Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä miehistä.

Vierailija
27.05.2014 |

Stereotyyppinen mies on rahanahne ja statusta tavoitteleva egoisti.

Mies on tollo joka tuijottaa vähäpukeisen naisen vartaloa.

Mies on vietävissä seksin avulla.

Miehellä pitää olla peniksenjatkeita (auto, elektroniikka)

Mies haluaa naisen josta muut ovat kateellisia.

Mies ei osaa/halua ilmaista tunteitaan.

Mies pelkää tehdä "homoja" asioita.

Mies syö liikaa ja huonosti.

Kohtelunne riippuu ulkonäöstä.

Mies vihaa/pelkää itseään älykkäämpää naista.

Mies vihaa/pelkää itseään parempituloista/koulutetumpaa naista.

Mies ei välitä yhteisestä kodista.

Mies on pinnallinen ja pikkusieluinen.

Miehellä on pakko voittaa nainen, vaikka sitten rumin keinoin.

Poikkeuksiakin on, mutta pthyi, suurin osa miehistä on roskaa.

Opettelisitte miehet elämän perusasiat uudelleen: Ulkonäkö, status ja materia on aivan toissijaisia kun kyseessä on elämänmittainen kumppanuus ja aito rakkaus. Te kuolaatte tolloina kauniita naisia ja tunnutte haluavan meistä vain seksiä ja valloituksia. Te sanotte mitä luulette meidän haluavan kuulla jotta pääsisitte sänkyyn. Teistä puuttuu aito läsnäolo eikä kanssanne voi keskustella syvällisesti varsinkaan jos seksiä ei ole tiedossa. Tarpeettoman kallis elektroniikkanne on naurettavaa pullistelua joka sopii keskenkasvuisellle kakaralle. Älykkäät, vähemmän älykkäät, rikkaat, köyhät, komeat, vähemmän komeat, suositut, vähemmän suositut..

Kaikki samaa paskaa eri kääreessä!

Ja ei, en ole pettynyt rakkaudessa enkä ole "ruma", olen vain seurannut teitä sikoja netin palstoilla, chateissa ja seuranhakupalveluissa tarinoiden päähenkilöinä ja itse tarinankertojina. Livenä näen paljon miehiä vauvasta vaariin ja varastomiehestä kirurgiin ja inhoan lähes teitä kaikkia.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, jos keran mies selittää typerän käytöksensä sillä, että sitä naiset haluavat: Olette itse juuri todistaneet miten typeriä olette.

ap

Vierailija
22/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:52"]Kärvistelen maailmantuskasta ja odottelen lounaan valmistumista.

Kysymys miehille; Haluatko todella naisen joka valitsee miehistä sen kenellä on paksuin tilipussi ja komeimmat kasvot?

ap

[/quote]

En noin ensijaisena vaihtoehtona tietenkään, koska paksua tilipussia ei ole, en ole kuuluisa tai arvostettu ja en ole komea. Ikävä tosiasia vain on, että 99% naisista ottaa mielellään miehen joilla näitä ominaisuuksia löytyy. Se, että et itse pidä näitä asioita tärkeänä tarkoittaa vain, että olet joko harvinainen tapaus, valehtelet itsellesi tai olet onnistunut itsesuggestoimaam itsesi olemaan pitämättä näitä asioita haluttavana miehessä.

[/quote]

Olen harvinainen tapaus, muutamallakin tavalla mitattuna. Ja joo tiedostan kyllä myös sen, että mulla on vara sanoa enkä tiedä miltä käytännössä tuntuu jos oikeasti joutuu "ottamaan mitä saa".

Toisaalta olen kyllä mielummin yksin kuin lähes kenen hyvänsä miehen kanssa.

Neuvoksi antaisin, että lähesty ystävällisen oloista naista vaikka kaupassa aidosti toiveena tutustua, ei harrastaa seksiä. Uskoisin, että mahdollisuudet löytää se 1% nainen on paljon korkeampi, kuin baaritiskillä lyhytmekkoista drinkkilokkia kieli pitkällä jututtaessa.

ap

[/quote]

Jotenkin tästä alkoi paistamaan se läpi, että ongelma on täysin päinvastainen, kuin mitä aloituksessa haluttiin antaa ymmärtää.... Jos minä tavallinen, tavallisennäköinen ja ujokin rivi-insinööri lähestyisin AP:ta ystävällisesti treffien merkeissä, niin armottahan siinä rukkaset tulisi....

