Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
1021/1738 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan vihreiden kuulien puolittajalla työt vähenemässä kun tämän palstan mukaan ne käyvät joululahjaksi nuorimmillaan 60-luvulla syntyneille...

Vierailija
1022/1738 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toimin vessapaperin rullalle kelaajana.

Olenkin miettinyt, keitä siellä kelauspuolella toimii. Työskentelen itse yksittäisten vessapaperiarkkien reiitystehtävissä. Viime aikoina perehdytyksessä oli haasteita ja osa reiittäjistä teki ylimääräisiä reikiä. Vessapaperiarkit katkeavat vähemmälläkin määrällä

Ylityötuntien vuoksi vessapaperirullien hintaa on jouduttu nostamaan kaupoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1738 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin miettinyt, keitä siellä kelauspuolella toimii. Työskentelen itse yksittäisten vessapaperiarkkien reiitystehtävissä. Viime aikoina perehdytyksessä oli haasteita ja osa reiittäjistä teki ylimääräisiä reikiä. Vessapaperiarkit katkeavat vähemmälläkin määrällä

Ylityötuntien vuoksi vessapaperirullien hintaa on jouduttu nostamaan kaupoissa.

Onpa kivaa, että löytyy kollegoja. Minä painan vessapapereihin ne kuviot.

Vierailija
1024/1738 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todella surkea, aivotonta löpinää. Niin huonoa että huonous ei toimi edes vitsinä.

Vierailija
1025/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?

Mites korona-aikana, kun tarttee olla maski päässä...

Vierailija
1026/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se huhu totta että ne puolikkaat liimataan nuolaisemalla ensin toista puolikasta?

Mites korona-aikana, kun tarttee olla maski päässä...

Desinfioit kädet, otat maskin pois desinfioit kädet, nuolaiset, desinfioit kädet, laitat maskin, desinfioit kädet...

1027/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen palkka? lisät?

Sori, en jaksanu selaa koko ketjua.

Vierailija
1028/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan hik likööriä hik liköörikoventeihin. Vaikka se ei ole hik vahvaa niin kun hik tarkkailee laatua samalla hik työpäivän päätteeksi on hik vähän hutera olo. Just loppui yövuo hik ro.

Vierailija
1029/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut käytyä Fazerin tehtaalla. Vihreät kuulat tulevat koneesta puolikkaina ja ne liitetään yhteen, ei puoliteta. Maistuvat muuten lämpiminä todella pahalle!

Vierailija
1030/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaa oman työni hiusten halkojana kampaamossa. Kateellinen.

Älä suotta, kampaamo on kuitenkin ainut paikka missä siistinä sisätyönä leikataan päitä ja ajetaan tukkia.

Vierailija
1031/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopas joo taas kirjoitti:

Onpa tullut käytyä Fazerin tehtaalla. Vihreät kuulat tulevat koneesta puolikkaina ja ne liitetään yhteen, ei puoliteta. Maistuvat muuten lämpiminä todella pahalle!

Tämä. Joku mukahauska imbesilli taas osoittaa miksi naisen euro on ihan syystäkin 80 senttiä.

Vierailija
1032/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se aika vuodesta kun joudu. lajittelemaan hiekotushiekan raekoon mukaan eri laatikoihin 😣

Vierailija
1033/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28105 kirjoitti:

Tää oli hauska ketju, mutta ei enää Lappeenrantaa naurata vihreät saatika muutkaan karkkikämmäkät:( Trip: Kuulat, Mariannet ym....ym.....

Miuta lappeenrantalaista tämä ketju kyllä naurattaa niin, että täytyy yrittää jollain kompensoida naurun ikää pidentävä vaikutus. En halua keikkua täällä AV:lla loputtoman pitkään.

Ei ikävät asiat muutu yhtään helpommaksi, vaikka niitten äärellä lopettaisi nauramisen. Väittäisin, että päinvastoin.

Vierailija
1034/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöinä menen aina etelään ja analysoin yksittäisten viinirypäleiden värin värimittarilla. Eri punaviinilaaduissa käytetään eri tummuusasteikolla olevia rypäleitä, ja ne jaotellaan laatuihin: rose, bleu, purple, violet, ultraviolet ja suomeen myytävät viinipullot.

Vierailija
1035/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas poraan makroneihin ne reiät.

Minkälaisella poralla poraat reiät niihin puoliympyrän muotoisiin makaroneihin?

Semmosella pienellä sorvilla

Vierailija
1036/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette arvaakkaan miten vaikeaa on kaivertaa niihin domino kekseihin se kuvio! Keksi meinaa jatkuvasti mennä rikki. Välillä onneksi pääsee suolakeksejä tekemään missä tökin neulalla reikiä niihin ja asettelen pinseteillä suolaa.

Olen kateellinen domino liukuhihnan Peralle. Hän on ollut kauan niin saa vaan sivellä voiveitsellä sitä vanilia tahnaa kekujen väliin.

Pera; haista kukkanen!

Vierailija
1037/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheisse jatkaa valumistaan.

Vierailija
1038/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri puhaltaa limsatehtaalla kuplia limsaan. Siinä hommassa ei röökaajat pärjää. Ne puhalletaan siivilän läpi että menevät pienemmiksi.

Vierailija
1039/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin taas yhden kauden niiden kehitysosastolla koepyyhkijänä. Oli mielenkiintoista hommaa, kun sai olla koko ajan vessassa.

Maksetaanko siitä hyvin? Antaako työnantaja päivän sanomalehdet?

Mulla olisi luontaiset edellytykset ns. istuntokestävyyden ansiosta.

Vierailija
1040/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon Reissumies leipätehtaalla.

Yhtä hullua.

Ensi puolikkaat erotellaan. Ja sitten yhdistetään.

Tulee reissarin kummatkin puolet.

Voe että!

Oon reissunainen, enkä päässyt töihin

Epistä

Terveisin Doris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme