En pidä miehistä.
Stereotyyppinen mies on rahanahne ja statusta tavoitteleva egoisti.
Mies on tollo joka tuijottaa vähäpukeisen naisen vartaloa.
Mies on vietävissä seksin avulla.
Miehellä pitää olla peniksenjatkeita (auto, elektroniikka)
Mies haluaa naisen josta muut ovat kateellisia.
Mies ei osaa/halua ilmaista tunteitaan.
Mies pelkää tehdä "homoja" asioita.
Mies syö liikaa ja huonosti.
Kohtelunne riippuu ulkonäöstä.
Mies vihaa/pelkää itseään älykkäämpää naista.
Mies vihaa/pelkää itseään parempituloista/koulutetumpaa naista.
Mies ei välitä yhteisestä kodista.
Mies on pinnallinen ja pikkusieluinen.
Miehellä on pakko voittaa nainen, vaikka sitten rumin keinoin.
Poikkeuksiakin on, mutta pthyi, suurin osa miehistä on roskaa.
Opettelisitte miehet elämän perusasiat uudelleen: Ulkonäkö, status ja materia on aivan toissijaisia kun kyseessä on elämänmittainen kumppanuus ja aito rakkaus. Te kuolaatte tolloina kauniita naisia ja tunnutte haluavan meistä vain seksiä ja valloituksia. Te sanotte mitä luulette meidän haluavan kuulla jotta pääsisitte sänkyyn. Teistä puuttuu aito läsnäolo eikä kanssanne voi keskustella syvällisesti varsinkaan jos seksiä ei ole tiedossa. Tarpeettoman kallis elektroniikkanne on naurettavaa pullistelua joka sopii keskenkasvuisellle kakaralle. Älykkäät, vähemmän älykkäät, rikkaat, köyhät, komeat, vähemmän komeat, suositut, vähemmän suositut..
Kaikki samaa paskaa eri kääreessä!
Ja ei, en ole pettynyt rakkaudessa enkä ole "ruma", olen vain seurannut teitä sikoja netin palstoilla, chateissa ja seuranhakupalveluissa tarinoiden päähenkilöinä ja itse tarinankertojina. Livenä näen paljon miehiä vauvasta vaariin ja varastomiehestä kirurgiin ja inhoan lähes teitä kaikkia.
Kommentit (104)
Moni on tuollainen ja pettäjiä valtaosa. Kuitenkaan ei voi yleistää sillä miehetkin ovat persoonia ja joukkoon mahtuu myös kunnollisia. Olen harrastusten kautta ollut paljon miesten kanssa ja se kyllä oli aika latistava kokemus.Aika moni mies pettää jos vain pienikin tilaisuus on ja valehtelee kotona istuvalle naiselleen.
Eivätpä monet naisetkaan juuri kummoisempia ole, materia, ulkoinen ja minä itse on kaikki kaikessa. Olen siis itsekin nainen.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:32"]
Kovin olet ainakin suuttunut! Ärsyynnytkö, että yksi "ylimielinen ja ehkä jopa hieman narsisti"nainen on sitä mieltä, että suurin osa miehistä on egoistisia sikoja? Koska tiedät sopivasi kuvailuuni?
ap
[/quote]
Itseasiassa en ole tippaakaan suuttunut. Kaiken lisäksi olen nainen, joten toivon kovasti etten sovi kuvaukseesi miehistä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:40"]
Stereotyyppinen mies on
[/quote]Onneksi suurin osa ihmisistä on muutakin kuin pelkkiä stereotypioita.