Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä miehistä.

Vierailija
27.05.2014 |

Stereotyyppinen mies on rahanahne ja statusta tavoitteleva egoisti.

Mies on tollo joka tuijottaa vähäpukeisen naisen vartaloa.

Mies on vietävissä seksin avulla.

Miehellä pitää olla peniksenjatkeita (auto, elektroniikka)

Mies haluaa naisen josta muut ovat kateellisia.

Mies ei osaa/halua ilmaista tunteitaan.

Mies pelkää tehdä "homoja" asioita.

Mies syö liikaa ja huonosti.

Kohtelunne riippuu ulkonäöstä.

Mies vihaa/pelkää itseään älykkäämpää naista.

Mies vihaa/pelkää itseään parempituloista/koulutetumpaa naista.

Mies ei välitä yhteisestä kodista.

Mies on pinnallinen ja pikkusieluinen.

Miehellä on pakko voittaa nainen, vaikka sitten rumin keinoin.

Poikkeuksiakin on, mutta pthyi, suurin osa miehistä on roskaa.

Opettelisitte miehet elämän perusasiat uudelleen: Ulkonäkö, status ja materia on aivan toissijaisia kun kyseessä on elämänmittainen kumppanuus ja aito rakkaus. Te kuolaatte tolloina kauniita naisia ja tunnutte haluavan meistä vain seksiä ja valloituksia. Te sanotte mitä luulette meidän haluavan kuulla jotta pääsisitte sänkyyn. Teistä puuttuu aito läsnäolo eikä kanssanne voi keskustella syvällisesti varsinkaan jos seksiä ei ole tiedossa. Tarpeettoman kallis elektroniikkanne on naurettavaa pullistelua joka sopii keskenkasvuisellle kakaralle. Älykkäät, vähemmän älykkäät, rikkaat, köyhät, komeat, vähemmän komeat, suositut, vähemmän suositut..

Kaikki samaa paskaa eri kääreessä!

Ja ei, en ole pettynyt rakkaudessa enkä ole "ruma", olen vain seurannut teitä sikoja netin palstoilla, chateissa ja seuranhakupalveluissa tarinoiden päähenkilöinä ja itse tarinankertojina. Livenä näen paljon miehiä vauvasta vaariin ja varastomiehestä kirurgiin ja inhoan lähes teitä kaikkia.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:40"]

Livenä näen paljon miehiä vauvasta vaariin ja varastomiehestä kirurgiin ja inhoan lähes teitä kaikkia.

[/quote]

Ei ole pakko pitää miehistä. Voit ryhtyä lesboksi, niin et tarvitse miestä edes seksiin tai parisuhteeseen (jos näitä asioita haluat).

Vierailija
42/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:59"]

Mielestäni tuollaisessa tulee helposti häiriötekijäksi, jos on seksuaalisia jännitteitä. Joten jos haen tuollaista niin ensisijainen vaihtoehto on toinen mies.

-----

Joten ei, en ole se yksisarvinen jota etsit.

[/quote]

Seksi edellä niin pitkällä, ettei naisen kanssa edes voi keskustella? Olet tasan juuri sellainen biologian narunnokassa menevä siittiöpussi jota tarkoitan :)

Turhapa tässä on taistella tuulimyllyjä vastaan. Varsinkin nyt kun lounaskin on syöty.

ap

[/quote]

Biologialleni en mahda mitään, joten en rupea sitä häpeämään. Seksin ja seksuaalisuuden erottaminen minusta on mahdotonta. On virheellistä sanoa, että menisin se edellä tai perässä.

Tottakai naisen kanssa voi edes keskustella, mutta treffeille lähtiessä on aina myös seksuaalisuus mukana yhtälössä.

