Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1736)

Vierailija
1261/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pätkätyön(4vuotta) eduskunnassa tukien puolittajana, on kyllä paras työpaikka ikinä ja hyvä palkka.

Vierailija
1262/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskon äänikerääjänä(Talkman herää, Talkman nuku) varastossa. Oli ylivoimaisesti paskinta duunia, mitä olen tehnyt. Se duuni on sellaista, että itse ei voi miettiä mitään, kun robotti ääni ohjaa koko päivän tekemistäsi. Tämän lisäksi palkka on umpi surkea työhön nähden, lähes jokainen esimies on todella syvältä KV2:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms

Eikö se ole pääasia että palkka juoksee

Vierailija
1264/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Bemarin tehtaalla suuntavilkkujen asentajana. Turhinta ja turhauttavinta työtä ikinä.

Olisit pyytänyt työkiertoa kaasupolkimien asentajaksi. Tehtaan tärkein duuni

Vierailija
1265/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka juoksee, minä en...

Erkille tsemppiä SM-hiihtoihin. Olen juuri nyt kesätöissä Pellokkaan tehtaalla ruuvaamassa siteitä suksiin. Muistattehan muutkin ne alumiiniset lukittavat siteet, monoissa oli reiät pohjissa samassa kohtaa kuin siteessä piikit???

Juuri Erkin kaltaisia varten tehdään vielä näitä puusuksia, tervataan pohjat, ei mitään lasikuituja karvapohjalla...

Vierailija
1266/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpäs kierränvieraissa pihasaunoissa laittamassa kiukaan alle puut, sytykkeet "napin taakse". Myös pataan laitan vedet valmiiksi.

Tämä tosin ei ole työtä, vaan saunatontun touhuja. Sitten kurkin ikkunasta/nurkan takaa ilmeitä, kyn lämmittäjä yllättyy.

Kokeilkaas joskus😉

Vierailija
1267/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka juoksee, minä en...

Erkille tsemppiä SM-hiihtoihin. Olen juuri nyt kesätöissä Pellokkaan tehtaalla ruuvaamassa siteitä suksiin. Muistattehan muutkin ne alumiiniset lukittavat siteet, monoissa oli reiät pohjissa samassa kohtaa kuin siteessä piikit???

Juuri Erkin kaltaisia varten tehdään vielä näitä puusuksia, tervataan pohjat, ei mitään lasikuituja karvapohjalla...

Aivan oikein.

Muutoinkin se karvapohjasuksi taitaa olla sitä kulttuurista omimista.

Vanha isäni kolttasaamelainen käytti poron nahkaa suksensa pohjassa. Ylämäet se jarrutti ja alamäet luisti.

Mutta todellakin hiihtolajit tarvitsevat aina uusia ja innokkaita osallistujia. Tutkituttakaappas muutkin hemglobiini arvonne ja osallistukaa, vaikka olympialaisiin.

Vierailija
1268/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hätäaputöitä puhelinvastaajana. Olen se neiti, joka sanoo sen litenian, numero johon yrititte ei ole käytössä, nummret du har valet ...yleensä lyövät luurin kiinni jo tuossa vaiheessa niin, ettei minun tarvinnut sen enempää opetella Ruotsia saati Englantia.

Työ on vuorotyötä ja koska pieni proviisiopalkkani ei riitä elämiseen olen ottanut tunteja myös navigaattorina.

Mikäli mahdollista, tee U käännös.

Vierailija
1269/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle järjestettiin työllisyystyötä varmuuskumiyhtiössä. Siellä joutuu pesemään käytettyjä miesten kumeja ja sitten vien ne pakkauslinjalle, ne pakataan uudelleen ja viedään kauppaan.

Vierailija
1270/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle järjestettiin työllisyystyötä varmuuskumiyhtiössä. Siellä joutuu pesemään käytettyjä miesten kumeja ja sitten vien ne pakkauslinjalle, ne pakataan uudelleen ja viedään kauppaan.

Puhuthan polkupyörän- tai auton kumeista? Eikö?

Vierailija
1271/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut hätäaputöitä puhelinvastaajana. Olen se neiti, joka sanoo sen litenian, numero johon yrititte ei ole käytössä, nummret du har valet ...yleensä lyövät luurin kiinni jo tuossa vaiheessa niin, ettei minun tarvinnut sen enempää opetella Ruotsia saati Englantia.

Työ on vuorotyötä ja koska pieni proviisiopalkkani ei riitä elämiseen olen ottanut tunteja myös navigaattorina.

Kerran sattui hupsusti. Navigaattori (sinä?) ohjasi meidät vieraalle mökille. Sisällä ajastaan aukaisimme television, sama ääni selosti dupattuna jotain kotimaista mustavalkoista elokuvaa.

Ymmärrän toki, jos olet sirokokoinen, niin telkan sisään mahdut. Mutta sitä en ymmärrä tänäkään päivänä, miten huomaamattomasti hilppasit autosta telkkaan? Ja miten litteänä olit sen matkan autossa???

Paluumatkalla emme navigaattoria tarvinneet, kun oli jo tuttu tie. Jäitkö siis sinne telkkaan? Tästä tapauksesta on noin 15v.

Vierailija
1272/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuthan polkupyörän- tai auton kumeista? Eikö?

" miesten kumeista"???

Onko erikseen "naisten kumit"???

Vierailija
1273/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer voisi myöntää että tämä ketju on niiden some-sissi-kampanja

Vierailija
1274/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Bemarin tehtaalla suuntavilkkujen asentajana. Turhinta ja turhauttavinta työtä ikinä.

Ymmärrän: tuossa menee turha työ ihan hukkaan.

Vierailija
1275/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän: tuossa menee turha työ ihan hukkaan.

Kai se katsastuksessa toimii???

Muulloin tuskimpa...

Vierailija
1276/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirkon kolehtihaavin sisällön lajittelija. Kohta voisimme perustaa joka kirkkoon sivukonttorinappikaupan. 98% kolehdin tuotosta on nappeja, 1%5centtisiä.

Joudunpa minäkin kortistoon kohtapuoliin, kun pankkikorttikolehdit lisääntyy.

Vierailija
1277/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran sattui hupsusti. Navigaattori (sinä?) ohjasi meidät vieraalle mökille. Sisällä ajastaan aukaisimme television, sama ääni selosti dupattuna jotain kotimaista mustavalkoista elokuvaa.

Ymmärrän toki, jos olet sirokokoinen, niin telkan sisään mahdut. Mutta sitä en ymmärrä tänäkään päivänä, miten huomaamattomasti hilppasit autosta telkkaan? Ja miten litteänä olit sen matkan autossa???

Paluumatkalla emme navigaattoria tarvinneet, kun oli jo tuttu tie. Jäitkö siis sinne telkkaan? Tästä tapauksesta on noin 15v.

Oi niitä aikoja.

Työnantajani oli viisaasti järjestänyt niin, että kaikki työntekijät saivat monitaitoisuuskoulutuksen.

Meistä parhaat suoriutuivat hommasta toiseen ääntä nopeammin.

Vierailija
1278/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet perillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi niitä aikoja.

Työnantajani oli viisaasti järjestänyt niin, että kaikki työntekijät saivat monitaitoisuuskoulutuksen.

Tätä vielä ihmettelen: Niissä television kohtauksissa oli usein vain mies ja nainen. Dupattu äänesi luki molempien repliikit? No ettehän te tietenkään olis molemmat mahtuneet sen telkan sisään, mutta mietin vaan onko joku uusi ratkaisu keksitty?

Ja tosiaan, nämä uudemmat televisiothan on tosi litteitä... olen kuullut, että jotkut jopä kännykästä katsoo dupattuja elokuvia...

Vierailija
1279/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet perillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi niitä aikoja.

Tätä vielä ihmettelen: Niissä television kohtauksissa oli usein vain mies ja nainen. Dupattu äänesi luki molempien repliikit? No ettehän te tietenkään olis molemmat mahtuneet sen telkan sisään, mutta mietin vaan onko joku uusi ratkaisu keksitty?

Ja tosiaan, nämä uudemmat televisiothan on tosi litteitä... olen kuullut, että jotkut jopä kännykästä katsoo dupattuja elokuvia...

Sehän juuri olikin sitä monitaitoisuutta.

Mummoni joutui olemaan sota-aikana putkiradiossa ja siinä se olikin taito.

Olla välillä Tiilikaisena tai Tiltuna.

Hän oli lahjakkuus.

Vierailija
1280/1736 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs aion  varastaa Egyptin lentokenttä-ym yleisten wc:n haltijanaisten idean: menen yleiseen vessaan, otan kaikki vessapaperi- sekä käsipyyherullat ikean kasseihin, nestesaippuan irrotan telineestä myös.

Annan sitten kutakin rahaa vastaan; vessapaperit myyn pytylle menijöille 50snt arkki, ja kun tulevat takaisin on saippuaruuttaus ja käsipyyhe kumpikin euron. Keskimäärin 4 euroa tienaan per vessassa kävijä. Hyvä minä, kohta olen rikas!