Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä
Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa
Kommentit (1738)
Minä taas poraan makroneihin ne reiät.
Oi miksi tämä ketju ei ollut internetissä luettavana, kun valitsin ammattini -80luvulla. Tästä olisi saanut hyvää ideaa, mitä tehdä isona, sensijaan että minusta tuli sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Oi miksi tämä ketju ei ollut internetissä luettavana, kun valitsin ammattini -80luvulla. Tästä olisi saanut hyvää ideaa, mitä tehdä isona, sensijaan että minusta tuli sairaanhoitaja.
Siinä hommassa irrotellaan tahmasia pallukoita toisista ei liimata 🤭🤭
Avaus ja eka vastaus on parasta ikinä :DD
Vierailija kirjoitti:
Avaus ja eka vastaus on parasta ikinä :DD
3 kommentti on kans hauska.
Hion työkseni tikkareita pyöreiksi hiomakoneessa, sillä ne tulee ensiksi siihen hihnalle neliskulmaisina.
Olen puolittanut persikoita Israelissa ailoinaan kibbutsilla, myös kanan bas---kaa irrotin kopeisyta ja kuolleet kanat piti viedä johonkin tynnyriin jos oli karsee haju, no sitä en tehnyt kun muutaman pvän, sitä ennen keräsin munia kopeista jne. Kivaa.
Kiirettä pitää hammastikkutehtaallakin. Yksi iso pölli päivässä pitää pilkkoa hammastikuiksi, teroittaa, hioa jne. .
Ja lopuksi laittaa ne yksitellen rasiaan ja laskea että niitä tulee tasan 100. Ei saa mennä sekaisin laskussa....
Vierailija kirjoitti:
Kuussa mahtaa olla mielenkiintoista tehdä kuusaappaita, onkohan siellä iso tehdas? Taitaa olla siellä kuun pimeällä puolella.
Kuupullia siellä ainakin tehdään isoissa tehtaissa, kuvitelkaa halleja
Kokonaisissa kuulissa ilman halkaisua olisi tukehtumisvaara. Yksinkertaista, kun vähän käyttää päätä.
Sain noista puolikkaita vesikelloja lapsena vartaloon. Ei tosin vihreitä.
Tää oli hauska ketju, mutta ei enää Lappeenrantaa naurata vihreät saatika muutkaan karkkikämmäkät:( Trip: Kuulat, Mariannet ym....ym.....
Lueskelen näitä nauraen, mutta TÄMÄ tarina on tosi. Vuosikymmeniä sitten opiskelijana, olin pakkaamassa Viener nuggetteja, kesätyöntekijänä. Helle oli kamala ja pakkaushuoneessa oli valehtelematta yli 35+ celsiusta. Nämä suklaat olivat kuulemma lähdössä Japani joulumyyntiin.
No niissä useimmissa on minun peukalon ja etusormen jäljet muistona. Silloin ei vielä käytetty hansikkaita. Nykyäänkin kun mainostetaan jotain käsityönä tehtyä ruokaa, niin jätän hyllyyn.
Nugetit muuten tulevat samasta paikasta kuin puolikkaat viher kuulat
Voittaa oman työni hiusten halkojana kampaamossa. Kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Hion työkseni tikkareita pyöreiksi hiomakoneessa, sillä ne tulee ensiksi siihen hihnalle neliskulmaisina.
Miks saatanassa ne tulevat ensin neliskulmaisina, ettei niitä voida tehdä valmiiksi pyöreiksi? No tietenkin siksi, että ne voidaan hioa neliskulmaisina pyöreiksi. Nerokasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas poraan makroneihin ne reiät.
Minkälaisella poralla poraat reiät niihin puoliympyrän muotoisiin makaroneihin?
Ai ihanaa, tämä joulukaudella niin ajankohtainen aihe on taas noussut esiin. Aivan mainio aloitusviesti.
Mä olin työharjoittelussa kondominrullaustehtaalla linjastolla 6. Siellä rullattiin XXL-kokoisia kondomeita niihin pikku muovipaketteihin. Paketin laittoi sitten liimalla kollega kiinni.
Huijaat, ne on oikeasti Belgiasta kotoisin.
Paskin ketju ikinä.