Autossa kuskin puoleinen eturengas on sileä, ulkoreunasta kaikki kuviot pois.
On mysteeri se, miksi vain yksi rengas on noin kulunut, kun kaikki muut renkaat eivät ole.. Liekö aurauskulma päin peetä?
Citroen Xsara Picasso, vm- 2001.
Kommentit (11)
Edellinen omistaja virittänyt ja toimen puoli vaan ruopii, kun ei ole lukkoperää.
Olet varmaankin täräyttänyt sen johonkin kuoppaan/kadunreunuskiveen tms. ja pyörä on käänynyt alhaalta sisäänpäin?
Vierailija kirjoitti:
Akka laihikselle.
Kuski laihikselle. Tuskin ap:lla mitään akkaa on kun ei ole sullakaan ja rengasasioissakin lapsentasoinen.
Todellakin aurauskulmat on päin helvettiä. Mikä lie rungostaankin kiero latvialainen kolariromu amis-Eemillä?
Lisäksi rengasapaineet on päin vttua.
Aurauskulma väärä. Omassa 02 Xsarassa meni, kun käytin katon kautta ympäri. Korjaus ei ollut paha.
Pyöränkulmien säätö
Ei kallista. Ja ajo-ominaisuudetkin paranee kun auto menee suoraan
Auton kallistuksen vakaimessa gyroskooppivika?
25 vuotta vanha Citroen = paaliin
Pyöränkulmat aivan metsässä. Ellei kyseessä ole joku linglongpingpong-rengas joiden laatu on sitä luokkaa että puolet kulutuspinnasta voi olla purukumia.