Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkkilassukka ampui seitsemän ihmistä.

Kommentit (518)

Vierailija
121/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 02:25"]

Niin paljon lassukka-ulinaa :D Muistakaa, että naisen paikka on keittiössä. Miehet pyörittää sillä aikaa maailmaa, tekee kaikki tärkeimmät keksinnöt jne.

Nauttikaa katkeruudestanne.

[/quote]Sinä et ainakaan ole lassukka. Vaan lassukoiden mainetta pilaava idiootti.

Vierailija
122/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ NAISIA VIHAAN ITSEKKIN MUTTA EN NIITÄ IKINÄ ALA TAPPAMAAN PURKAAN VIHANI PAINONNOSTOON JA MUSIIKKIIN. NAISET VAAN ON PELKKIÄ PARHAUDEN ETSIJIÄ NIILLE EI KELPAA MIES JOS SILLÄ EI OLE 30CM KYRPÄ, SEKSIÄ 5-10KRT/PV, 2M PITUUTTA, TUMMA IHO, LIHAKSIA , RAHHAAAA, AUTO HIENO SELLANEN, JNE... MIKÄÄN MUU EI KELPAA SEN TAKIA NAISIA VIHAAN KAIKKI LIITTYY AINA TOHON ET VOI OLLA NORMAALI IHMINEN NAISEN EDESSÄ KU NIILLE EI KELPAA MUT EI VOI MITÄÄN ITSE OLEN MIELUUMMIN YKSIN KUN JONKUN ÄMMÄN HAUKUTTAVANA HÄVETKÄÄ SUOMEN NAISET TE OLETTE TODELLA PASKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 02:46"]

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ NAISIA VIHAAN ITSEKKIN MUTTA EN NIITÄ IKINÄ ALA TAPPAMAAN PURKAAN VIHANI PAINONNOSTOON JA MUSIIKKIIN. NAISET VAAN ON PELKKIÄ PARHAUDEN ETSIJIÄ NIILLE EI KELPAA MIES JOS SILLÄ EI OLE 30CM KYRPÄ, SEKSIÄ 5-10KRT/PV, 2M PITUUTTA, TUMMA IHO, LIHAKSIA , RAHHAAAA, AUTO HIENO SELLANEN, JNE... MIKÄÄN MUU EI KELPAA SEN TAKIA NAISIA VIHAAN KAIKKI LIITTYY AINA TOHON ET VOI OLLA NORMAALI IHMINEN NAISEN EDESSÄ KU NIILLE EI KELPAA MUT EI VOI MITÄÄN ITSE OLEN MIELUUMMIN YKSIN KUN JONKUN ÄMMÄN HAUKUTTAVANA HÄVETKÄÄ SUOMEN NAISET TE OLETTE TODELLA PASKOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

[/quote] Sinä et ainakaan ole lassukka. Vaan lassukoiden mainetta pilaava idiootti.

Vierailija
124/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, että oli bemarikuski. Harhaanjohtavaa otsikointia, bemarikuskien asennevammoistahan tässä oli kyse!?

Vierailija
125/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pitää istua toipumaan siitä yllätyksestä että palstan oma syöpä on täällä puolustamassa murhaajaa ja ajamassa keskustelua sivuraiteille. Minä olen muuten monta kertaa miettinyt että tuon luokan päähänpinttymällä sinusta voisi tulla seuraava murhailija.

Vierailija
126/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pyydä pillua syntyessään, sen saaminen kehoonsa on sattuman kauppaa. Se ettei anna kenenkään käyttää sitä omaan runkkaamiseensa ei ole rikos, vaikka lassukka haluaakin siitä sellaisen tehdä. Se että murhaa ihmisiä on rikos. Mielestäni kertoo paljon ihmisen älykkyydessä että tulee tänne vinkumaan että lain puitteissa toimiva ihminen tulee saada laittomasti tappaa, eikä sillä ole mitään väliä. Sinä olet sellainen ihmisenmuotoinen ripulipaska ja mielipiteesi tulisi jättää täysin huomiotta. Sinut tulisi myös laittaa tarkkailuun ettet vain itse ala tappamaan porukkaa heti kun mielesi joku pahoittaa, sillä tänne postaamasi jutut ovat sanasta sanaan kopio tuon murhailevan ihmisperseen avautumisvideolta. Kannattaa muuten katsoa se video.

Vierailija
127/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 02:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:06"]

"Eihän ketään miestä haittaa se, että vain naisia ammutaan"

Vai miten tämä päivystävän palstalassukan suuri oivallus täällä meni`tällä kertaa?

[/quote]

Lassukkuden mukaan miehen etu on se, että miehien määrä suhteessa naisien määrään vähenee, jolloin kaikille miehille riittää puoliso. Tämä tavoite tulisi ideaalimaailmassa toteuttaa siten, että ihmisen geenit tuottaisivat uusien vauvojen sukupuolijakaumaan ko suuntaisen muutoksen. Koska geenitekniikka ei tätä mahdollista, jää vaihtoehdoksi koeputkihedelmöitys Vain xx kromosomisilla siittiöillä tai miesalkioiden riittävä abortointi mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.

Kun joku kusipää ampuu 7 naista ja kuolee itse, sukupuolijakauma muuttuu juuri väärään suuntaan.

Loogiseen ajatteluun pystyvä ihminen kykenee tästä päättelemään, ettei ampuja ollut mikään lasukka, vaan lassukoiden ideoiden vastustaja.

[/quote]

Jokainen pystyy päättelemään ampujan olleen lassukka sillä hän lähes siteeraa Laasasen tekstejä ja teorioita. Luuletko että se tulee meille normaaleille ihmisille yllätyksenä että lassukka on niin helvetin sekaisin että alkaa tappaa porukkaa? Näitä on tapahtunut ennenkin ja olenkin jo odotellut seuraavaa. Jotkut pitkäpiimäiset, oletettavasti miespuoliset kommentoijat aina rauhoittelevat että nämä on vaan sellaisia nettitrolleja, älkää tytöt suuttuko jos vähän uhataan tappamisella ja raiskaamisella, mutta totuuden olen ainakin minä nähnyt jo kauan. Jokainen uhkaus ja naisvihasivusto on otettava tosissaan. Se vain ei onnistu tässä yhteiskunnassa joka hyötyy naisvihasta niin paljon. Siksi sinäkin saat oksentaa täällä typeryyksiäsi joka helvetin päivä.

Vierailija
128/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:29"]

Mikä siinä pillun jakamisessa on niin vaikeaa?

[/quote]

Siitä on ainakin minun tapauksessani olemassa vain yksi kappale, joka sekään ei ole tarroilla kiinni. Jospa siitä silmikoituisikin jatkuvasti irtokopioita, joilla ei olisi mitään tuntoaistia tai radioyhteyttä minun päähäni saati tunteita, niin ehkä saattaisin niitä jälkeeni tiputella. Muuten minulla on tapana sitä jakaa vain yhdelle ihmiselle kerrallaan.

Jonotuslistallani ei nouse kärkeen yksikään omasta mielestään täydellinen gentlemanni, jonka mielestä on kuitenkin niin ok vihata naisia, ettei vihan muita syitä kuin saamattomuus tarvitse edes yrittää miettiä. Niitä saamattomia kun on kuitenkin enemmän kuin varsinaisia naisvihaajia, niin se ei oikein käy selitykseksi.

Eikä kyllä selitä riittävästi sekään, että naisviha olisi vastaus miesvihaan, vaikka se lassukan päässä varmasti vihantunteita lisääkin ja hän on herkistynyt ottamaan henkilökohtaisesti yleisen tason kritiikin. Naisvihaa on ollut ennen feminismiäkin. Miesvihalla ei myöskään ole tapana johtaa teloituksiin. Lassukka ei osaa päättää, onko tämä a. tottakaan (case Wuornos), b. hyvä asia, kun sehän vain jälleen kerran osoittaa, ettei naisista ole mihinkään.

Lassukka hyvä, podet kohtukateutta. Yhteiskuntakin pitäisi mieluummin lopettaa sukupuuttoon kuin antaa mitään arvoa naisten ominaisuuksille, työlle, parinvalintaperusteille tai -oikeuksille tai lisääntymiskyvylle. Etkö jo aikuistuisi? Todistettavasti on sellaisiakin naisvihaajia, joista vanhemmiten tulee ihmisiä, kunhan oppivat menemään itseensä ja katsomaan itse sinne peiliin. Sitten olisi toivoa päästä jopa ihan parisuhteeseenkin.

[/quote]

Olet vain väärässä, kuten naiset niin usein ovat. Tässä jenkkicasessa juurikin miesviha eskaloitui teloituksina. Koska naiset vihasivat jostain irrationaalisesta syystä tuota ns. lassukkaa, eivätkä antaneet pillua hänelle, tapahtui mitä tapahtui. Voidaan todeta että tapahtuma oli mitä suurimmassa määrin miesvihamielinen eskalaatio. Jos ylimieliset jenkkihutsut eivät olisi niin sekaisin kuin ovat, ei tätäkään valitettavaa episodia olisi tapahtunut. Naiset, ryhdistäytykää.

