Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pankki varapankiksi?

Vierailija
13.10.2024 |

Nordean ei kannata antaa kaatua Venäjän mieliksi. Missä pankissa halvin varapankki? Ei S-pankki, koska Nordea ja S-pankki kaatuvat eniten.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cayman Island Mutual Capital Estating Bank

Vierailija
2/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Pop-pankki vaikuttaa sympaattiselta, mutta palveluhinnat on korkeat. Käytän S-pankkia, koska se on maksuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktia, entinen Säästöpankki, lienee vakain.

Vierailija
4/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktia, entinen Säästöpankki, lienee vakain.

Just mietin, että mikä ihmeen pankki Aktia on :D

Vierailija
5/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon minäkin olen valinnut. 👍

Vierailija
6/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on edullisimmat kuukausimaksut?

Vierailija
7/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä 😍

Vierailija
8/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, kun en ole niin kiireiseen pankkiasiaan elämäni aikana törmännyt, että se palvelukatkosten takia olisi jäänyt hoitamatta. Vaan minulla onkin aina 100€ käteistä mukana, ettei ostokset jää kaupan kassalle.

Vierailija
9/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ne yksityiset lääkärifirmatkin täällä käyttää. 

Vierailija
10/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankilla on kalliit kk-maksut.

Vierailija
11/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP

Vierailija
12/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, kun en ole niin kiireiseen pankkiasiaan elämäni aikana törmännyt, että se palvelukatkosten takia olisi jäänyt hoitamatta. Vaan minulla onkin aina 100€ käteistä mukana, ettei ostokset jää kaupan kassalle.

No onpa kumma 🙄.

Vierailija
13/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki on ilmainen joten luonnollisesti se. Mulla aikaisempi palkkapankki ja vieläkin tilit olemassa, on Nordea. Olin jo luopumassa mutta matkoilla yms. on kätevämpi olla varmuuden vuoksi 2 luottokorttia niin olen vielä pitänyt vaikka maksaa se 4,65/kk

Vierailija
14/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös tunnistautumisesta kysymys. Nordealla on ollut pitkiä katkoja välillä. Itse en ole Kelan asiakas, mutta luin uutisista, että ihmiset eivät ole päässeet kelaan hoitamaan asioitaan.

Vierailija
15/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Pop-pankki vaikuttaa sympaattiselta, mutta palveluhinnat on korkeat. Käytän S-pankkia, koska se on maksuton.

Kerrankin oikea termi eli maksuton. Ilmaista sen pyörittäminen ei ole tai ne maksuttomat palvelut, vaan kate otetaan jostain muualta.

Varapankiksi kuitenkin katsoisin kokonaisuuden mukaan, että mitä palveluja tarvitsee ja sen mukaan, mitä ne maksamaan itselle todellisuudessa, kun pankkiin siirtää esim. talletuksiaan, sijoituspalveluja tai lainoja.

Vierailija
16/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OP

Paljonko sinulla kuukausimaksut siellä?

Vierailija
17/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revolut, kortin tilasin torstaina ja oli kädessä maanantaina klo 11. Siis kuljetettiin mustassa kirjekuoressa kotipihalle ja annettiin käteen.

Voi sijoittaa kryptoihin,usa,yms kansainvälinen osakemarkkina. Voi ostaa kultaa,hopeaa, öljyfutuureja yms.

Mahd voitot sitten suoraan kortille tai wallettiin. Löytyy myös pdf verotusta varten yms.

Vierailija
18/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuuspankilla on kalliit kk-maksut.

Mutta ne voi (ainakin vielä) käyttää saman ryhmän muihin palveluihin vähennyksinä.

Vierailija
19/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kumma 🙄.

Millaisiin pankkikiireisiin sinä sitten olet törmännyt?

Vierailija
20/28 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revolut, kortin tilasin torstaina ja oli kädessä maanantaina klo 11. Siis kuljetettiin mustassa kirjekuoressa kotipihalle ja annettiin käteen.

Voi sijoittaa kryptoihin,usa,yms kansainvälinen osakemarkkina. Voi ostaa kultaa,hopeaa, öljyfutuureja yms.

Mahd voitot sitten suoraan kortille tai wallettiin. Löytyy myös pdf verotusta varten yms.

Jatkan: löytyy suora siirto op,danske ja nordea, eli näkyy siirrot noin 10mim. Tietenkin btc voi siirtää kanssa noin 30min viiveellä.

Asiakas palvelu vastaa noin 10s. Testattu on kun vahingossa tilasin ultrapaketin. Peruttiin heti. Eilen soitin op rahoitukseen ja jonotin 25min.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän