Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
1221/1736 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia töitä täällä. Minä teen hyttystakkien reiät. On aika tarkkaa hommaa että kangas saadaan tasaisesti reikiä täyteen. Pienellä salmiakin muotoisella metalliterällä painelen niitä.

Vierailija
1222/1736 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesätyöni vr:n lippuautomaattina on luojan kiitos lopussa. Piti ahtautua sinne automaatin sisään, katsoa sen puoliläpinäkyvän näyttöruudun läpi mitä kohtaa ruudusta asiakas on sormillaan tökkimässä, vaihtaa tarvittaessa taustakuva nopeasti kun asiakas siirtyy sivulta toiselle ja lopulta kirjoittaa koneella lippu ja tunkea se lippuluukusta ulos. Siinä samassa toki käsitellä asiakkaan maksukortilla maksu asiakkaan tililtä/luottotililtä, soittaa pankkiin ja kysyä onko tilillä katetta + tehdä katevaraus ja vielä soittaa vr:n keskuskonttorille jossa toinen kesätyöntekijä pitää kirjaa junasta varatuista penkeistä ettei tule sekaannuksia penkkivarauksissa. 

Muistan itsekin hakeneeni tätä paikkaa. Olin jonkin aikaa siinä työharjoittelussakin.

Eivät ottaneet, koska en yksinkertaisesti mahtunut siihen automaattiin kokonaan.

Pylly jäi ikävästi näkyviin ja jotkut asiakkaat vetivät kortillaan siitä eivätkä uskoneet millään, ettei se kortti ollut voimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1736 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puutarhurina ollut siementen peittaajana. Mitään silloin suojaimia käytetty. Tiraamia sinne- DDT:tä tänne...Vähän ennen eläkettä pääsin pilleröimään, se oli kalkkivelliä vaan

Vierailija
1224/1736 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikämies kirjoitti:

Mielenkiintoisia töitä täällä. Minä teen hyttystakkien reiät. On aika tarkkaa hommaa että kangas saadaan tasaisesti reikiä täyteen. Pienellä salmiakin muotoisella metalliterällä painelen niitä.

Voitko auttaa? Teet varmaan myös reiät hirvikärpäshattuihin, mikä auttaisi siihen, kun hattu heiluu silmieni edessä ja aiheuttaa etovan olon. En näe puolukoita, en mitään. Vaan öyköttää ja oksettaa.

Vierailija
1225/1736 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikämies kirjoitti:

Voitko auttaa? Teet varmaan myös reiät hirvikärpäshattuihin, mikä auttaisi siihen, kun hattu heiluu silmieni edessä ja aiheuttaa etovan olon. En näe puolukoita, en mitään. Vaan öyköttää ja oksettaa.

Hirvikärpäshattuja tein ennen, mutta minut ylennettiin tähän takkihommaan. Joten en voi valitettavasti auttaa.

Ehkä vielä joskus pääsen tekemään verkkosukkahousuja vielä.

Vierailija
1226/1736 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut työttömänä, kun ennen tein postimerkkeihin ne hammastukset reunoihin. Alussa tuli tehtyä sutta, kun ne sakset oli niin pienet, etteivät olleet käsissä pysyä ja jos jostain kohtaa jäi hammas uupumaan, se oli palkasta pois aina postimerkin hinnan verran. 

Nykyään merkit on tarroja. Otettiinhan sinne töihin liiman levittäjiä tarrojen takapuolelle, mutta postimerkkien myynti romahti niin, että ne palkat on aivan onnettomat. 

Vierailija
1227/1736 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut työttömänä, kun ennen tein postimerkkeihin ne hammastukset reunoihin. Alussa tuli tehtyä sutta, kun ne sakset oli niin pienet, etteivät olleet käsissä pysyä ja jos jostain kohtaa jäi hammas uupumaan, se oli palkasta pois aina postimerkin hinnan verran. 

Nykyään merkit on tarroja. Otettiinhan sinne töihin liiman levittäjiä tarrojen takapuolelle, mutta postimerkkien myynti romahti niin, että ne palkat on aivan onnettomat. 

Postin kulkuhan on nykyisin niin epäluotettavaa, ettei postimerkkejä juurikaan muut tarvitse kuin keräilijät...

Minä olin frankkeerauskoneenhoitaja aikoinaan. Sitten keksittiin nämä kuoriin valmiiksi painetut frankit. Potkuthan siitä tuli...

Vierailija
1228/1736 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit sentää töitä ja tienasit, hatunnosto sille. Todella mini muukin voisi kokeilla miltä tuntuu maksaa laskut omalla rahalla.

Vierailija
1229/1736 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että Hutisalo lähettänyt kaikki vihreät kuulat aseapuna Ukrainaan.....

Vierailija
1230/1736 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Fazerin suklaata, miksi kukaan ei vedä Fazerin suklaita pois myynnistä? Saattaa aiheuttaa syöpää, lihavuutta, riippuvuutta, diabetestä, sydän-ja verisuonitauteja..

Vierailija
1231/1736 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin suklaista tulee isoja ihottumapaukamia ympäri kehoa, saattaa sisältää torakoita? Aiheuttaa ripulia, joku tehtaalla koskenut pskasin käsin tuotteeseen?

Vierailija
1232/1736 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saunamajuri. Lämmitän omaa pihasaunaa, veljen savusaunaa...yms

Onpas vaativa ammatti. Palkoille ei kyl pääse, kiitoksia kertyy.

Vierailija
1233/1736 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Kellogsilla riisimurojen poksumisvastaava. Jokaisen riisimuron sisäinen paine on mitattava erityisellä tarkoitukseen kehitetyllä laitteella hyvin tarkasti, että toivottu ääni saataisiin aikaan.

Vaihdoin ylimmästä popcorn-tarkastajasta tähän pari vuotta sitten.  Siellä minun oli tarkastettava että kuluttajille myyvät popcornit todellakin avautuvat. Tämän jälkeen ne oli työnnettävä takaisin kuoriinsa. 

Vierailija
1234/1736 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-toimistolla on avoinna muutama anteeksipyytäjän toimi. Tehtävänä on pyytää päivän uutisia anteeksi rkp:ltä. Anteeksipyynnöt naputellaan atk:ta käyttäen ja lähetetään puolueen meiliin. Päivittäin tulee kymmenisen anteeksipyydettävää aihetta. Pitää olla herrasmiesmäisen kohtelias.

Vierailija
1235/1736 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta alkuperäiseen liittyen. Ostin vihreitä kuulia ja herranjestas kun olivat hyviä. Syykin selvisi: Ne oli valmistettu ja puolitettu alle kymmenen päivää ennen kuin sellaisen söin. 

Kannattaa siis katsoa valmistuspäivämäärää. Kiitokset sille joka nämä oli puolittanut. Huolellista työtä oli.

Vierailija
1236/1736 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raesokeria lohkon. Olin aiemmin palasokeripuolella, mutta sain alennuksen, kun en osannut tehdä oikean mallisia. Nyt on pelko persiissä, jos en tässäkään onnistu. Sit hienosokeriosastolle. Ja tomusokerijaoston kautta kortistoon... onneks oon 62, sokerialalla eläkeikä lähenee jo.

Vierailija
1237/1736 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merisuolaa valmistan. Enempää en voi kertoa, koska liikesalaisuus. Iltaisin janottaa.

Vierailija
1238/1736 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen panimossa, teen laitaolutta. Se on vähän miedompaa kuin keskiolut. Vahvempaa kuin pilsneri.

Vierailija
1239/1736 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeää on tämä perunalastujen muotoontaivutuskin. Eikä suklaalevyjen ruudutuskaan huvittavimpaa ollut.

Vierailija
1240/1736 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva homma reikäpäille...kuulien liimaaja