömät määrät kaikkea moskaa. Järjetön himo varsinkin jäätelöön. Joudun koko ajan taistelemaan itseni kanssa, etten menisi keittiöön tai lähtisi kauppaan hakemaan jotain hyvää.

Olen normaalipainoinen, mutta ei tämä ihan tervettä taida olla. Miten saan tän herkutteluhimon taltutettua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samaa, mutta nyt on pikemminkin päinvastoin. Ostin jussiksikin herkkuja, mutta mikään ei mene alas. No, paino ainakin putoaa. Tässä vain lonkeroa litkin. 

Vierailija
2/5 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida pudota lonkerolla :P

Mä olen myös suuri tunnesyömäri. Syön ihan mihin tahansa tunteeseen. Juhlin ruoalla ja lohdutan ruoalla. Avainsana ongelmaan olisi varmaan löytää muita tyydyttäviä palkitsemistapoja kuten vaikka hyvä kirja yms... Tai sitten etsiä herkullinen kevytvaihtoehto ruuista. Joskus tuntuu että shoppailukin olisi parempi lohtuhoito kuin syöminen sillä syömisellä vahingoitan kehoani (ylipaino, korkeat kolesterit yms...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 19:55"]

Minulla on ollut samaa, mutta nyt on pikemminkin päinvastoin. Ostin jussiksikin herkkuja, mutta mikään ei mene alas. No, paino ainakin putoaa. Tässä vain lonkeroa litkin. 

[/quote]

Mulla on joskus ollut totakin eli kun on paha olla, en saa mitään syötyä. Eli se on joko sairas himo mässäillä tai ällötys kaikkea ruokaa kohtaan. Mistä tällainen ajattelutapa tulee alitajuntaan?

Ap

Vierailija
4/5 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensärankaisu?

Vierailija
5/5 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up