En pidä miehistä.
Stereotyyppinen mies on rahanahne ja statusta tavoitteleva egoisti.
Mies on tollo joka tuijottaa vähäpukeisen naisen vartaloa.
Mies on vietävissä seksin avulla.
Miehellä pitää olla peniksenjatkeita (auto, elektroniikka)
Mies haluaa naisen josta muut ovat kateellisia.
Mies ei osaa/halua ilmaista tunteitaan.
Mies pelkää tehdä "homoja" asioita.
Mies syö liikaa ja huonosti.
Kohtelunne riippuu ulkonäöstä.
Mies vihaa/pelkää itseään älykkäämpää naista.
Mies vihaa/pelkää itseään parempituloista/koulutetumpaa naista.
Mies ei välitä yhteisestä kodista.
Mies on pinnallinen ja pikkusieluinen.
Miehellä on pakko voittaa nainen, vaikka sitten rumin keinoin.
Poikkeuksiakin on, mutta pthyi, suurin osa miehistä on roskaa.
Opettelisitte miehet elämän perusasiat uudelleen: Ulkonäkö, status ja materia on aivan toissijaisia kun kyseessä on elämänmittainen kumppanuus ja aito rakkaus. Te kuolaatte tolloina kauniita naisia ja tunnutte haluavan meistä vain seksiä ja valloituksia. Te sanotte mitä luulette meidän haluavan kuulla jotta pääsisitte sänkyyn. Teistä puuttuu aito läsnäolo eikä kanssanne voi keskustella syvällisesti varsinkaan jos seksiä ei ole tiedossa. Tarpeettoman kallis elektroniikkanne on naurettavaa pullistelua joka sopii keskenkasvuisellle kakaralle. Älykkäät, vähemmän älykkäät, rikkaat, köyhät, komeat, vähemmän komeat, suositut, vähemmän suositut..
Kaikki samaa paskaa eri kääreessä!
Ja ei, en ole pettynyt rakkaudessa enkä ole "ruma", olen vain seurannut teitä sikoja netin palstoilla, chateissa ja seuranhakupalveluissa tarinoiden päähenkilöinä ja itse tarinankertojina. Livenä näen paljon miehiä vauvasta vaariin ja varastomiehestä kirurgiin ja inhoan lähes teitä kaikkia.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:50"]
Tässä ei kuitenkaan ole ollut kyse minusta eikä persoonastani, saatika parinhakuprosesseistani.
[/quote]
Tottakai on kyse sinusta, persoonastasi ja parinhakuprosessistasi, jos et pidä tavasta jolla sinua yleensä lähestytään ja jos pidät lähes kategorisesti kaikkia miehiä sikoina ja siittiöpusseina. Vaatii melkoista yksisarvista, jotta haluaa tutustua kaltaiseesi henkilöön sinun ehdoillasi.
28, 32 ja 43
[/quote]
Mahdottomat ehtoni: Katso silmii, älä rintoihin. Keskustele ideoista, älä omaisuudesta. Arvosta älyä, älä ulkonäköä. Ole läsnä, älä koko ajan kelaa miten saisit minut sänkyyn. Sano mitä ajattelet, älä mitä luulet minun haluavan kuulla. Esittele minulle kirjahyllysi, älä autoasi.
Mahdotonta?
ap
[/quote]
Ei varmasti mahdotonta, mutta kuulostaa siltä, että ennakkoasenteellasi torppaat miehen jo ennen kuin tämä edes saa suutaan auki.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:03"]
Tätä keskustelua lukiessani en voi muuta kuin todeta että olen niin onnekas kun olen löytänyt miehen joka osaa keskustella syvällisesti, ei tiiraile muiden naisten perään, ottaa minut ja kaikki muutkin ihmiset huomioon, on herkkä mutta samalla miehekäs, ei pelkää tehdä myöskään niitä "homoja" juttuja, ei kaipaa autoa tms. peniksenjatketta, haluaa toki menestyä ja kehittää itseään mutta ei tee sitä rahan takia, tekee kotitöitä yhtä paljon kuin minäkin, huolehtii hygieniastaan, osaa yllättää ihanasti jne jne. Olen siis onnellinen ja onnekas nainen!
[/quote]
Ja olen siis aina ajatellut että yleisemmin miehet ovat tämän tyyppisiä, mutta ehkä ne onkin ne oman elämäni miehet kun poikkeavat valtavirrasta. Jos siis tyypillinen mies onkin ap:n kuvaileman kaltainen.
[/quote]
Aika harvalla miehellä tokikaan kaikkia ominaisuuksia on, mutta monesti ihan tarpeeksi kattava kokeilma ollakseen jos jonkin sortin sika. Jos olette löytäneet miehen kuka tekee teidät onnelliseksi, se on hieno juttu. Ja tietenkään minun näkemykseni ei ole absoluuttinen totuus, luottakaa vain omaan kokemukseen!
ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:07"]
Ei varmasti mahdotonta, mutta kuulostaa siltä, että ennakkoasenteellasi torppaat miehen jo ennen kuin tämä edes saa suutaan auki.
[/quote]
No mitä tuohon voi sanoa kuin että: En.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:00"]
Elämässäni on paljon tärkeämpiä ja mieleinkiintoisempia asioita kuin se, miten vastenmielisiä suurin osa miehistä on.
Ajattelevan ihmisen päähän mahtuu monen monta pohdintaa ja ajatusta.
ap[/quote]
Onko muuten kyseessä vain suomalaisten miesten ongelma? Täällä ei ole samanlaista treffikulttuuria kuin vaikkapa jenkeissä. Tosin miehet täällä ovat, mielestäni, huomattavasti vähemmän SS (sikoja ja siittiöpusseja) kuin esim. latinot, afrikkalaiset ja arabit.
28, 32 ja 43
Ironista, että ap peräänkuuluttaa älykkäitä keskusteluja ja syvällisyyttä miehiltä, vaikka hänen oma ajattelunsa ja ulosantinsa ovat tämän ketjun perusteella huomattavasti alhaisemmalla tasolla, mitä hän selvästi tykkää itse ajatella. Ap:n todellinen älyllinen taso löytyisi jostain lähikapakasta ihan mainiosti. Juuri se Jape joka haukkuu naisia siellä = match made in heaven.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:09"]
Elämässäni on paljon tärkeämpiä ja mieleinkiintoisempia asioita kuin se, miten vastenmielisiä suurin osa miehistä on.
ap[/quote]
Onko muuten kyseessä vain suomalaisten miesten ongelma? Täällä ei ole samanlaista treffikulttuuria kuin vaikkapa jenkeissä. Tosin miehet täällä ovat, mielestäni, huomattavasti vähemmän SS (sikoja ja siittiöpusseja) kuin esim. latinot, afrikkalaiset ja arabit.
28, 32 ja 43
[/quote]
Täytyypä tarkentaa, että livenä tapaamani miehet ovat suomessa asuvia, pääosin syntyperäisiä kansalaisia. Netissä saatu kokemus kattaa ensimmäisne maailman miehet.
Ja lakkaahan jo niiskuttamasta tehokeinona käytettyä nimitystä.
ap
[/quote]
ap
[/quote]
Annat ainakin tämän keskustelun perusteella itsestäsi suht ylimielisen, ehkä jopa hieman narsistisen kuvan. Voisiko tämä olla ongelmana?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:13"]
Ironista, että ap peräänkuuluttaa älykkäitä keskusteluja ja syvällisyyttä miehiltä, vaikka hänen oma ajattelunsa ja ulosantinsa ovat tämän ketjun perusteella huomattavasti alhaisemmalla tasolla, mitä hän selvästi tykkää itse ajatella. Ap:n todellinen älyllinen taso löytyisi jostain lähikapakasta ihan mainiosti. Juuri se Jape joka haukkuu naisia siellä = match made in heaven.
[/quote]
Hehheh vastareaktio on luonnollinen reaktio.
Toisaalta tässä ketjussa saatu kuva vastaa yhtä paljon todellista minääni kuin vauva.fi suomen kansaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
Annat ainakin tämän keskustelun perusteella itsestäsi suht ylimielisen, ehkä jopa hieman narsistisen kuvan. Voisiko tämä olla ongelmana?
[/quote]
Mikä ongelma?
ap
[/quote]
Toisaalta tässä ketjussa saatu kuva vastaa yhtä paljon todellista minääni kuin vauva.fi suomen kansaa.
ap
[/quote]
Tosielämässä kannattaa myös muistaa että älykkän ihmisen ei tarvitse yrittää korostaa (esim. muita vähättelemällä) tai tauotta tuoda esiin omaa älykkyyttään.
[/quote]
ap
[/quote]
Kunhan analysoin tilannetta puhtaasti sen perusteella, mitä valitset tänne kirjoittaa. Sehän on ainoa, jonka pohjalta jotain arvioita voimme tehdä.
Ei pidä ihmetellä, jos sinua pidetään törppönä, jos kirjoitat törppöjä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:19"]
Tosielämässä kannattaa myös muistaa että älykkän ihmisen ei tarvitse yrittää korostaa (esim. muita vähättelemällä) tai tauotta tuoda esiin omaa älykkyyttään.
[/quote]
Tosielämäni on jotain ihan muuta. Näkisitpä :)
ap
Mahdottomat ehtoni: Katso silmii, älä rintoihin. Keskustele ideoista, älä omaisuudesta. Arvosta älyä, älä ulkonäköä. Ole läsnä, älä koko ajan kelaa miten saisit minut sänkyyn. Sano mitä ajattelet, älä mitä luulet minun haluavan kuulla. Esittele minulle kirjahyllysi, älä autoasi.
Mahdotonta?
ap
[/quote]
[/quote]
Samat fiilikset tuli itsellenikin.
ap: ehtosi eivät mielestäni todellakaan ole mahdottomia, mutta sinun mukaasi tuollaisia miehiä ei ole ja leimakirveesi heilahtaa alta aikayksikön.
28, 32 ja 43
Ei ap mitään narsistin kuvaa itsestään anna. Totuus on se, että suurin osa miehistä, ainakin suomalaisista, luulee olevansa jotain jumalan lahjoja naiselle. Ei tarvitse olla kummoinenenkaan nainen että näkee näistä tyhjistä tynnyreistä läpi.
Hyvin moni nainen tyytyy kohtaloonsa ja pitää ukkonsa, vikoineen kaikkineen. Esim. siksi ettei halua hajoittaa perhettä ja olla eronnut yhteiskunnan hylkiö. Täälläkin paljon parjattu yh. Vaikka totuus on että hyvin moni nainen olisi paljon onnellisempi jos saisi elää ilman sitä vaativaa, itsekeskeistä ukkoaan.
Ap on oikeassa eikä sitä mitkään lesbosyytökset mihinkään muuta. Mies, katso peiliin.
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:20"]
Kunhan analysoin tilannetta puhtaasti sen perusteella, mitä valitset tänne kirjoittaa. Sehän on ainoa, jonka pohjalta jotain arvioita voimme tehdä.
Ei pidä ihmetellä, jos sinua pidetään törppönä, jos kirjoitat törppöjä juttuja.
[/quote]
On täysin irrelevanttia arvioida persoonaani ja arvioida miten kehno olen, ellei sitten yritä tavoitella esimerkiksi tunteiden loukkaamista (koska ketjun aihe on sietämätön?). Vai mitä haet takaa?
ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:17"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Mikä ongelma?
ap
[/quote]
Se ettet löydä miestä joka vastaisi noihin sinun ehtoihisi. Ja siihen että et osaa nähdä miestä ihmisenä, vaan olet kehittänyt päähäsi tälläisen järjettömän, todellisuudesta vieraantuneen kuvan siitä millaisia miehet ovat.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:21"]
Mahdotonta?
ap
[/quote]
[/quote]
Samat fiilikset tuli itsellenikin.
ap: ehtosi eivät mielestäni todellakaan ole mahdottomia, mutta sinun mukaasi tuollaisia miehiä ei ole ja leimakirveesi heilahtaa alta aikayksikön.
28, 32 ja 43
[/quote]
Siitäkin huolimatta saitte tuommoisen kuvan, vaikka olen käyttänyt sanoja, kuten "lähes"? Sitten en voi teitä pojat kuulkaa auttaa :)
ap
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:22"]
Totuus on se, että suurin osa miehistä, ainakin suomalaisista, luulee olevansa jotain jumalan lahjoja naiselle. Ei tarvitse olla kummoinenenkaan nainen että näkee näistä tyhjistä tynnyreistä läpi.
[/quote]
Tällaisen väittämän totuusarvo on tasan sama kuin asioilla, jotka Anu Saagim sanoo suomalaisista naisista. Tai itse asiassa pienempi, sillä Anun sanomiset perustuvat enemmän ulkoisiin asioihin, joita on sentään helpompi havainnoida.
Kukaan täällä ei ole tutustunut läheisesti niin moneen ihmiseen, että voisi esittää vähänkään luotettavia "suurin osa sitä ja tätä" -väittämiä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:17"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Mikä ongelma?
ap
[/quote]
Se ettet löydä miestä joka vastaisi noihin sinun ehtoihisi. Ja siihen että et osaa nähdä miestä ihmisenä, vaan olet kehittänyt päähäsi tälläisen järjettömän, todellisuudesta vieraantuneen kuvan siitä millaisia miehet ovat.
[/quote]
Kovin olet ainakin suuttunut! Ärsyynnytkö, että yksi "ylimielinen ja ehkä jopa hieman narsisti"nainen on sitä mieltä, että suurin osa miehistä on egoistisia sikoja? Koska tiedät sopivasi kuvailuuni?
ap
[/quote]
Niin mahtuu. Ajattelevan ihmisen päällimmäisiä ajatuksia tässä kontekstissa on se, että miljardien ihmisten leimaaminen ja haukkuminen sukupuolensa perusteella on kuvottavaa toimintaa.
Haukutko seuraavaksi vaikka aasialaiset ja saksankieliset? Ihmisryhmiä riittää, miksi tyytyä yhteen.