Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ostaa vihreitä kuulia Prismasta, mutta ostinkin Finlandia kuulia todella pitkästä aikaa! Kolme enää jäljellä rasiassa, ja kyllä puraisen aina sen sauman halki :D
Hyvä. Ootko nähnyt sen mäkkärin mainoksen, jossa ohikulkija pysähtyy neuvomaan hampurilaisen syöjää. Vihreän kuulan kanssa on sama kuin hampurilaisen kanssa, se maistuu paljon paremmalta kun sen kääntää ylösalaisin. Kokeile vaikka.
Luin joskus vitsin jossa taiteilija raivosi kun hänen taulunsa oli laitettu galleriassa ylösalaisin. Se oli täydellinen ympyrä.
Ei onnistu lainata tuota vihreä kuula sinappi juttua
Olisin vaan maininnut, että onpa oiva joululahjaidea, hintakin varmaan huikea ja pakkaus pramea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän on niin että ne puolikkaat tulee valmiina. Ei niitä leikata pallosta. Tässä monilla on väärinkäsitys. Ne tehdään puolipallolla, jolla kauhaistaan massaa ja isketään se nopeasti levylle. Sitten pallot laitetaan yhteen ja ne pinnat tarttuu toisiinsa. Liimaakaan ei siis tarvita. Toivottavasti nyt harhaluulot haihtuivat.
Älä valehtele! Ai että pistää vihaksi teikäläiset, jotka puhuu puhdasta sontaa.
Tottakai vihreät kuulat puolitetaan, sillä mä teen sitä työkseni. Kyllä mä asian paremmin tiedän.
Tunnen myös kavereita puolikkaiden liimausosastolta, ja ihan oikeaa työtä sielläkin tehdään.
Hysst! Nämähän ovat liikesalaisuuksia. Tälläkin palstalla on nyt kerrottu kaikenlaisia yrityksen sisäisiä valmistusteknisiä juttuja alkaen Vihreiden kuulien liimauksesta ja erittäin tarkasta sokeroimisesta lähtien.
Olen itse dildotehtaalla suunnittelijana enkä voi sopimusrikkomuksien ja sanktioiden pelossa voi paljastaa, keiden tunnettujen henkilöiden jortikoita olen käyttänyt mallina. Vie aikaa käyttää muuten aikaa suunnitteluun ja kaveri pitää pysyä kuitenkin kovana koko suunnittelun ajan. Ei niitä päästä keksitä!
Huonon mielen ketju! Paskin ikinä.
Arvatkaapa kenen ansiosta suklaarusinoiden pinta on sileä? Ihan uusi duuni.
Meikäläinenhän se siellä imeskelee rosopinnat sileeksii. Pussittaja vielä tarkistaa laadun ja toistaa jos tarvis.
Mä oon tonttu ja teen vapaaehtoisena töitä etänä.
Vanhemmat uskottelee lapsille että kurkin ikkunan takana.
Hahhhah. Päivän naurut😉
Miltei eniten naurattaa nuo pöhköt, jotka ei tykkää ketjusta, eivätkä älyä pysyä pois...
F suunnittelee muuten sellasta muutosta että jatkossa vihreät kuulat puolitetaan pystysuunnassa eikä vaakasuunnassa kuten nykyään. On luultu että kuula litistyy paineen alla jos sen halkaisee pystysuunnassa mutta se on johtunut vain tylsästä puukosta. Ovat nyt onnistuneet kehittämään keraamisesta titaanista eli hiilikuidusta terän joka halkaisee kuusi rasiallista vihreitä kuulia tylsymättä eikä vielä sittenkään tylsy vaan terä on taas teräkunnossa kun sen pyyhkäisee puhtaaksi flanellipaidanhihaan joka tulee uutena osana kuulanhalkojien virkauniformuun missä ennestään on hattu ja shortsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?
Joo, mulla on kieli niin kipeänä siitä nuolemisesta etten pysty syödä jouluruokia!
Flunssakautena kiva kun nokka vuotaa ja vähän räkää joutuu kuulien väliin. Siksi osa on tiukemmin liimautuneita. Sori siitä.
Mä oon x-hakemusten käsittelijä. Muuten kiva mutta hakemuspino painaa persceen alla. Jatkuva kisailu työkavereiden kanssa kenen pino on korkein.