Tosin sinun kanssasi en ehkä haluaisi edes keskustella, seksiä tai ei, sillä koen sinun tarkoituksella pyrkivän loukkaamaan ihmisiä. Sika ja siittiöpussi ovat termejä, joita voisin käyttää keskustelukumppanista siinä vaiheessa, kun tietäisin hänen reaktionsa ja kun tietäisin hänen ymmärtävän milloin yritän loukata.

Suosittelisin sinulle seuranhakua netin välityksellä. Ilman kuvaa ja nimenomaan kertoen, että haet aseksuaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:27"]

Tässä aloituksessa on kylläkin äärimmäisen naiivi "rakkaudesta se hevonenkin potkii" -tyyppinen sävy.

ts. ap nimenomaan on kiinnostunut miehistä mutta ilmaisee sen kömpelöllä "pläääh, pojat on ihan tyhmii" -tasolla  käyttäen tosin vähän aikuisempaa ja karkeampaa kieltä. Noloa

(t. Nainen)

[/quote]

Arviosi kertoo enemmän itsestäsi tai sitten olet mies joka yrittää kömpelösti halventaa viestiäni.

ap

[/quote]

sulla on nyt miehet niiiiin mielessä, että toiveajattelet naisetkin sinulle huomiota antaviksi miehiksi? Se huomiontarvehan näissä tällaisissa kiusoitteluavauksissa on taustalla. Ei olen edelleneen nainen ja sinä olet miehiltä huomiota hakeva nainen, jolla on vähän kömpelöt konstit käytössä. Noloa, edelleen.

t: Nainen

Vierailija
44/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:22"]

No täällä yksi sellainen yksisarvinen.

[/quote]

En voi mitenkään kieltää väitettäsi joten älä ota liian henkilökohtaisesti.

Kokemukseni mukaan vaan itseään syvälliseksi ja järkeväksi mieheksi vaihtaisivat naisensa salamana paremman näköiseen jos tilaisuus tulisi. Itselleni on niin moni ukkomies ehdotellut lomamatkoja ja haukkunut rouvansa, että ihan inhottaa.

Kyllä minä tiedän miltä tuntuu kun kohtaa fyysisesti aivan törkeän vetovoimaisen uroksen. Sen tuntee ihan konkreettisesti rintakehässä (muistuttaa säikähtämistä). Jos sitä tunnetta ei osaa lainkaan vastustaa ja lähtee saman tien tavoittelemaan tämän suosiota (ja seksiä) siitä huolimatta, että mies on todella limainen rahoillaan rehvasteleva nousukas jonka arvot litelevät jossain todella kaukana maanpinnasta, on kyllä naisessakin vikaa.

Yksisarvisen on parempi silloin etsiä piirejä, missä tällaisia naisia on vähemmän.

ap

[/quote]

Trollailu ja siitä mielihyvän saanti on mielestäni kierompaa kuin seksuaalisuus. -unikorni

[/quote]

Tämäkö on nyt sitten sitä keskustelua, "unikorni"?

ap

Vierailija
45/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

btw, 28, 32 ja 43 samalta näppikseltä.

Vierailija
46/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:22"]

[/quote]

Kokemukseni mukaan vaan itseään syvälliseksi ja järkeväksi mieheksi vaihtaisivat naisensa salamana paremman näköiseen jos tilaisuus tulisi. Itselleni on niin moni ukkomies ehdotellut lomamatkoja ja haukkunut rouvansa, että ihan inhottaa.

Kyllä minä tiedän miltä tuntuu kun kohtaa fyysisesti aivan törkeän vetovoimaisen uroksen. Sen tuntee ihan konkreettisesti rintakehässä (muistuttaa säikähtämistä). Jos sitä tunnetta ei osaa lainkaan vastustaa ja lähtee saman tien tavoittelemaan tämän suosiota (ja seksiä) siitä huolimatta, että mies on todella limainen rahoillaan rehvasteleva nousukas jonka arvot litelevät jossain todella kaukana maanpinnasta, on kyllä naisessakin vikaa.