[/quote]

Rippuu mitä sanoisit. Jos sanoisit kieltä lipoen, että siinä vasta rotuneinen, pakit tulisi välittömästi.

Jos sanoisit pilke silmäkulmassa, että tiesitko, että uusimman tieteellisen julkaisun mukaan (joku hauska nippelitieto) saattaisin vaikka itse pyytää treffeille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:58"]

Mies kenellä on paksuin tilipussi ja komeimmat kasvot valkkaa naisensa. Mies ei valkkaa, jossei ole ulkonäköä, statusta eikä materiaa.

[/quote]

Ei muuten valkkaa, ellei sitten "parhaana" vaihtoehtona ole se Shorwroomissa pyllistelevä silikonitissinen chatjuontaja. Ei helmiä sioille, sika.

ap

[/quote]

Kyllä muuten valkkaa. Itse olen normaalin näköinen, oloinen ja jotenkin tienaava duunari. Kaveri on hyvän näköinen, pelimiehen oloinen ja hyvin tienaava myyntimies. Arvaa kumpi lähtee yksin kotiin kekkereiltä ja kumpi valkkaa? Kumpaa naiset lähestyvät? Ja meidän piireissä ei pyöri pyllisteleviä silikonitissisiä chatjuontajia, taitavat olla siellä kehäkolmosen sisäpuolella ne.

Kiitokset erityisesti siitä, että kutsuit siaksi, kun itse olen nähnyt lähinnä sikojen ja "pahojen poikien" menestyvän parisuhdemarkkinoilla. Ehkä minullakin on toivoa. En elättele toiveita helmestä, mutta jos edes kukkasen...

Vierailija
24/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:15"]

Ja hei, jos keran mies selittää typerän käytöksensä sillä, että sitä naiset haluavat: Olette itse juuri todistaneet miten typeriä olette.

ap

[/quote]

Jos typerä käytös johtaa haluttuun lopputulokseen paremmin kuin epätyperä käytös... niin onko se typerää käytöstä? Naiset voivat sanoa haluavansa X, mutta jos X:n sijaan Y aiheuttaa Z ja miehet haluavat Z, niin onko mies typerä toimiessaan Y X:n sijaan?

Vierailija
25/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 11:58"]

Mies kenellä on paksuin tilipussi ja komeimmat kasvot valkkaa naisensa. Mies ei valkkaa, jossei ole ulkonäköä, statusta eikä materiaa.

[/quote]

Ei muuten valkkaa, ellei sitten "parhaana" vaihtoehtona ole se Shorwroomissa pyllistelevä silikonitissinen chatjuontaja. Ei helmiä sioille, sika.

ap

[/quote]

Kyllä muuten valkkaa. Itse olen normaalin näköinen, oloinen ja jotenkin tienaava duunari. Kaveri on hyvän näköinen, pelimiehen oloinen ja hyvin tienaava myyntimies. Arvaa kumpi lähtee yksin kotiin kekkereiltä ja kumpi valkkaa? Kumpaa naiset lähestyvät? Ja meidän piireissä ei pyöri pyllisteleviä silikonitissisiä chatjuontajia, taitavat olla siellä kehäkolmosen sisäpuolella ne.

Kiitokset erityisesti siitä, että kutsuit siaksi, kun itse olen nähnyt lähinnä sikojen ja "pahojen poikien" menestyvän parisuhdemarkkinoilla. Ehkä minullakin on toivoa. En elättele toiveita helmestä, mutta jos edes kukkasen...

[/quote]

Liikut väärissä piireissä, ellei sitten nämä naistenmiehet ole oikeasti hyviä ja jaloja yksilöitä.

ap

Vierailija
26/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:15"]

ap

[/quote]

Jos typerä käytös johtaa haluttuun lopputulokseen paremmin kuin epätyperä käytös... niin onko se typerää käytöstä? Naiset voivat sanoa haluavansa X, mutta jos X:n sijaan Y aiheuttaa Z ja miehet haluavat Z, niin onko mies typerä toimiessaan Y X:n sijaan?

