Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

One Plus Nord 3 kokemuksia?!

Vierailija
02.09.2023 |

Puhelin myytiin hehkutusten kera ja lankesin ansaan ja ostin.
En nyt huomaa tässä mitään jännittävää eroa eikä kamerakaan ole kummoinen todellakaan.
Ja näyttöasetukset muuttuu itsestään koko ajan. Asetan näytön menemään kiinni minuutin jälkeen, mutta joka vuorokausi melkein ajaksi on vaihtunut 15sek.
Raivostuttavaa.
Onko muilla ongelmia ko puhelimen kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikein mukava. Yleensä one plussat pysyneet pitkään hyvin toimivina.

Vierailija
2/15 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oikein mukava. Yleensä one plussat pysyneet pitkään hyvin toimivina.

Mulla on varmaan jokin maanantai kappale sitten. On muitakin oikkuja, esim kesken viestin kirjoituksen saattaa mennä pois, vaikken koske paluu nuolta.

Pitää maanantaina viedä huoltoon tms, tuo näyttöasetus on raivostuttava kun vaihtaa sen toistuvasti siihen 15 sekuntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ongelmia, niin kannattaa heti olla yhteydessä myyjään. Ei se auta jos haukkuu vaan kaikkialla kun on saanut viallisen yksilön.

Vierailija
4/15 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnePlus Nord 3 Smartphone Review: Near-flagship experience that doesn't break the bank - NotebookCheck.net Reviews

onko tullut firmispäivityksiä noihin miinusominaisuuksiin? huono kuulokeääni ja ei vakainta 4k videossa?

Vierailija
5/15 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baska hankala puhelin.   Älkää langetko myyjän mielipiteisiin.

Vierailija
6/15 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvien laadussa ei ole hehkuttamista. Sitten tärkein, kuvia ei voi ladata suoraan piuhan kautta kun sen laittaa USB-porttiin, Missään muussa aiemmassa puhelimessani ei tätä puutetta ei ole ollut. Pitää mennä Googlen kautta (tili) kuvat ovat kylläkin pilvipalvelussa. En ole viitsinyt ryhtyä siihen kun on sen verran monimutkaista. Puhelimeni Nord3 ja elämäni tyhmimpiä ostoksia.271

Vierailija
7/15 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin niin on varaa oikeaan kunnon puhelimeen.

Vierailija
8/15 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku huononi nopeasti. Yhteydet pätkii. Kosketusnäyttö ei reagoi. Pettymys.

Vierailija
9/15 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo puhelin. Yhteydet mullakin pätkii ja menee siihen hermo.

Ei mikään huippu. Ei ole yhteensopiva tietokoneeni kanssa, eikä valokuvatkaan primaa ole. Joskus tulee ihan helkutin huonoja kuvia. Muuten ihan kiva simppeli puhelin.

Vierailija
10/15 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien laatu tosi heikkoa. Minullakin meinasi hermo mennä kuvien latauksessa. Akku ei kestä juuri mitään, vaikka olen poistanut sovelluksia. Sitten kaikenlaisia häiriöitä on alkanut tulla ( kännykkä nyt toista vuotta käytössä)  Välillä ei pysty vastaamaan puheluun, kun ei ole kun ei ole ns.valikkoa mihin vastaat. Myös kun yrität vastata, niin puhelu katkeaa. 

Aiemmin minulla oli käytössä Applen IPhone, eikä ikinä häiriöitä. Kännykkä olisi vieläkin toimiva, mutta siihen ei saa enää päivityksiä ja akun kesto oli huippulaatua. 

Ei ikinä enää One plussaa.

Aiemmissa kommenteissa tuli esiin, että kannattaa kysyä myyjältä, voi kun ne myyjät eivät aina välttämättä tiedä mitään. Taannoin eräs Elisan myyjä sanoi, että he myyvät vain puhelimia, heidän tehtävänsä ei ole neuvoa - eli asiakas on yksin puhelimensa kanssa. 

Vierailija
11/15 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa verrata sadan euron puhelinta tonnin iphoneen.

Vierailija
12/15 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut minulla erittäin hyvin.

Mutta olen kuullut paljon valituksia, joten laatu taitaa olla epätasainen.

Vierailija
13/15 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähän mitä sanot, kaikilla ei ole varaa ostaa kallista puhelinta. Eipä mennä epäasiallisuuksiin.

Vierailija
14/15 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnePlus Nord ei ollut sadan euron arvoinen, pysytäänpäs asiassa. Oneplus-puhelin oli kyllä muutaman satasen kalliimpi ja entinen IPhone ei ollut tonnin  arvoinen. 

Vierailija
15/15 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laatu vaihtelee. Minulla on oikea maanantaikappale. Välillä puhelin näytöstä menevät kaikki kuvakkeet. Palautuvat sitten taas kun olen sammuttanut puhelimen ja käynnistänyt sen uudelleen.