Vierailija
129/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 05:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 01:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:29"]

Mikä siinä pillun jakamisessa on niin vaikeaa?

[/quote]

Siitä on ainakin minun tapauksessani olemassa vain yksi kappale, joka sekään ei ole tarroilla kiinni. Jospa siitä silmikoituisikin jatkuvasti irtokopioita, joilla ei olisi mitään tuntoaistia tai radioyhteyttä minun päähäni saati tunteita, niin ehkä saattaisin niitä jälkeeni tiputella. Muuten minulla on tapana sitä jakaa vain yhdelle ihmiselle kerrallaan.

Jonotuslistallani ei nouse kärkeen yksikään omasta mielestään täydellinen gentlemanni, jonka mielestä on kuitenkin niin ok vihata naisia, ettei vihan muita syitä kuin saamattomuus tarvitse edes yrittää miettiä. Niitä saamattomia kun on kuitenkin enemmän kuin varsinaisia naisvihaajia, niin se ei oikein käy selitykseksi.

Eikä kyllä selitä riittävästi sekään, että naisviha olisi vastaus miesvihaan, vaikka se lassukan päässä varmasti vihantunteita lisääkin ja hän on herkistynyt ottamaan henkilökohtaisesti yleisen tason kritiikin. Naisvihaa on ollut ennen feminismiäkin. Miesvihalla ei myöskään ole tapana johtaa teloituksiin. Lassukka ei osaa päättää, onko tämä a. tottakaan (case Wuornos), b. hyvä asia, kun sehän vain jälleen kerran osoittaa, ettei naisista ole mihinkään.

Lassukka hyvä, podet kohtukateutta. Yhteiskuntakin pitäisi mieluummin lopettaa sukupuuttoon kuin antaa mitään arvoa naisten ominaisuuksille, työlle, parinvalintaperusteille tai -oikeuksille tai lisääntymiskyvylle. Etkö jo aikuistuisi? Todistettavasti on sellaisiakin naisvihaajia, joista vanhemmiten tulee ihmisiä, kunhan oppivat menemään itseensä ja katsomaan itse sinne peiliin. Sitten olisi toivoa päästä jopa ihan parisuhteeseenkin.

[/quote]

Olet vain väärässä, kuten naiset niin usein ovat. Tässä jenkkicasessa juurikin miesviha eskaloitui teloituksina. Koska naiset vihasivat jostain irrationaalisesta syystä tuota ns. lassukkaa, eivätkä antaneet pillua hänelle, tapahtui mitä tapahtui. Voidaan todeta että tapahtuma oli mitä suurimmassa määrin miesvihamielinen eskalaatio. Jos ylimieliset jenkkihutsut eivät olisi niin sekaisin kuin ovat, ei tätäkään valitettavaa episodia olisi tapahtunut. Naiset, ryhdistäytykää.

[/quote]

Joo, ovat ne hutsut niin sekaisin ettei anna jollekin creepylle murhaajalle pillua. Sen sijaan ihmisiä teloitteleva kultapoju on täysin terve ja normaali. Ryhdistäydy ja hae apua.

Vierailija
130/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia mikä tässä keskustelussa ihmetyttää on , että aina täällä hehkutetaan kuinka herrasmiehiä amerikkalaiset ovat ja kuinka juntteja suomalaiset ovat ja nyt sitten syyllistetään suomalaisia miehiä tästä. typerää.

Vierailija
131/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne jenkkihutsut vihanneet miehiä kun itse murhaajalassukkakin sanoi että kaikille miehille jakavat rakkauttaan. Suorastaan rakastivat miehiä. Murhaaja oli se joka jäi ilman koska oli mt-ongelmainen, helvetin pelottava naisvihaaja. Että ihan turha kääntää tätä miksikään miesvihaksi, sellaista ei edes ole olemassa ilmiönä siten kuin naisviha on.

Vierailija
132/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 06:22"]

asia mikä tässä keskustelussa ihmetyttää on , että aina täällä hehkutetaan kuinka herrasmiehiä amerikkalaiset ovat ja kuinka juntteja suomalaiset ovat ja nyt sitten syyllistetään suomalaisia miehiä tästä. typerää.

[/quote]

Linkkejä kaikkiin niihin hehkutuksiin. Täällä haukutaan suomalaisia naisia enemmän kuin ketään muuta ryhmää.

Vierailija
133/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se mikä tässä keskustelussa ihmetyttää on se ettei lassukalta tule yhtään suoraa kommenttia vaan aina viedään keskustelu sivuraiteille jollain tämäntyylisellä paskanjauhannalla. Niin ja tietysti ihmetyttää murhaajan puolustelu.

Vierailija
134/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 03:51"]

Kukaan ei pyydä pillua syntyessään, sen saaminen kehoonsa on sattuman kauppaa. Se ettei anna kenenkään käyttää sitä omaan runkkaamiseensa ei ole rikos, vaikka lassukka haluaakin siitä sellaisen tehdä. Se että murhaa ihmisiä on rikos. Mielestäni kertoo paljon ihmisen älykkyydessä että tulee tänne vinkumaan että lain puitteissa toimiva ihminen tulee saada laittomasti tappaa, eikä sillä ole mitään väliä. Sinä olet sellainen ihmisenmuotoinen ripulipaska ja mielipiteesi tulisi jättää täysin huomiotta. Sinut tulisi myös laittaa tarkkailuun ettet vain itse ala tappamaan porukkaa heti kun mielesi joku pahoittaa, sillä tänne postaamasi jutut ovat sanasta sanaan kopio tuon murhailevan ihmisperseen avautumisvideolta. Kannattaa muuten katsoa se video.

[/quote]

Niinpä! Mutta tämänkin lassukka sivuuttaa ja yrittää hämätä keskustelun jollekin mussutustasolle väittämällä että täällä syyllistetään suomalaisia miehiä. Ei ole kaikista kunnon keskusteluun. Etenkään naisia vihaavista mt-potilaista.

Vierailija
135/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 06:27"]

[/quote]

Se mikä tässä keskustelussa ihmetyttää on se ettei lassukalta tule yhtään suoraa kommenttia vaan aina viedään keskustelu sivuraiteille jollain tämäntyylisellä paskanjauhannalla. Niin ja tietysti ihmetyttää murhaajan puolustelu.

[/quote]

Naisviha on typerää ja murhata ei saa ketään. Tälläisenkö kommentin haluat?

Miehet eivät yhtenäisesti suunnitelleet tätä murhaa joten turha meitä kaikkia on syyllistää. Keskity niihin tapauksiin joissa oikeasti miesryhmät syrjivät naisia. Löydät niitä helposti.   

Vierailija
136/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Miehet eivät yhtenäisesti suunnitelleet tätä murhaa joten turha meitä kaikkia on syyllistää. Keskity niihin tapauksiin joissa oikeasti miesryhmät syrjivät naisia. Löydät niitä helposti.   

Vierailija
137/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 06:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No kyllähän se helpottaisi jos typeryydet myönnettäisiin typeryyksiksi ja murhaamista ei riemua tursuten aplodeerattaisi. Olisi myös suorastaan normaalia olla jatkuvasti viemättä keskustelua itse aiheesta sivuraiteille noilla ihmeellisillä harhoilla että kaikkia miehiä syyllistetään tästä teurastuksesta kun totuus on kumminkin että kaikkia naisia on tässä ketjussa syyllistetty yhden miehen tekemisistä. Jos et osaa keskustella normaalisti väittämättä ihme keksittyä paskaa niin se on vain kestettävä että oma uskottavuutesi siinä kärsii.

Vierailija
138/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:36"]

Periytyvää on ainostaan periytyvät ominaisuudet ja köyhyys ja sosiaaliset ongelmat eivät niihin kuulu. Riittää, että käy amiksen ja elättää itsensä.

[/quote]

Toi ei pidä yhtään paikkaansa, huomaa ettet tiedä asiasta mitään.

Asiaa on tutkittu paljon (myös suomessa), ja köyhyys, sekä sosiaaliset ongelmat ovat voimakkaasti periytyviä, ikävä kyllä.

[/quote]

Lol. Olen alan asiantuntija ja tiedän tasan tarkkaan, mikä periytyy ja mikä ei. Periytyvä ominaisuus on sellainen, mitä saadaan geeneissä, kaikki muu on ympäristölle altistumista. Köyhistä tulee usein köyhiä, mutta se ei ole millään tavalla periytyvää, ja asiaan voidaan vaikuttaa, jos ajoissa ollaan liikenteessä.

Olen itse köyhästä yh-teiniäiti-perheestä ja nykyään erittäin varakas.

[/quote]

Yhteiskunnan ei siihen pidä puuttua. Tai voisihan sitä antaa velkaa. Kun lapsi syntyy niin kaikki tuet mitä annetaan: lapsilisät, asumistuet jotka tulevat isommasta asunnosta jne, sekä kaikki koulu, terveydenhoito ja vastaavat kulut laitetaan yhteen. Siihen vielä opiskelukulut ja opintotuet ja vastaavat. Kun opinnot on loppunut niin koko velka menee maksettavaksi markkinaehtoisin koroin. Jos sitä ei kykene maksamaan yksityisen lainaehdon mukaisesti niin houtuu vankilaan. Näin jokainen maksaa omat kulunsa yhteiskunnassa. 

[/quote]

Sinä et ole maksanut mitään tälle yhteiskunnalle. Tiesitkö, että jokaisen pitää vuorollaan mennä töihin ja maksaa hyvinvoinnista, mitä on itsekin saanut? Siksihän tämä maa on päin persettä, kun työkykyiset ihmiset loisivat kotona tyyliin Laasanen. Meni töihin.

Vierailija
139/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 04:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 02:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:06"]

"Eihän ketään miestä haittaa se, että vain naisia ammutaan"

Vai miten tämä päivystävän palstalassukan suuri oivallus täällä meni`tällä kertaa?

[/quote]

Lassukkuden mukaan miehen etu on se, että miehien määrä suhteessa naisien määrään vähenee, jolloin kaikille miehille riittää puoliso. Tämä tavoite tulisi ideaalimaailmassa toteuttaa siten, että ihmisen geenit tuottaisivat uusien vauvojen sukupuolijakaumaan ko suuntaisen muutoksen. Koska geenitekniikka ei tätä mahdollista, jää vaihtoehdoksi koeputkihedelmöitys Vain xx kromosomisilla siittiöillä tai miesalkioiden riittävä abortointi mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.

Kun joku kusipää ampuu 7 naista ja kuolee itse, sukupuolijakauma muuttuu juuri väärään suuntaan.

Loogiseen ajatteluun pystyvä ihminen kykenee tästä päättelemään, ettei ampuja ollut mikään lasukka, vaan lassukoiden ideoiden vastustaja.

[/quote]

Jokainen pystyy päättelemään ampujan olleen lassukka sillä hän lähes siteeraa Laasasen tekstejä ja teorioita. Luuletko että se tulee meille normaaleille ihmisille yllätyksenä että lassukka on niin helvetin sekaisin että alkaa tappaa porukkaa? Näitä on tapahtunut ennenkin ja olenkin jo odotellut seuraavaa. Jotkut pitkäpiimäiset, oletettavasti miespuoliset kommentoijat aina rauhoittelevat että nämä on vaan sellaisia nettitrolleja, älkää tytöt suuttuko jos vähän uhataan tappamisella ja raiskaamisella, mutta totuuden olen ainakin minä nähnyt jo kauan. Jokainen uhkaus ja naisvihasivusto on otettava tosissaan. Se vain ei onnistu tässä yhteiskunnassa joka hyötyy naisvihasta niin paljon. Siksi sinäkin saat oksentaa täällä typeryyksiäsi joka helvetin päivä.

[/quote]Lassukka on tiettyyn kansanryhmään kuuluva mies.

Kiihottaminen kansanryhmää vastaan on suomessa rikos.

Tuollaisen kusipään takia jos kiihotat kansanryhmää vastaan, niin syyllistyt rikokseen. On ilmiselvää, ettei tuo kusipää ollut lassukka, eihän hän edes rakastanut naisia kuten lassukat, vaan päinvastoin vihasi heitä.

Vierailija
140/518 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:28"]

Niistä lapsista tulee veronmaksajia. Suomi tarvitsee joko lisää lapsia tai lisää maahanmuuttajia. Kumpia haluat?

[/quote]

Köyhyys on periytyvää ja sosiaaliset ongelmat ovat periytyviä, joten köyhien lapsista ei yleensä tule veronmaksajia koskaan.

[/quote]

Periytyvää on ainostaan periytyvät ominaisuudet ja köyhyys ja sosiaaliset ongelmat eivät niihin kuulu. Riittää, että käy amiksen ja elättää itsensä.

[/quote]

Amismaukan palkasta ei kyllä mene veroa niin paljon että sillä kattaisi kaikki saamansa tuet, palvelut ja eläkkeet koko elämänsä ajalta.

[/quote]

Jokainen osallistuu omalla panoksellaan. Paitsi tietysti työtön Laasanen. Tai meneehän niistä sosiaalietuuksistakin veroa, lol.

[/quote]

Jos se panos ei riitä kulujen kattamiseen niin sillä ei ole mitään merkitystä. 

[/quote]

Työttömän Laasasen panos ei riitä mihinkään.