Yksisarvisen on parempi silloin etsiä piirejä, missä tällaisia naisia on vähemmän.

ap

[/quote]

Trollailu ja siitä mielihyvän saanti on mielestäni kierompaa kuin seksuaalisuus. -unikorni

[/quote]

ap

[/quote]

Mene ylilaudalle treenaamaan, tuo vastauksesi siirtyisi automaattisesti roskiin.

Vierailija
47/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:36"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Mene ylilaudalle treenaamaan, tuo vastauksesi siirtyisi automaattisesti roskiin.

Vierailija
48/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti olen ap:n kanssa samaa mieltä. Hyvin moni mies on juuri kuvatun lainen. Stereotypiasta eroaa miestyyppi, joka ei itse ole ulkonäöllisesti eikä rahallisesti niin puoleensavetävä. Tämän tyypin on periaatteessa pitänyt kehittää vähän luonnettaan koska muuten ei naisia ole tippunut. Tosin tämäkin tyyppi taantuu heti kuvatunlaiseksi naisen saatuaan.

Minulla on poika jota yritän kovasti ja tietoisesti kasvattaa toisenlaiseksi. Samat siivoussäännöt ja kotiintuloajat, samat huomioonottamiset arjessä, ylipäätään samat pelisäännöt kun tyttärillä. Tämä on vaatinut ehdottomasti enemmän työtä kun vastaavien asioiden opettaminen tyttölapsille. Ehkä siksi monet vanhemmat luovuttavat pojan kohdalla ja antavat poikien siksi kasvaa pellossa? 

Vierailija
49/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:38"]

Biologialleni en mahda mitään, joten en rupea sitä häpeämään. Seksin ja seksuaalisuuden erottaminen minusta on mahdotonta. On virheellistä sanoa, että menisin se edellä tai perässä.

Tottakai naisen kanssa voi edes keskustella, mutta treffeille lähtiessä on aina myös seksuaalisuus mukana yhtälössä.

Tosin sinun kanssasi en ehkä haluaisi edes keskustella, seksiä tai ei, sillä koen sinun tarkoituksella pyrkivän loukkaamaan ihmisiä. Sika ja siittiöpussi ovat termejä, joita voisin käyttää keskustelukumppanista siinä vaiheessa, kun tietäisin hänen reaktionsa ja kun tietäisin hänen ymmärtävän milloin yritän loukata.

Suosittelisin sinulle seuranhakua netin välityksellä. Ilman kuvaa ja nimenomaan kertoen, että haet aseksuaalia.

[/quote]

Nyanssit jäävät menemättä perille, joten sanotaan yksinkertaisesti, että en ole aseksuaali enkä paheksu seksiä enkä seksuaalisuutta enkä halua parisuhdetta ainakana ensisijaisesti aseksuaalin kanssa. Naisessa muita ominaisuuksia kuin ulkonäköä etupäässä arvostava mies, joka on läsnä, aito ja suoraselkäinen on jotain ihan muuta.

Minulle ei ole tarve miellyttä sinua tai varjella tunteitasi, joten olen näin vapaampi ilmaisemaan itseäni rehellisesti.

Ja ei, en hae parisuhdetta netistä enkä mistään. Näen niin paljon erilaisia miehiä, että se oikea kävelee vastaan ihan perusarjessa jos on kävelläkseen.

Tässä ei kuitenkaan ole ollut kyse minusta eikä persoonastani, saatika parinhakuprosesseistani.

ap

Vierailija
50/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:46"]

Pitkälti olen ap:n kanssa samaa mieltä. Hyvin moni mies on juuri kuvatun lainen. Stereotypiasta eroaa miestyyppi, joka ei itse ole ulkonäöllisesti eikä rahallisesti niin puoleensavetävä. Tämän tyypin on periaatteessa pitänyt kehittää vähän luonnettaan koska muuten ei naisia ole tippunut. Tosin tämäkin tyyppi taantuu heti kuvatunlaiseksi naisen saatuaan.

Minulla on poika jota yritän kovasti ja tietoisesti kasvattaa toisenlaiseksi. Samat siivoussäännöt ja kotiintuloajat, samat huomioonottamiset arjessä, ylipäätään samat pelisäännöt kun tyttärillä. Tämä on vaatinut ehdottomasti enemmän työtä kun vastaavien asioiden opettaminen tyttölapsille. Ehkä siksi monet vanhemmat luovuttavat pojan kohdalla ja antavat poikien siksi kasvaa pellossa? 

[/quote]

Kiitos, arvostan!

ap

Vierailija
51/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:46"]Pitkälti olen ap:n kanssa samaa mieltä. Hyvin moni mies on juuri kuvatun lainen. Stereotypiasta eroaa miestyyppi, joka ei itse ole ulkonäöllisesti eikä rahallisesti niin puoleensavetävä. Tämän tyypin on periaatteessa pitänyt kehittää vähän luonnettaan koska muuten ei naisia ole tippunut. Tosin tämäkin tyyppi taantuu heti kuvatunlaiseksi naisen saatuaan.

[/quote]

Öhhhhh.. Eikö normaalistikkin pojilla ole samat säännöt? Minä en ainakaan jaottele lapsia sukupuolen perusteella. Oletteko siis lesboja vai? Vai mistä muusta miesten puoleensavetäämättömyys voisi johtua?

Vierailija
52/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-naisilla on pelkkiä huonoja kokemuksia miehistä ja jos ei ole, niin ollaan sitten vainoharhaisia. Itselläni on huonoja kokemuksia kummastakin sukupuolesta mutta en ala yleistämään että "suurin osa naisista ja miehistä on oikeesti sellasia, vaikkei sitä näytäkään"

Vierailija
53/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikeksi onneksi tämä on ap:n henkilökohtainen helvetti. Sota ei yhtä sotilasta kaipaa, eikä mieskunta yhtä naista.

Vierailija
54/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:54"]

AV-naisilla on pelkkiä huonoja kokemuksia miehistä ja jos ei ole, niin ollaan sitten vainoharhaisia. Itselläni on huonoja kokemuksia kummastakin sukupuolesta mutta en ala yleistämään että "suurin osa naisista ja miehistä on oikeesti sellasia, vaikkei sitä näytäkään"

[/quote]

On monia naisia kenen mielestä vaikka mies, joka tekee kotitöitä käskettyä ja rassailee autoaan vain viikoloppuisin on aivan ihana hyvin tienaava nallukka.

Mitä nyt vähän on sovinisti joka ei osaa/halua ilmaista tunteitaan koska se on "homoa" ja poikien iltaan päästettäessä saa pelätä että pettää, mutta on se niin ihana nallukka.

ap

Vierailija
55/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:50"]

Tässä ei kuitenkaan ole ollut kyse minusta eikä persoonastani, saatika parinhakuprosesseistani.

[/quote]

Tottakai on kyse sinusta, persoonastasi ja parinhakuprosessistasi, jos et pidä tavasta jolla sinua yleensä lähestytään ja jos pidät lähes kategorisesti kaikkia miehiä sikoina ja siittiöpusseina. Vaatii melkoista yksisarvista, jotta haluaa tutustua kaltaiseesi henkilöön sinun ehdoillasi.

28, 32 ja 43

Vierailija
56/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti? Mikä on normaalisti? Joka perheellä on erilaiset säännöt ja päätellen tämänhetkisestä lopputuloksesta ja nuorista miehistä ympärilläni näistä säännöistä on joustettu rajusti poikien kohdalla. Melko monessa sukupolvessa jo.

Mitä minun seksuaalinen suuntaukseni tähän kuuluu. Yrität mennä siitä mistä aita on matalin. Sekin on melko miehinen piirre vaikket mies olisikaan.

