Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Mulla on paska duuni. Eilen käskettiin mennä hakemaan vakuumia muoviämpärillä, mutta mistään ei löytynyt vaikka kuinka yritin etsiä.
Miks ne puolitetaan ja sitten yhdistetään? Miksei valeta kerralla pallo kuntoon?
"Nyt te olette väsyneitä", sanoi anoppi muinoin, kun naurettiin hervottomasti ihan tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Miks ne puolitetaan ja sitten yhdistetään? Miksei valeta kerralla pallo kuntoon?
Se kuuluu perinteisiin. Meidän putiikki on perustettu jo 1891, ja täällä arvostetaan käsintehtyä laatua.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tonttu ja teen vapaaehtoisena töitä etänä.
Vanhemmat uskottelee lapsille että kurkin ikkunan takana.
Häh? Etänähän me ollaan töitä tehty viimeiset 20 vuotta ihan kokonaan.
Lasten tarkkailu on nykyään niin helppoa. Riittää kun tarkkailee, mitä he tekevät kännykällään.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kyllä nykyään Käärijänkuulia. Tehtaatkin on Vantaalla.
Kyllä meitä täällä Vihreiden kuulien markkinointiosastolla niin otti päähän, kun Käärijä ehti tehdä mainossopimuksen toisen toimijan kanssa ennen kuin me ehdimme peliin mukaan.
Joko teillä on vihreä kuula kalastajahatut, Fazer myy sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Puolikas hyytyy nopeammin ja paremmin kuin kokonainen pallo.
Vierailija kirjoitti:
Jotta aloittajalla olisi työpaikka, tietenkin!
Nimim. Tehdään työtä, jolla on tarkoitus.
Voisiko tämän höpö-höpö-ketjun lopettaa.
Olikos virolainen Eino Baskin siellä myös aikoinaan töissä ? Ennen ystäväpalvelua ?
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat ammattisalaisuuksia, joita ei kerrota julkisuuteen.
Sen verran voin paljastaa, että huomaisit kyllä eron niin maussa kuin rakenteessa, mikäli pääsisit vertaamaan puolitekoisen eli puolittamattoman sekä puolitetun ja jälleen liimatun (eli vimeistellyn) vihreän kuulan eroja.
Jälkimmäisen hyväksi. - Ei niitä viimeistelemättömiä todellakaan kukaan toista kertaa ostaisi kun täydellisiäkin on saatavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vastako sivulla 73 hoksasit, ettet viihdykään seurassamme?
- Hyvää Joulua sitten vain!
Arvostat nyt varmasti entistä enemmän vihreitä kuuliasi, kun tiedät miten suurta panostusta niiden täydellisyys on vaatinut.
Terkut ananaskonvehtiosastolta! Helevetinmoinen homma tunkea se ananas pienen konvehdin sisään. Toisaalta, hauis on kasvanut aika kivasti näitä hommia tehdessä. Työpäivän jälkeen ei tarvitse enää mennä salille.
Käärin konvehteja niihin käärepapereihin. Oon jo aika nopea siinä.
On kyllä hauska huomata miten uskomattomia ammatteja sitä ihmisillä voikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Käärin konvehteja niihin käärepapereihin. Oon jo aika nopea siinä.
Hyvä sinä. Minä oon keräämässä niitä tyhjiä papereita pitkin roskiksia. Eihän ihmiset usko oikeaan kierrätykseen, et laittais ne merkittyyn lootaan roskiksen u l k o p u o l e l l e. Keräämäni paperit menevät sitten lajitteluosastolle, sieltä silitysosastolle, sieltä sit sulle. Aikamoista hommaa on karkkipapereiden elämä. Oothan huomannu, et harvoin saat uusia papereita käärittäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostat nyt varmasti entistä enemmän vihreitä kuuliasi, kun tiedät miten suurta panostusta niiden täydellisyys on vaatinut.
Joillain vaan sytyttää hitaasti. Pitääkin tästä mennä ostamaan vihreitä kuulia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain vaan sytyttää hitaasti. Pitääkin tästä mennä ostamaan vihreitä kuulia....
Voi kun niitä sais yksittäin ostettua
Yks tai kaks on ihan herkkua. Muistaakos kuka niitä hedelmän mallisia marmeladeja rasiassa? Voi kun oli hauskoja.
Minä pääsin suolakeksitehtaalle reijittään suolakeksejä. Varovainen pitää olla, ettei pistä keksistä läpi ja tule läpireikä tai keksi halkea.