Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oo ikinä milloinkaan pysähtynyt ison marketin irtokarkkilaareille? Siellä on vihreet kuulat omassa loorassaan ja ne muut värit samassa loorassa. Inhoon niitä mustaviinimarjan makuisia kuulia ja irtsarilaarista saan just sitä, mitä haluan. Ja vähän edullisemminkin.
No kun ei oo kaikissa vihreitä kuulia...
Tai sit ne kauppiaat on vaan ilkeitä ja pitää vihreet kuulat itsellään...
Haiskahtaa salaliitolta..
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut Elannolla rusinan rypistäjänä.
Onko teillä miten tarkkaan määritelty, kuinka monta niitä ryppyjä saa olla rusinassa?
Tutun tuttu sai nimittäin potkut laitettuaan kaksi liikaa..
Minä olen siellä liukuhihnan alkupäässä pyörittelemässä kuulia pyöreiksi, kiireistä ja tarkkaa hommaa. Paljon helpompaa on pyöritellä voisilmäpullia.
Ei kuulataikinan vatkaajakaan liian helpolla pääse. Onneksi ei ole näin kiire vuoden ympäri.
Onko täällä kollegoita? Pääsin myös nuolemaan noita kuulia. Kiitos aplle mainoksesta. Saatteko te myös palkan kuulina?
Lapseni luuli että vihreät kuulat tekee Hulk sarjakuva hahmo. En halunnut kysyä miten...
Minä puolestani sain ruuhka-apulaishommia marketista hedelmänkääntäjänä. Helppo kevyt homma. Pitää vaan olla tarkkana ja äkätä ne vioittuneet hedelmät ennen asiakkaita ja kääntä ne toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani sain ruuhka-apulaishommia marketista hedelmänkääntäjänä. Helppo kevyt homma. Pitää vaan olla tarkkana ja äkätä ne vioittuneet hedelmät ennen asiakkaita ja kääntä ne toisinpäin.
Minä taas sisään ajan miesten kalsareita. Kävelen prisman takahuoneessa. Raskasta hommaa...
Minä oon se kyläkaupan oven aukoja. Luulin, että baarin karaokeillassa auottuani tupakoitsijoille ovea koko pitkän illan, nin että olisin saanut joulunpyhät vapaaksi. Mutta ei, ahne kauppias pitää aattonakin kaupan auki. Ja koska vuosilomapäiviä ei enää ole, joudun seisomaan joulupäivän ja tapaninpäivän kaupan ovella, ja kertomaan mahdollisille asiakkaille, että kiinni on ovet.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas sisään ajan miesten kalsareita. Kävelen prisman takahuoneessa. Raskasta hommaa...
Olen tehnyt samaa hommaa 90-luvulla. Silloin työtehtävään kuului kävellä nostellen jalkoja korkealle, lopuksi piti vyötärökuminauhaa venyttää ja paukauttaa kunnolla, ja kyykistyä sen jälkeen kerran. Jos persaus meni pakaravakoon, kalsarit palautttiin hyvonille.
Voi hemmetti, nyt vasta huomasin tämä ketjun.
Työskentelen eräässä risteyksessä liikennevalojenvaihtajana. Voisin mielelläni välillä liimailla vihreitä kuulia, alkaa tuo ulkotyö rassaamaan. Seison kymmenen metrin päässä valoista kaukosäädin kädessä. En ole saanut edes katosta suojaksi. Onneksi voin välillä vilkutella naapurivalojen vaihtajatytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo minäkin tein noita hommia kunnes yks myyjä kehotti laittaa yhdet päähän ja sain potkut kun en muka ottanut hommaa vakavasti. SUVI! MINÄ MUISTAN SINUT EDELLEEN! TOIVOTTAVASTI ET SAA JOULULAHJOJA!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E
tkö oo ikinä milloinkaan pysähtynyt ison marketin irtokarkkilaareille? Siellä on vihreet kuulat omassa loorassaan ja ne muut värit samassa loorassa. Inhoon niitä mustaviinimarjan makuisia kuulia ja irtsarilaarista saan just sitä, mitä haluan. Ja vähän edullisemminkin.
No kun ei oo kaikissa vihreitä kuulia...
Tai sit ne kauppiaat on vaan ilkeitä ja pitää vihreet kuulat itsellään...
Haiskahtaa salaliitolta..
Mee sellaiseen isoon markettiin (ääs tai koo), niin ompi kahdensorttisia kuulalooria. Ei ne kaikki loorat mahu joka pikku koon sortimenttiin.
Joulun aika taas joten uppista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaapa kenen ansiosta suklaarusinoiden pinta on sileä? Ihan uusi duuni.
Meikäläinenhän se siellä imeskelee rosopinnat sileeksii. Pussittaja vielä tarkistaa laadun ja toistaa jos tarvis.
Pysytään nyt sentään asiassa. Suklaarusinoita kasvaa suklaarusinapensaissa. Olen itse ollut pensaita ravistelemassa.
Älä vaan sano millä suklaarusinapensaat lannoitetaan että rusinoihin tulee suklaapinta....
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämän höpö-höpö-ketjun lopettaa.
Näin piiiitkältä kuitenkin olet lukenut ja nyt vasta mielipiteesi toit julki.Oliko hauskaa lukea🤣🤣
Ihana ketju. Yksi parhaista. Muita hauskoja on mm Ukko Nooan saunaseikkailut, vapaat kassat, tamponinnarukorut, jauhenlihanpesu, av-reissutarinat offical...
Kauhia pissahätä. Tykkään marmeladista.
Minä puolestani olen toiminut banaanintaivuttajana ja rusinanrypistäjänä.
Metsähallinto kuulemma valmistelee rekrytointikampanjaa, jolla saadaan vuoden 2024 mustikkasesongiksi mustikan värjääjiä. Ilman värjäystä eli ammattikielellä sinistystä ne jäisivät vihreiksi. Raakamustikat pitää värjätä kasvuvaiheessa. Ilman värjäystä mustikankerääjät jättäisivät marjat metsiin mätänemään.
Kokemus vihreiden kuulien maalaamisesta eli viheröittämisestä katsotaan plussaksi ja lähtöpalkan korotusperusteeksi.