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:46"]Pitkälti olen ap:n kanssa samaa mieltä. Hyvin moni mies on juuri kuvatun lainen. Stereotypiasta eroaa miestyyppi, joka ei itse ole ulkonäöllisesti eikä rahallisesti niin puoleensavetävä. Tämän tyypin on periaatteessa pitänyt kehittää vähän luonnettaan koska muuten ei naisia ole tippunut. Tosin tämäkin tyyppi taantuu heti kuvatunlaiseksi naisen saatuaan.

[/quote]

Öhhhhh.. Eikö normaalistikkin pojilla ole samat säännöt? Minä en ainakaan jaottele lapsia sukupuolen perusteella. Oletteko siis lesboja vai? Vai mistä muusta miesten puoleensavetäämättömyys voisi johtua?

[/quote]

Vierailija
57/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:57"]

Kaikeksi onneksi tämä on ap:n henkilökohtainen helvetti. Sota ei yhtä sotilasta kaipaa, eikä mieskunta yhtä naista.

[/quote]

Ehei tämä ole helvetti, kunhan pallottelen ja tuulettelen.

Elämässäni on paljon tärkeämpiä ja mieleinkiintoisempia asioita kuin se, miten vastenmielisiä suurin osa miehistä on.

Ajattelevan ihmisen päähän mahtuu monen monta pohdintaa ja ajatusta.

ap

Vierailija
58/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua lukiessani en voi muuta kuin todeta että olen niin onnekas kun olen löytänyt miehen joka osaa keskustella syvällisesti, ei tiiraile muiden naisten perään, ottaa minut ja kaikki muutkin ihmiset huomioon, on herkkä mutta samalla miehekäs, ei pelkää tehdä myöskään niitä "homoja" juttuja, ei kaipaa autoa tms. peniksenjatketta, haluaa toki menestyä ja kehittää itseään mutta ei tee sitä rahan takia, tekee kotitöitä yhtä paljon kuin minäkin, huolehtii hygieniastaan, osaa yllättää ihanasti jne jne. Olen siis onnellinen ja onnekas nainen!

Vierailija
59/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:50"]

[/quote]

Tottakai on kyse sinusta, persoonastasi ja parinhakuprosessistasi, jos et pidä tavasta jolla sinua yleensä lähestytään ja jos pidät lähes kategorisesti kaikkia miehiä sikoina ja siittiöpusseina. Vaatii melkoista yksisarvista, jotta haluaa tutustua kaltaiseesi henkilöön sinun ehdoillasi.

28, 32 ja 43

[/quote]

Mahdottomat ehtoni: Katso silmii, älä rintoihin. Keskustele ideoista, älä omaisuudesta. Arvosta älyä, älä ulkonäköä. Ole läsnä, älä koko ajan kelaa miten saisit minut sänkyyn. Sano mitä ajattelet, älä mitä luulet minun haluavan kuulla. Esittele minulle kirjahyllysi, älä autoasi.

Mahdotonta?

ap

Vierailija
60/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:03"]

Tätä keskustelua lukiessani en voi muuta kuin todeta että olen niin onnekas kun olen löytänyt miehen joka osaa keskustella syvällisesti, ei tiiraile muiden naisten perään, ottaa minut ja kaikki muutkin ihmiset huomioon, on herkkä mutta samalla miehekäs, ei pelkää tehdä myöskään niitä "homoja" juttuja, ei kaipaa autoa tms. peniksenjatketta, haluaa toki menestyä ja kehittää itseään mutta ei tee sitä rahan takia, tekee kotitöitä yhtä paljon kuin minäkin, huolehtii hygieniastaan, osaa yllättää ihanasti jne jne. Olen siis onnellinen ja onnekas nainen!

[/quote]

Ja olen siis aina ajatellut että yleisemmin miehet ovat tämän tyyppisiä, mutta ehkä ne onkin ne oman elämäni miehet kun poikkeavat valtavirrasta. Jos siis tyypillinen mies onkin ap:n kuvaileman kaltainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi