Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä miehistä.

Vierailija
27.05.2014 |

Stereotyyppinen mies on rahanahne ja statusta tavoitteleva egoisti.

Mies on tollo joka tuijottaa vähäpukeisen naisen vartaloa.

Mies on vietävissä seksin avulla.

Miehellä pitää olla peniksenjatkeita (auto, elektroniikka)

Mies haluaa naisen josta muut ovat kateellisia.

Mies ei osaa/halua ilmaista tunteitaan.

Mies pelkää tehdä "homoja" asioita.

Mies syö liikaa ja huonosti.

Kohtelunne riippuu ulkonäöstä.

Mies vihaa/pelkää itseään älykkäämpää naista.

Mies vihaa/pelkää itseään parempituloista/koulutetumpaa naista.

Mies ei välitä yhteisestä kodista.

Mies on pinnallinen ja pikkusieluinen.

Miehellä on pakko voittaa nainen, vaikka sitten rumin keinoin.

Poikkeuksiakin on, mutta pthyi, suurin osa miehistä on roskaa.

Opettelisitte miehet elämän perusasiat uudelleen: Ulkonäkö, status ja materia on aivan toissijaisia kun kyseessä on elämänmittainen kumppanuus ja aito rakkaus. Te kuolaatte tolloina kauniita naisia ja tunnutte haluavan meistä vain seksiä ja valloituksia. Te sanotte mitä luulette meidän haluavan kuulla jotta pääsisitte sänkyyn. Teistä puuttuu aito läsnäolo eikä kanssanne voi keskustella syvällisesti varsinkaan jos seksiä ei ole tiedossa. Tarpeettoman kallis elektroniikkanne on naurettavaa pullistelua joka sopii keskenkasvuisellle kakaralle. Älykkäät, vähemmän älykkäät, rikkaat, köyhät, komeat, vähemmän komeat, suositut, vähemmän suositut..

Kaikki samaa paskaa eri kääreessä!

Ja ei, en ole pettynyt rakkaudessa enkä ole "ruma", olen vain seurannut teitä sikoja netin palstoilla, chateissa ja seuranhakupalveluissa tarinoiden päähenkilöinä ja itse tarinankertojina. Livenä näen paljon miehiä vauvasta vaariin ja varastomiehestä kirurgiin ja inhoan lähes teitä kaikkia.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat itseäsi?

Vierailija
2/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa sitten, itsepä joudut pääsi sisällä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut :D olet miettinyt asioita. Joko kävit lounaalla ?

Vierailija
4/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:42"]

[/quote]

No en oikeastaan, mutta kyllä helpotti!

ap

Vierailija
5/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:40"]

Opettelisitte miehet elämän perusasiat uudelleen: Ulkonäkö, status ja materia on aivan toissijaisia kun kyseessä on elämänmittainen kumppanuus ja aito rakkaus.

[/quote]

Valitettavasti naiset ovat opettaneet, että näin ei ole. Ota kanssasisaret koulutukseen ja palataan sitten asiaan.

Vierailija
6/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:42"]

[/quote]

No en oikeastaan, mutta kyllä helpotti!

ap

[/quote]

No hyvä syö jotain, helpottaa lisää.

Vierailija
7/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ulkonäkö, varsinkin status ja materia vain sattuvat olemaan niitä ominaisuuksia, mitä 99% naisista hakee miehistä...

Vierailija
8/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärvistelen maailmantuskasta ja odottelen lounaan valmistumista.

Kysymys miehille; Haluatko todella naisen joka valitsee miehistä sen kenellä on paksuin tilipussi ja komeimmat kasvot?

ap

Vierailija
9/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi provoilla palstalla, jossa olisi miehiä.

Vierailija
10/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:52"]Kärvistelen maailmantuskasta ja odottelen lounaan valmistumista.

Kysymys miehille; Haluatko todella naisen joka valitsee miehistä sen kenellä on paksuin tilipussi ja komeimmat kasvot?

ap

[/quote]

En noin ensijaisena vaihtoehtona tietenkään, koska paksua tilipussia ei ole, en ole kuuluisa tai arvostettu ja en ole komea. Ikävä tosiasia vain on, että 99% naisista ottaa mielellään miehen joilla näitä ominaisuuksia löytyy. Se, että et itse pidä näitä asioita tärkeänä tarkoittaa vain, että olet joko harvinainen tapaus, valehtelet itsellesi tai olet onnistunut itsesuggestoimaam itsesi olemaan pitämättä näitä asioita haluttavana miehessä.

