Keksikää aiheita tulevaisuuden av-palstalle!
Minä aloitan:
Joko olette kokeilleet pähkinä-liivatedieettiä? Se oli kovaa kamaa silloin 2000-luvun puolivälissä. Tehoaako se?
Kommentit (91)
Jeesuksenpalvojat joutuu ikuiseen jäähän. Kääntykää Gotaran puoleen, vielä on aikaa! Jeesus on valeiden herra joka johdattaa kadotukseen!
Lapsestamme tulee tummatukkainen, sinisilmäinen ja pitkäkaulainen, kysyttävää?
Siis miten niin teidän lapset ei osaa lentää?!
Olen valkoihoinen suomalainen ja minua kiusataan jatkuvasti ihonvärini takia täällä Suomessa.
Vieläkö olisi Euroopassa jokin maa, jossa on valkoihoisia asukkaita, jotten erottuisi porukasta?
Millä karsitte pihallanne kasvavia palmuja?
Meidän palmujen oksat ovat nyt tunkeilemassa jo piha-aidan yli naapurin puolelle.
Joulupukki löytynyt! Alaskan uutiset kertovat lisää pikapuoliin.
Internet vai outernet? Ajatuksia?
Oho, Henna Kalinainen näköjään Miss Isoäiti -kisassa :O Tuleeko pärjäämään??
Suunnittelen matkaa yhdistyneeseen Koreaan.
Tosi komea se niiden uusi presidentti Kim-Ping-Pong.
Kokemuksia klitorisimplantista?
Otanko tulevalla lapselleni siniset vai vihreät silmät?
Meille tulee rigeliläisiä vieraita mökille, mitä tarjoan?
Miniäni on päättänyt synnyttää luomulapsen ilman geenivirheiden eliminointia. Itkettää tuollainen sadisti, joka ei yhtään ajattele tulevan lapsenlapseni terveyttä. Siitähän voi tulla ihan minkälainen vaan, sairas tai vähintään kantaa jotain lihavuusgeeniä!
Oletteko säästäneet muistoksi euroja tai muuta paperista rahaa?
Söin tänäänkin aamiaispillerin lisäksi pelkästään välipalapillereitä (5). Mitä mieltä ruokavaliostani?
Selaan vauvapalstaa KÄNNYKÄLLÄ! :D
Vieläkö joku synnyttää?? Hyi helvetti!
Olen piilossa painonvalvojaa metsäpirtissä. Muita jotka piileskelee? Onko joku jo ollut laihdutusleirillä? Millaista siellä on?
Olen 3. Maailmansodan veteraani. Haluatko kysyä jotain?
Ketään täällä Romanian maakunnasta? Haluaisin kuulla plussat ja miinukset. Perheellämme todennäköisesti muutto sinne, ja eritoten koulut ja päiväkodit mietityttää.