[/quote]

Typeryyden määrittää se, mikä on Z. Seksiä?

Vai onko meillä täällä yksisarvinen joka haaveilee stimuloivasta, inspiroivasta, hedelmällisestä ja syvällisestä keskustelusta? Vai onko sitten kuitenkin se seksi?

ap

Vierailija
27/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:33"]

Vai onko meillä täällä yksisarvinen joka haaveilee stimuloivasta, inspiroivasta, hedelmällisestä ja syvällisestä keskustelusta? Vai onko sitten kuitenkin se seksi?

[/quote]

Seksi ohjaa pariutumista. Ja todellakin on yksisarvinen, jos hakee väenvängällä vastakkaisesta sukupuolesta ensisijaisesti stimuloivaa, inspiroivaa, hedelmällistä ja syvällistä keskustelua. Mielestäni tuollaisessa tulee helposti häiriötekijäksi, jos on seksuaalisia jännitteitä. Joten jos haen tuollaista niin ensisijainen vaihtoehto on toinen mies. Se voi olla toinen nainen, jos olen parisuhteessa, mutta olen havainnut sen aiheuttavan soraääniä kotona.

Joten ei, en ole se yksisarvinen jota etsit. Olen ihan normaali mies, jonka mielestä seksi kuuluu parisuhteeseen, joten jos haen parisuhdetta, niin haen myös seksiä.

Vierailija
28/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotyyppinen nainen on rahanahne ja statusta tavoitteleva egoisti.

Nainen on tollo joka tuijottaa vähäpukeisen miehen vartaloa.

Nainen on vietävissä seksin avulla.

Naisella pitää olla egonjatkeita (auto, vaatteita)

Nainen haluaa miehen josta muut ovat kateellisia.

Nainen ei osaa/halua ilmaista tunteitaan.

Nainen pelkää että mies tekee "homoja" asioita.

Nainen syö liikaa ja huonosti.

Nainen ei tarvi korkeaa asemaa ollakseen kylmä.

Nainen ei välitä YHTEISESTÄ kodista.

Nainen on pinnallinen ja pikkusieluinen.

Naisen on pakko voittaa mies, vaikka sitten rumin keinoin.

Poikkeuksiakin on, mutta pthyi, suurin osa naisista on roskaa.

Opettelisitte naiset elämän perusasiat uudelleen: Ulkonäkö, status ja materia on aivan toissijaisia kun kyseessä on elämänmittainen kumppanuus ja aito rakkaus. Te kuolaatte tolloina hyvännäköisiä miehiä ja tunnutte haluavan meistä vain seksiä ja rahaa. Te sanotte mitä luulette meidän haluavan kuulla jotta pääsisitte sänkyyn. Teistä puuttuu aito läsnäolo eikä kanssanne voi keskustella syvällisesti varsinkaan jos seksiä ei ole tiedossa. Tarpeettoman kalliit vaatteet on naurettavaa pullistelua joka sopii keskenkasvuisellle kakaralle. Älykkäät, vähemmän älykkäät, rikkaat, köyhät, kauniit vähemmän, kauniit, suositut, vähemmän suositut..

Ja ei, en ole pettynyt rakkaudessa enkä ole "ruma", olen vain seurannut teitä huoria netin palstoilla, chateissa ja seuranhakupalveluissa tarinoiden päähenkilöinä ja itse tarinankertojina. Livenä näen paljon naisia vauvasta mummoon ja varastyöntekijästä kirurgiin ja inhoan lähes teitä kaikkia.

Vierailija
29/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotyyppinen nainen on rahanahne ja statusta tavoitteleva egoisti.

Nainen on tollo joka tuijottaa vähäpukeisen miehen vartaloa.

Nainen on vietävissä seksin avulla.

Naisella pitää olla egonjatkeita (auto, vaatteita)

Nainen haluaa miehen josta muut ovat kateellisia.