Vierailija
11/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:54"]

Kannattaisi provoilla palstalla, jossa olisi miehiä.

[/quote]

Toisaalta aivan sama lukeeko tätä yksikään mies vai ei, ei mikään miksikään muutu kuitenkaan. Kunhan puran omaa ärsytystä :)

ap

Vierailija
12/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:52"]

[/quote]

Mies kenellä on paksuin tilipussi ja komeimmat kasvot valkkaa naisensa. Mies ei valkkaa, jossei ole ulkonäköä, statusta eikä materiaa.

Vierailija
13/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 siis mies, joka on lyhyt ja ei kummosen näkönen ja hiukan on ujokin. Kummasti alkoi kiinnostaa hameväkeä, kun titteliksi tuli johtaja ja tilipussi mahdollisti siistin omistusasunnon ja auton.

Vierailija
14/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:52"]Kärvistelen maailmantuskasta ja odottelen lounaan valmistumista.

ap

[/quote]

En noin ensijaisena vaihtoehtona tietenkään, koska paksua tilipussia ei ole, en ole kuuluisa tai arvostettu ja en ole komea. Ikävä tosiasia vain on, että 99% naisista ottaa mielellään miehen joilla näitä ominaisuuksia löytyy. Se, että et itse pidä näitä asioita tärkeänä tarkoittaa vain, että olet joko harvinainen tapaus, valehtelet itsellesi tai olet onnistunut itsesuggestoimaam itsesi olemaan pitämättä näitä asioita haluttavana miehessä.

[/quote]

Olen harvinainen tapaus, muutamallakin tavalla mitattuna. Ja joo tiedostan kyllä myös sen, että mulla on vara sanoa enkä tiedä miltä käytännössä tuntuu jos oikeasti joutuu "ottamaan mitä saa".

Toisaalta olen kyllä mielummin yksin kuin lähes kenen hyvänsä miehen kanssa.

Neuvoksi antaisin, että lähesty ystävällisen oloista naista vaikka kaupassa aidosti toiveena tutustua, ei harrastaa seksiä. Uskoisin, että mahdollisuudet löytää se 1% nainen on paljon korkeampi, kuin baaritiskillä lyhytmekkoista drinkkilokkia kieli pitkällä jututtaessa.

ap

Vierailija
15/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:52"]

[/quote]

Mies kenellä on paksuin tilipussi ja komeimmat kasvot valkkaa naisensa. Mies ei valkkaa, jossei ole ulkonäköä, statusta eikä materiaa.

[/quote]

Ei muuten valkkaa, ellei sitten "parhaana" vaihtoehtona ole se Shorwroomissa pyllistelevä silikonitissinen chatjuontaja. Ei helmiä sioille, sika.

ap

Vierailija
16/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehet on ihania. Olen 30v nainen eikä miehet ole kohdelleet mua huonosti vaan toiset naiset.

Vierailija
17/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotyyppinen nainen on 

-rahanahne, haluaa rikkaisiin naimisiin saadakseen helpon elämän ja avioeron sattuessa yrittää saada mieheltä kaiken.

-laiska, odottaa että mies elättää, ei viitsi satsata omaan koulutukseen tai

työuraan

-tollo, tuijottelee toisten naisten vartaloita, ei myönnä kateuttaan vaan julistaa kovaan ääneen kuinka ei itse halua olla luukasa. Ja vaikka ei miesten mielipiteistä kuulemma välitä, niin silti muistaa kertoa kuinka miehet tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni.

-Pitää ostaa elämään täytettä, vaikka mitä ihmeellistä krääsää vain siksi että jollakin toisellakin on, tai että siitä saa ottaa sitten kuvan facebookkiin, blogiin tms.

-Jaksaa jatkuvasti haukkua ja vähätellä omaa miestään ja salaa toivoo että olisi saanut sen adoniksen jonka jossain on nähnyt, ja siihen verrattuna oma mies ei ole mitään. Jos mies tekee asioita on lassukka, jos ei tee niin on juopporenttu joka pitäisi jättää. Facebookissa omaakin miestä voidaan kuitenkin hehkuttaa...

-Voi ilmaista kyllä omia tunteitaan esim. nalkuttamalla ja huutamalla, mutta miehellä ei ole oikeutta ilmaista tunteitaan. Miehellä ei pitäisi olla tunteita, riittää kun mies käy töissä ja tienaa rahaa jotta nainen saisi ostettua lisää krääsää jota muut naiset sitten kadehtivat ja ajattelevat että "tuo ei ainakaan ole köyhä".

-Pelkää tehdä naisellisia asioita sillä ei halua olla mikään avuton prinsessa, miesten miellyttäjä. Haluaa olla itsenäinen nainen jolla on oikeus piereskellä ja röyhtäillä vaikka ravintolan pöydässä. Kuka haluaa kulkea korkokengissä ja pyytää mieheltä apua purkin avaamisessa. Miesten pitää tietää paikkansa. Se on tasa-arvoa.

-Syö liikaa ja syö huonosti. Istuu illat sohvalla, syö sipsiä, jäätelöä, pullaa, suklaata. Miettii miten alkaisi laihduttaa, katsoo televisiosta ohjelmia ja katkerana miettii että helppohan se noiden on. Keksii tekosyitä miksi ei voi tehdä mitään oman hyvinvointinsa eteen, miksi se lenkille lähtö ei juuri nyt onnistu.

-Kikattaa hyvännäköisen miehen paskoille jutuille, käskee rumaa miestä poistumaan vaikka tällä olisi hyvät jutut.

-Pitää itseään älykkäämpänä kuin kukaan mies, vain koska ajattelee sen olevan sitä tasa-arvoa.

-Haluaa tasa-arvoa palkkoihin, mutta ei voisi sietää sitä että oma mies tienaisi yhtä paljon kuin se työpaikan ainoa nainen.

-Patistaa miestä siivoamaan nalkuttamalla, ei ystävällisesti pyytämällä. Sitten kun mies siivoaa muistaa aina mainita kuinka mies siivosi väärin. Tai kuinka miehen tekemä ruoka ei ihan onnistunut. Etenkin toisten edesssä muistaa vähättelevästi, muka huvittuneesti naureskellen mainita miten surkea mies on missään kotitöissä. Sitten ihmettelee miksi mies ei halua enään kotitöitä tehdä.

-Pinnallinen ja pikkusieluinen. Kaikki on aina kiinni rahasta. Seuraa muita ihmisiä kadehtien näitä ja katkeroituu siitä kun muilla meneekin paremmin kuin hänellä itsellään. Kirjoittaa avautumisiaan vauva.fi-sivuille suuren raivon vallassa.

-Pakko voittaa mies, vaikka sitten rumin keinoin.

Vierailija
18/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:56"]

ap

[/quote]

[/quote]

Olen harvinainen tapaus, muutamallakin tavalla mitattuna. Ja joo tiedostan kyllä myös sen, että mulla on vara sanoa enkä tiedä miltä käytännössä tuntuu jos oikeasti joutuu "ottamaan mitä saa".

Toisaalta olen kyllä mielummin yksin kuin lähes kenen hyvänsä miehen kanssa.

Neuvoksi antaisin, että lähesty ystävällisen oloista naista vaikka kaupassa aidosti toiveena tutustua, ei harrastaa seksiä. Uskoisin, että mahdollisuudet löytää se 1% nainen on paljon korkeampi, kuin baaritiskillä lyhytmekkoista drinkkilokkia kieli pitkällä jututtaessa.

ap

[/quote]

Jotenkin tästä alkoi paistamaan se läpi, että ongelma on täysin päinvastainen, kuin mitä aloituksessa haluttiin antaa ymmärtää.... Jos minä tavallinen, tavallisennäköinen ja ujokin rivi-insinööri lähestyisin AP:ta ystävällisesti treffien merkeissä, niin armottahan siinä rukkaset tulisi....

Vierailija
19/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:11"]

Mun mielestä miehet on ihania. Olen 30v nainen eikä miehet ole kohdelleet mua huonosti vaan toiset naiset.

[/quote]

Ei ne kaikki kohtele huonosti (varsinkaan jos olet hyvännäköinen) ja mukava, ettei olekana kohdeltu, oli syy mikä hyvänsä. Mutta ihan periaatetasolla suurimman osan miehistä arvomaailma on aivan mätä ja lapsellinen.

Vierailija
20/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:11"]

[/quote]

Ei ne kaikki kohtele huonosti (varsinkaan jos olet hyvännäköinen) ja mukava, ettei olekana kohdeltu, oli syy mikä hyvänsä. Mutta ihan periaatetasolla suurimman osan miehistä arvomaailma on aivan mätä ja lapsellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän