Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä seurustelenko ja en kehtaa kysyä

Vierailija
08.07.2014 |

Homma alkoi miehen kanssa perus pussailulla baarireissuilla. Sen jälkeen vietetty kahdestaan noin viisi iltaa, jotka päätyneet seksiin.

Mies ei tällä hetkellä asu paikkakunnalla, ja siksi näemme vain viikonloppuisin jos sattuu tulemaan tänne. En yhtään tiedä, ajatteleeko mies että seurustelemme - tai odottaako mies minulta jonkinlaista uskollisuutta. En uskalla asiasta kysyäkään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minäkään. Mistäs sitten voisit kysyä? Heppatalli?

Vierailija
2/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti tai kysy seuraavan seksikerran jälkeen: "pannaanko me ihan huviksemme (vai odotatko jotain tältä suhteelta)?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:43"]

Lähetä viesti tai kysy seuraavan seksikerran jälkeen: "pannaanko me ihan huviksemme (vai odotatko jotain tältä suhteelta)?"

[/quote]

Ahdistaa ajatuskin että kysyisin :/

-Ap

Vierailija
4/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten saisit tietää, josset kysy?

Vierailija
5/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ahdistavaa on kysyä, että hei onks tää pelkkää seksiä vai jotain muutakin? Jos siis mietityttää... Itsellä vähän saman kaltainen tilanne, mutta kyllä tämä vaan pelkkää seksiä on - ainakin minun osalta ja uskon kyllä, että mies on samaa mieltä. Viihdytään kyllä toistemme seurassa ja tämä on vähän niinkuin kaveriseksiä :)

Vierailija
6/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:15"]

Mitä ahdistavaa on kysyä, että hei onks tää pelkkää seksiä vai jotain muutakin? Jos siis mietityttää... Itsellä vähän saman kaltainen tilanne, mutta kyllä tämä vaan pelkkää seksiä on - ainakin minun osalta ja uskon kyllä, että mies on samaa mieltä. Viihdytään kyllä toistemme seurassa ja tämä on vähän niinkuin kaveriseksiä :)

[/quote]

Vaikea suhde takana. Ahdistaa ajatuskin kaikesta vakavammasta..

-Ap

Vierailija
7/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:15"]

[/quote]

Vaikea suhde takana. Ahdistaa ajatuskin kaikesta vakavammasta..

-Ap

[/quote]

No, sitten et kysy ja tyydyt tilanteeseen. Mies voi sitten kysyä, jos hänellä on jotain tunteita (sinulla ilmeisesti ei ole). Jos jompi kumpi haluaa jotain vakavaa, niin kyllä sen huomaa. Pelkkä seksi on vain seksiä ja sitä voi harrastaa ilman suurempia tunteita :) mutta jos esim. mies on jotenkin mustasukkainen, lähettelee rakkausviestejä tms., niin hän ilmeisesti haluaa muutakin.

Vierailija
8/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä, EI seurustele.

Vierailija
9/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole ottanut asiaa puheeksi jo, epäilen ettei se halua seurustella..

Vierailija
10/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välttämättä tiedä itsekään. Keneltä sitten kysyt?

Vierailija
11/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestittelette usein tapaamisten välillä ja käytätte hellittelysanoja, sitten teillä on orastava seurustelusuhde. Mutta jos tulee vain tyly viesti "olen tulossa paikkakunnalle, nähdäänkö", sitten teillä on vain panosuhde. Mutta ymmärsin aloitusviestistä, että vietätte aikaa muutenkin yhdessä kuin sängyssä, joten ehkä teillä on tunnusteluvaihe vielä ja hommasta voi vielä tulla seurustelua, vaikka se ei vielä ehkä sitä ole. 

Vierailija
12/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:40"]

Jos viestittelette usein tapaamisten välillä ja käytätte hellittelysanoja, sitten teillä on orastava seurustelusuhde. Mutta jos tulee vain tyly viesti "olen tulossa paikkakunnalle, nähdäänkö", sitten teillä on vain panosuhde. Mutta ymmärsin aloitusviestistä, että vietätte aikaa muutenkin yhdessä kuin sängyssä, joten ehkä teillä on tunnusteluvaihe vielä ja hommasta voi vielä tulla seurustelua, vaikka se ei vielä ehkä sitä ole. 

[/quote]

Joo enemmän me aikaa vietetään ihan kahdestaan jutellen yms. kuin sängyssä :)

Lähinnä tässä tilanteessa epäilyttää se, voiko miehellä olla jotain odotuksia minun suhteen. Esimerkiksi jos harrastaisin seksiä toisen miehen kanssa, voisikohan mies tästä suuttua..

-Ap

Vierailija
13/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt kyllä ainakin on varmaa, että et seurustele, jos et ole siitä itse tietoinen.

Vierailija
14/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kehtaa kysyä, niin ette seurustele. :) äläkä kysykään jos et halua sitoutumista

Vierailija
15/15 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 17:40"]

[/quote]

Joo enemmän me aikaa vietetään ihan kahdestaan jutellen yms. kuin sängyssä :)

Lähinnä tässä tilanteessa epäilyttää se, voiko miehellä olla jotain odotuksia minun suhteen. Esimerkiksi jos harrastaisin seksiä toisen miehen kanssa, voisikohan mies tästä suuttua..

-Ap

[/quote]

Onhan se aina mahdollista. Mikset ota itse sitä puheeksi, ettet halua sitoutua häneen?