Nainen ei osaa/halua ilmaista tunteitaan.

Nainen pelkää että mies tekee "homoja" asioita.

Nainen syö liikaa ja huonosti.

Nainen ei tarvi korkeaa asemaa ollakseen kylmä.

Nainen ei välitä YHTEISESTÄ kodista.

Nainen on pinnallinen ja pikkusieluinen.

Naisen on pakko voittaa mies, vaikka sitten rumin keinoin.

Poikkeuksiakin on, mutta pthyi, suurin osa naisista on roskaa.

Opettelisitte naiset elämän perusasiat uudelleen: Ulkonäkö, status ja materia on aivan toissijaisia kun kyseessä on elämänmittainen kumppanuus ja aito rakkaus. Te kuolaatte tolloina hyvännäköisiä miehiä ja tunnutte haluavan meistä vain seksiä ja rahaa. Te sanotte mitä luulette meidän haluavan kuulla jotta pääsisitte sänkyyn. Teistä puuttuu aito läsnäolo eikä kanssanne voi keskustella syvällisesti varsinkaan jos seksiä ei ole tiedossa. Tarpeettoman kalliit vaatteet on naurettavaa pullistelua joka sopii keskenkasvuisellle kakaralle. Älykkäät, vähemmän älykkäät, rikkaat, köyhät, kauniit vähemmän, kauniit, suositut, vähemmän suositut..

Ja ei, en ole pettynyt rakkaudessa enkä ole "ruma", olen vain seurannut teitä huoria netin palstoilla, chateissa ja seuranhakupalveluissa tarinoiden päähenkilöinä ja itse tarinankertojina. Livenä näen paljon naisia vauvasta mummoon ja varastyöntekijästä kirurgiin ja inhoan lähes teitä kaikkia.

Vierailija
30/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkupotkuraivari, kun se varakas, statusta omaava tai komea mies ei lähesty AP:ta "syvällisen keskustelun" merkeissä, jos nyt lähestyy ollenkaan. Kaikki miehet on sikoja.

Vierailija
31/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:06"]

Itkupotkuraivari, kun se varakas, statusta omaava tai komea mies ei lähesty AP:ta "syvällisen keskustelun" merkeissä, jos nyt lähestyy ollenkaan. Kaikki miehet on sikoja.

[/quote]

Taitaa tosiaan olla yksisarvinen sellainen mies, joka harrastaa syvällisiä keskusteluja. Lätkä ja fudis tai golf ja pörssi. Miehen mielestä syvällisiä, filosofityttönen jää pyörittelemään silmiään.

Vierailija
32/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:59"]

Mielestäni tuollaisessa tulee helposti häiriötekijäksi, jos on seksuaalisia jännitteitä. Joten jos haen tuollaista niin ensisijainen vaihtoehto on toinen mies.

-----

Joten ei, en ole se yksisarvinen jota etsit.

[/quote]

Seksi edellä niin pitkällä, ettei naisen kanssa edes voi keskustella? Olet tasan juuri sellainen biologian narunnokassa menevä siittiöpussi jota tarkoitan :)

Turhapa tässä on taistella tuulimyllyjä vastaan. Varsinkin nyt kun lounaskin on syöty.

ap

Vierailija
33/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 12:59"]

Mielestäni tuollaisessa tulee helposti häiriötekijäksi, jos on seksuaalisia jännitteitä. Joten jos haen tuollaista niin ensisijainen vaihtoehto on toinen mies.

-----

Joten ei, en ole se yksisarvinen jota etsit.

[/quote]

Seksi edellä niin pitkällä, ettei naisen kanssa edes voi keskustella? Olet tasan juuri sellainen biologian narunnokassa menevä siittiöpussi jota tarkoitan :)

Turhapa tässä on taistella tuulimyllyjä vastaan. Varsinkin nyt kun lounaskin on syöty.

ap

Vierailija
34/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:06"]

[/quote]

Taitaa tosiaan olla yksisarvinen sellainen mies, joka harrastaa syvällisiä keskusteluja. Lätkä ja fudis tai golf ja pörssi. Miehen mielestä syvällisiä, filosofityttönen jää pyörittelemään silmiään.

[/quote]

Hyvin sanottu

ap

Vierailija
35/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:06"]

[/quote]

[/quote]

No täällä yksi sellainen yksisarvinen. Oletteko kuusitoista, vai ihan tosissaanko kirjoitatte näitä?

Vierailija
36/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa on kylläkin äärimmäisen naiivi "rakkaudesta se hevonenkin potkii" -tyyppinen sävy.

ts. ap nimenomaan on kiinnostunut miehistä mutta ilmaisee sen kömpelöllä "pläääh, pojat on ihan tyhmii" -tasolla  käyttäen tosin vähän aikuisempaa ja karkeampaa kieltä. Noloa

(t. Nainen)

Vierailija
37/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän miehiä vastenmielisinä halujen orjina. Kuvottaa lähestymiset baarissa, katseet kaduilla. Antakaa minun olla rauhassa.

Vierailija
38/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:22"]

No täällä yksi sellainen yksisarvinen.

[/quote]

En voi mitenkään kieltää väitettäsi joten älä ota liian henkilökohtaisesti.

Kokemukseni mukaan vaan itseään syvälliseksi ja järkeväksi mieheksi vaihtaisivat naisensa salamana paremman näköiseen jos tilaisuus tulisi. Itselleni on niin moni ukkomies ehdotellut lomamatkoja ja haukkunut rouvansa, että ihan inhottaa.

Kyllä minä tiedän miltä tuntuu kun kohtaa fyysisesti aivan törkeän vetovoimaisen uroksen. Sen tuntee ihan konkreettisesti rintakehässä (muistuttaa säikähtämistä). Jos sitä tunnetta ei osaa lainkaan vastustaa ja lähtee saman tien tavoittelemaan tämän suosiota (ja seksiä) siitä huolimatta, että mies on todella limainen rahoillaan rehvasteleva nousukas jonka arvot litelevät jossain todella kaukana maanpinnasta, on kyllä naisessakin vikaa.

Yksisarvisen on parempi silloin etsiä piirejä, missä tällaisia naisia on vähemmän.

ap

Vierailija
39/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:27"]

Tässä aloituksessa on kylläkin äärimmäisen naiivi "rakkaudesta se hevonenkin potkii" -tyyppinen sävy.

ts. ap nimenomaan on kiinnostunut miehistä mutta ilmaisee sen kömpelöllä "pläääh, pojat on ihan tyhmii" -tasolla  käyttäen tosin vähän aikuisempaa ja karkeampaa kieltä. Noloa

(t. Nainen)

[/quote]

Arviosi kertoo enemmän itsestäsi tai sitten olet mies joka yrittää kömpelösti halventaa viestiäni.

ap

Vierailija
40/104 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 13:22"]

No täällä yksi sellainen yksisarvinen.

[/quote]

En voi mitenkään kieltää väitettäsi joten älä ota liian henkilökohtaisesti.

Kokemukseni mukaan vaan itseään syvälliseksi ja järkeväksi mieheksi vaihtaisivat naisensa salamana paremman näköiseen jos tilaisuus tulisi. Itselleni on niin moni ukkomies ehdotellut lomamatkoja ja haukkunut rouvansa, että ihan inhottaa.

Kyllä minä tiedän miltä tuntuu kun kohtaa fyysisesti aivan törkeän vetovoimaisen uroksen. Sen tuntee ihan konkreettisesti rintakehässä (muistuttaa säikähtämistä). Jos sitä tunnetta ei osaa lainkaan vastustaa ja lähtee saman tien tavoittelemaan tämän suosiota (ja seksiä) siitä huolimatta, että mies on todella limainen rahoillaan rehvasteleva nousukas jonka arvot litelevät jossain todella kaukana maanpinnasta, on kyllä naisessakin vikaa.

Yksisarvisen on parempi silloin etsiä piirejä, missä tällaisia naisia on vähemmän.

ap

[/quote]

Trollailu ja siitä mielihyvän saanti on mielestäni kierompaa kuin seksuaalisuus. -unikorni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme