Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten tiukat asut kuntosalilla

Vierailija
24.05.2014 |

Olen mies enkä ymmärrä kavereideni kanssa, et miks naiset useimmiten käyttää tiukkoja seksikkäitä asuja kuntosalilla, siis sellaisia jotka paljastaa vartalon tosi tarkkaan. Luulisi löysempien vaatteiden olevan mukavampia ku treenaa. Eihän äijätkään yleensä treenaa punttia niin tiukoissa kamoissa, vaan sellaisissa joissa treenaaminen on mukavaa. Ja sit ku naiset yleensä treenaa tiukoissa kamoissa, jotka siis ei voi olla mukavimpia mahdollisia, niin siit tosi monet samaan hengenvetoon valittaa et miks äijät kyylää niitä salilla. Me ei ei frendieni kanssa yhtään tajuta tätä juttua. Siis: haluuks naiset treenata tiukoissa, epämukavissa kamoissa siks et ne näyttäis seksikkäiltä, mut sit kuitenkin ne valittaa et äijät kuolaa niitä salilla. Mikä tässä on se juju jota me ei tajuta. Me äijät ei tasan viitsittäis treenata niin tiukoissa kamoissa, koska sehän olis helvetin epämukavaa. Miks siis mimmit ei treenaa yleensä normaaleissa, löysähköissä verkkareissa tms.? Sinänsä en valita nykytilannetta, silmänruokaa salilla riittää, mut siis miks monet mimmit sit valittaa et äijät tsiigaa salilla niiden perseitä tai tissejä, jos ne kerran just vartavasten laittaa epämukavat, tiukan seksikkäät kamat päälle herättääkseen huomiota.

Kommentit (199)

Vierailija
141/199 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 08:27"]

Mulla oli joskus salilla löysät varahousut jalassa kun kaikki tiukat oli pesussa - VIRHE! Oli tosi hankala löysillä housuilla kuntoilla kun lahkeet jäi kiinni milloin mihinkin ja jälkaprässisssä nousivat polviin asti. Siinä oli tehokas ja rento salikäynti kaukana. Enää en tee samaa virhettä vaan "kekkuloin" niissä piukoissa housuissa olittepa te miehet mitä mieltä tahansa. Ja sivuhuomautuksena - jännä miten teillä miehillä on aikaa siellä salilla kyylätä naisten vaatetuksia.. itse ainakin teen treeni mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti kiinnittämättä sen enempää huomiota kanssatreenaajiin.

[/quote]

Ihme selityksiä. Collegehousujen lahkeet pysyy tasan paikallaan kun ne on sukanvarsien sisällä. Housut pysyy vyötäisillä kun niissä on vyötärönauha. Ainoa missä paidan lepatus voi haittaa on kun treenaa selkälihaksia sillä penkillä, missä nostetaan ylävartaloa vaakatasoon. Collegehousu ei myöskään kinnaudu persvakoon. 

Urheiluvaatteissa on sama kuin muissakin vaatteissa: tytön/naiset pitävät kireää ja paljastavaa ja epämukavaa, koska haluavat esitellä tarjontaa. Miehet pitävät löysiä ja mukavia vaatteita ja matalakorkoisia kenkiä.

Vierailija
142/199 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noissa tiukoissa housuissa mitään. Niihin oon tottunut. Häiritsevämpää näin miehenä on kun naisen nännit nöpöttää paidasta lääpi. Sellasta joutunut todistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/199 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ruma perse, mutta ehdottomasti mukavuussyistä käytän salilla tiukkoja trikoita. Ahdistaa ajatus, että miehet ( ja jotkut naisetkin) kyttäilevät ja ajattelevat (inhoten/säälien) että olen persettäni siellä esittelemässä. Tiedoksi, en luule olevani seksikäs, vaan päinvastoin. Olen naimisissa ja treenaan hyvän kunnon ja jaksamisen vuoksi sekä selkäkipujen ehkäisemiseksi. 

Menisin ehdottomasti naisten salille, mutta asuinpaikkakunnallamme ei ole varteenotettavaa vaihtoehtoa:( 

Vierailija
144/199 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä löysiä että kireitä teknisiä housuja treeniin. Päälajini kisa- ja treenikuteisiin sisältyy tiukka alaosa mutta salilla käytän mielelläni löysempiä housuja.

Löysien housujen nilkoissa on yleensä resorit nii ei ne mihinkään nouse eikä ne ole mitään xxl-hiphop -kokoa nii ei mulla mikään lepata missään. Vapailla painoilla treenaan.