No ettäs: Luulin että pomo juksaa, kun sanoi että vadelmajugurttia laitetaan konvehdin täytteeksi. No, ei juksannu, ei. Se jugurtti liu'utetaan niiden viivojen välistä ja seuraava tinaa ne reunat kiinni. Enpä olis uskonu tätäkään ihmettä näkeväni.
No, nauttikaa nyt🍬 ja muistakaa, mikä valtava ponnistus on tämäkin. Oikea Joutsan Pommi.
Tiiättekö mistä tulee nimi naapurin kanafileet?
Mun naapurissa on kanala ja myyn sieltä karanneita kanoja. Hihihi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen töissä donitsi tehtaalla. Leivon niitä reikiä siihen donitsiin
Pitääkö paikkansa, että suklaadonitsien reikien teko vie enemmän aikaa kuin vaalenpunaisten donitsien.
Tiedän kyllä, että reiät ostetaan alihankkijoilta, joilla on erityiset reikäkoneet.
Tiedätkö muuten, mikä on pienempi kuin kaikkein pienin reikä?
Se, mikä menee siitä reiästä läpi.
Wow, sä tiedät siis tuon laitteen?! Mahtavaa!
Harvoin kuulee, että kukaan tietää juurikin tuosta nanoreiittäjästä, vaikka se on monelle suomalaiselle ihan arkipäiväinen työkalu.
Me täällä sukkahousutehtaalla käytetään sitä koko ajan, kun valmistetaan sukkiksia. Meille t
Hep, minä olen!
oon kalsari-ja pikkaritehtaalla koesovittajana. Työnkuvaan kuuluu juuri kudottujen pikkareiden sovitus. Suihkussa ja alapesulla ei saa käydä kuin viikonloppuisin, arkipäivisin pitäö jäädä mehut kankaaseen ettei loppukäyttäjälle jäisi niin pajon työtä. Tää on vähän kuin esikäsittely.
on ihan kivaa mutta perjantaisin noi valkeat pökät ei oo enää niin valkeita. Tehtaanjohtajan mielestä sais aina olla perjantai 😄
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaapa kenen ansiosta suklaarusinoiden pinta on sileä? Ihan uusi duuni.
Meikäläinenhän se siellä imeskelee rosopinnat sileeksii. Pussittaja vielä tarkistaa laadun ja toistaa jos tarvis.
Pysytään nyt sentään asiassa. Suklaarusinoita kasvaa suklaarusinapensaissa. Olen itse ollut pensaita ravistelemassa.
Velipä oli pitkään kielenkääntäjänä, monia vuosia, mutta sai sitten kenkää, kun käänsi liikaa kieliä. Siis HK:lla oli kielenkääntäjänä, niitä lehmänkieliä pidettiin suolavedessä ja käännettiin, mutta hänellä oli kissa. Se kissa rakasti syödä lehmänkieltä, niin veli sitten käänsi aina kielen viikossa sille kissalleen, joka sen syödä maiskutti, ja pesi naamansa kielellään. Pomot, jotka piti kirjaa kielistä, kielsivät niitä kieliä kääntämästä, mutta eihän se kissa pelkällä kiitoksella elä, joten liiallisen kääntämisen lopputulos oli irtisanominen..
Mikä on vihreiden kuulien halkaisija. Onko se yksi tuuma vai 25.4 millimetriä?
Vierailija kirjoitti:
En halua pröystäillä,mutta pröystäilen kuitenkin.Nimittäin,kun menen kuulatehtaalle töihin,menen ensin piiloon,koska hyviä työntekijöitä on vaikea löytää.
Todella hyvä veto. Näin F:n pomot huomaavat, että olet hyvä ja saat palkankorotuksen. Ja sitten sarjan ylennyksiä organisaatiossa. Pysyttelet tietysti myös uusissa tehtävissäsi piilossa. Olisinpa itse älynnyt nuorempana tuo keinon edetä vaativiin ja paremmin palkatuihin tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
On teillä autistipaskiaisilla taas nIiN HaUsKaA että🤦🏻
ketuttaako sinua noin kovasti, hyvä, se on hyvä se. Me jatkamme sinun ketuttamista ....
On muuten todella vaikea uskoa että tällainenkin duuni on olemassa.