Käyn kyl naisten salil että en aiheuta tahattomia stondiksia silloinkaan ku kireissä tamineissa eksyn salille.

Vierailija
145/199 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki. En tiedä toimisiko ;)

Vierailija
146/199 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:35"]Omasta mielestäni nämä salilla käyvät perseenesittelijät ovat hyvin halpoja ja jopa lutkamaisia. Moni mies tietysti tykkää kun naiset pukeutuu salille seksikkäämmin kuin baariin, mutta muuten se alentaa vain naisen arvostusta.

määrittele perseenesittelijä.

Määrittele itse. Oletteko muuten huomanneet että perseenesittelijät eivät treenaa hikeen asti. Selvästi huomaa ettei settiin keskitytä. Ovat salilla vain vähän aikaa. Pakassa pari levyä ja sillä vutkutetaan pikku sarja sisäreisiä. Sitten päivitystä puhelimella nettiin että"salilla ollaan".

Vierailija
147/199 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitkä kledjut salille laittaa, kunhan on itselle mukavaa, puhdasta ja siistiä ja peittää paikat.

Itse olen laittamassa kokopitkät lämpimät asicsin tekniset juoksutrikoot jalkaan koska ovat mukavat, vaivattomat ja lämmittävät riittävästi hiostamatta eivätkä ole tiellä lerpattamassa tai lahkeensuut nousemassa tms. Ihan sama vaikka ovat juoksutrikoot, toimivat muussakin liikunnassa. löysä pitkä t-paita yläosana.

Ja olen siis 40v mies ja peruskuntoilua tarkoitus on salilla tehdä eikä kyylätä tai miettiä mitä muut ajattelee...

Vierailija
148/199 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän tiukkoja vaatteita salilla myös. Mutta en todellakaan miesten takia! Tiukat housut on ihan ykköset, lahkeet ei lepata eikä hiostuta. Löysät housut voi mennä peppuvakoon, se on inhottavaa. Tiukat housut on kuin toinen iho, pysyvät paikallaan ja ovat joustavat. Sama pätee urheilupaitoihin.

Keskittykää omaan treeniin. Kyylääjät ja tuijottelijat ovat ärsyttäviä!!

tiukat trikoot ei voi mennä peppuvakoon, kun ne on heti siellä ja samoin edestä...

Vierailija
149/199 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tiukkoja vaatteita salilla, että paremmin nään mm jalkojen asennon.

Vierailija
150/199 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse een käytä ihonmyöräisiää mutta ne oon mukavampia. Jumppajutuis, kuntosalin joissain laitteissa ja venyttelyis ei lähde lahkeet ja paidan helma valumaan ja paljastaan vaikka rintsikoita eikä jää mikään laitteen osa kiinni lahkeeseen. Pitäs hommat ainakin ihonmyötäiset housut salille.

Vierailija
151/199 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:15"]

Ne seksikkäät ja ihoa myötäilevät vaatteet on juuri niitä mukavimpia: ovat kuin toinen iho, hengittävät, eivät valu, eivät purista ja tuntuvat oikeasti mukavilta. Collarit ja vanha t-paita ne epämukavia vasta olisivatkin hikoillessa.

En usko tätä: olen huomannut että vanhemmat ja/tai vartaloltaan ei-niin-seksikkäät naiset eivät pääsääntöisesti suosi ihonmyötäisiä. Miksiköhän? No siksi, että he suosivat oikeasti (!) mukavampia vaatteita. Ihonmyötäisiä suosivat lähinnä ne (lue: nuoremmat, tiukkapeppuiset) jotka haluavat nostattaa kiimaa salilla. Ehkä on tosin niin, että osa ihonmyötäisiä käyttävistä mimmeistä ei myönnä edes itselleen, saati että myöntäisivät muille, että haluavat nostattaa kiimaa äijissä - ja itsessään ! Mutta hei: mitä vikaa on kiimassa, vanhassa kunnon kiimassa. Kiima = energiaa. Ja energiahan on positiivista, myös saliltouhuissa !

t. punttijäbä, 19 v.

Punttipoika on kolmisen vuotta vanhempi, mutta mielipiteet lienevät samat.

Ihonmyötäiset treenivaatteet on mukavia, ne joustavat, pysyvät paikallaan ja siirtävät hien ihon pinnalta pois. Huomasin eron, kun vaihdoin verkkareista  ja t-paidasta oikeisiin treenivaatteisiin. Kaiken lisäksi kumarrellessa t-paita valahtaa kainaloihin ja kauluksesta näkyy koko etupuoli.

Olen viisikymppinen ylipainoinen nainen, joten hieman ihmettelen, jos parikymppinen poika minusta kiihottuu. Minusta se on tosin jo ajatuksenakin vastenmielistä, joten käyn vain naisten kuntosaleilla. Nämä närästävät jostain syystä palstamiehiä, joten jos naisten sali lopettaa tältä paikkakunnalta, loppuvat minun salikäynnit siihen.

Vierailija
152/199 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:08"]

Olen nainen ja ainakin minä pidän niitä tiukkoja ja epämukavia trikoita salilla tokikin nimenomaan siksi että olisin seksikäs: miesten huomio imartelee minua ja saatan kesken treenieni jopa kostua jos huomaan miesten tuijottavan lasittunein silmin muotovaliota peppuani peilin kautta. Olen huomannut että jalkakyykkyni herättää miehissä erityisen paljon kiinnostusta.

Komppaan

nimim. Ella, 21 v.

Komppaan

nimim. Pirkko, 55 v

Vierailija
153/199 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies ainakin käyttää tiukkoja paitoja salilla ja treeneissä. Semmoisia underarmour-paitoja. Juoksussa ne ovat parhaita ja tietynlaista treeniä kun tekee, niin on kiva kun paita ei roiku. Itse pidän tiukoista housuista, koska en ainakaan lahkeisiin sotkeudu jos on vauhdikas jumppa menossa.

Vierailija
154/199 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän esim. painonnostaja miehet käyttävät tiukkoja shortseja ja paitoja kun treenavat?? Hmm. No haluavat toki esitellä niitä lihaksikkaita vartaloitaan... eihän siinä muuta syytä voi olla.

Vierailija
155/199 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun ulosantisi on noin hemmetin huonoa? Sanot saman asian ainakin viisi kertaa peräkkäin eri lauserakenteilla. Itse kysymykseen en kylläkään osaa vastata.

Mutta kiitos viestistäsi kuitenkin vaikka et mitään hyödyllistä osanutkaan sanoa.

Vierailija
156/199 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun alotin salilla käynnin, nii mulla kans oli jotku collegehousut ja t-paita. Ihmettelen suuresti, mite jätkät sellasissa vaatteissa reenaa, ku ehä ne hengitä yhtään ja on tosi tunkkaset päällä - etenkin hikoillessa. Ällöttää katella huppareissa treenaavia, ku voi kuvitella sen soijan kauempaa ja se haju on iha kamala. Trikoot + toppi on paras yhdistelmä!

Vierailija
157/199 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että trikoot on mukavammat ja näppärämmät salilla kuin löysät ja lepattavat housut. Niissä ei myöskään tule niin herkästi kuuma. Paita on kylläkin aina rento ja vähän löysä.

Käyn salilla naisten puolella niin ei tarvitse sietää äijien katseita ja kommentteja. On muuten mukava treenata ilman limaisia äijiä ;)

Vierailija
158/199 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm itse käytän löysiä vaatteita naisena ja silti saan tuijotusta osakseni. Tarvi tehä kun kyykkyjä tai jotain missä perse vähän heiluu tai työntyy ulospäin niin kyllä miehet vain tuijaa. Ihan sama onko tiukka vai löysä aina se jostain jotain paljastaa kuitenkin tai sitten minulla on vain niin isot nännit, että näkyy paksummankin paidan läpi. Tiukkoja housuja taas en pidä, koska tuntuu kuin veri lakkaa kiertämästä ( eli minulla se ei sovi, vaikka jollekkin muulle sopii). Paidat mitä olen ostanut ovat taas niin hemmetin ohuita, että jopa napa näkyy läpi eikä ole varaa johonkin 50e liiveihin jotka peittäisi tarpeeksi hyvin. Olenkin monasti miettinyt että pitäisikö ostaa miesten vaatteita, mutta sitten kaula aukko taas paljastaa kuitenkin esim:punnertaessa... Ei se oo vaa nii helppoa. Keskittykää vain omiin hommiinne ja jättäkää muut rauhaan kiitos.

Vierailija
159/199 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu on aina ihana katsella jos on reenattu naisella😙

Vierailija
160/199 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:08"]

Olen nainen ja ainakin minä pidän niitä tiukkoja ja epämukavia trikoita salilla tokikin nimenomaan siksi että olisin seksikäs: miesten huomio imartelee minua ja saatan kesken treenieni jopa kostua jos huomaan miesten tuijottavan lasittunein silmin muotovaliota peppuani peilin kautta. Olen huomannut että jalkakyykkyni herättää miehissä erityisen paljon kiinnostusta.

Komppaan

nimim. Ella, 21 v.

eli Jari, 37 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme