Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin kausityöntekijänä Fazerilla vihreiden kuulien puolittajana ja on kyllä paskin homma ikinä

Vierailija
24.12.2020 |

Kone syöksee vihreitä kuulia hirveetä pommitusta nenän eteen ja ne pitää sitten leikellä nopeasti ja viedä ne kuulien liimajalle. Olen yrittänyt kysellä, mitä järkeä ne on leikata jos ne liimataan takaisin, niin linjaston johdolle tulee yhtäkkiä kauhea kiire jonnekin. Ihme hommaa

Kommentit (1738)

Vierailija
1061/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kuulien liimaajana, eikä ole sen kummoisempaa hommaa. Välillä ne on leikelty miten sattuu ja joutuu etsimään pareja yms

No ei tämä kuulien koemaistajan hommakaan herkkua ole. Nuolaise jokaista kuulaa, sokeroi sen jälkeen nuolaistu kohta ja kärsi karieksesta.

Vierailija
1062/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnittelen ensi vuodeksi Suomeen polkupyörävoimalaa suunnitelma Ö:ksi, kun hallituksen suunnitelmat menivät mönkään Ensi vuonna Suomessa tuotetaan sähköä polkemalla dynamoita 6 vuorotyössä. 4h kerrallaan jokainen kelan asiakas. Tätä pörssisähköä aiotaan myydä kovaan hintaan Saksalle.

Tämä vaatii oman ketjun!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

työni byrokraattina on hylätä kaikki hyvät ja ilmaiset ideat, hankkia kalliit konsultit ja sotkea homma heti alkuunsa..

Vierailija
1064/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scheisse jatkaa valumistaan.

Mene hyvä ihminen vessaan ja pesulle, vaihda housut myös!

Vierailija
1065/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ne mitä ei kerkee leikkaa :)

Vierailija
1066/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

työni on hankaloittaa Helsingissä liikkumista sulkemalla ja avaamalla joka vuosi uudestaa keskeisimmät kadut samasta kohden.

Vierailija
1067/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon Reissumies leipätehtaalla.

Yhtä hullua.

Ensi puolikkaat erotellaan. Ja sitten yhdistetään.

Tulee reissarin kummatkin puolet.

Voe että!

Reissumiehen tehdas kuulemma vaihtaa paikkakuntaa jatkuvasti, siitä nimikin, kuulin että oli Porvoossa viime kuussa. Siinäkin haastetta kun siirretään kaikki tuotantolaitteet paikasta toiseen, kuin kiertävä sirkus.

Vierailija
1068/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana klassikkoketju 😂

Näköjään jouluaattoiltana väsätty. Missähän mielentilassa ja kuinka monen glögin jälkeen?

Vierailija
1069/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koemaistelijana juustotehtaalla - siksi ne reiät juustoissa.

Vierailija
1070/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vohvelitehtaalla yhdistelen vohvelin eri kerroksia yhteen, saa olla tarkka että ne osuu tarkasti päällekkän ja meillä on tosi tarkka laadunvalvontaporukka, mutta mielestäni ollaan silti onnistuttu aika hyvin ja saatiin just siks palkankorotuskin.

Vielä tarkempaa on niiden työ jotka paistaa niitä pieniä vohvelilevyjä, niiden pitää olla aina saman kokoisia.

Vierailija
1071/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites luulette konvehtirasioiden täytön tehtävän? Ehei,käsipelillähän se ja erimallisia konvehteja pukkaa naaman eteen liukuhihna taukoamatta...Kauaa ei siedä oikeata kolosta pähkäillä....

Olen kuullut myös että hirveä tahti linjoilla ja ihmiset ei viihdy kauaa siellä töissä.

Muissakin elintarviketehtaissa nimiä mainitsematta ala-arvoiset työlosuhteet. Olen asianomaisilta kuullut.

Vierailija
1072/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites luulette konvehtirasioiden täytön tehtävän? Ehei,käsipelillähän se ja erimallisia konvehteja pukkaa naaman eteen liukuhihna taukoamatta...Kauaa ei siedä oikeata kolosta pähkäillä....

Olen kuullut myös että hirveä tahti linjoilla ja ihmiset ei viihdy kauaa siellä töissä.

Muissakin elintarviketehtaissa nimiä mainitsematta ala-arvoiset työlosuhteet. Olen asianomaisilta kuullut.

Totta! Meillä makkarat laitetaan joko aitoon suoleen ja muoven pätkiin.. koska muovenpätkä ei näytä aidolta suolelta, puolet porukasta on aina nelinkontin työvuorossa, työpari asettaa täytettävän muovirullan paikoilleen ja täyttää siitä suolenmallisen makkaran.

Vierailija
1073/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vihreiden kuulien puolitus vielä mitään, mutta mä olin harjoittelijana Pandalla ja kaiversin niitä kuvioita konvehtien päälle, kukkia, kiekuroita jne. Karmee homma ja yhteenkin konvehtiin meni hullusti aikaa, että tulee nätti. Meitä oli valtava tiimi siellä kesästä alkaen, että saatiin jouluksi kaikki kaiverrettua.

Vierailija
1074/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen se, joka kirjoittaa etikettien ainesosaluettelon.. Kamala homma ja vaatii katkkiaskeissa välillä suurennusrasia.

Vierailija
1075/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vihreitä kuulia, veistin finlandia rasian hedelmämarmeladeja minulla oli päärynänmalliset määrätty.

Vierailija
1076/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä meillä vetoketjutehtaalla on tarkkaa puuhaa kasata vetoketju viivoitinta käyttäen.

Vierailija
1077/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen puhelinvalmistajalla ja tehtävänäni on hakea asiakkaiden hakuja ääniohjauksella Ohjeena on, että jos kysyt ääniohjatusti jotain typerää, vasaan takaisin hölmösti. Koska välillä on hankala löytää vastausta heti, siksi vstaukseni välillä viipyy tai saat vastauksen, ettei haku tuottanut tulosta.

Vierailija
1078/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on taas flunssaa liikkeellä, niin pitäkää toimistojen ilmanvaihto hitaalla.. Ei riitä millään työntekijöitä puhaltelee koko päiväksi, kun osa sairaana!

Vierailija
1079/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisiä vuodeosastolta merkkarien myynti räjähti niin kovaan kysyntään, että jouduin pureskelemaan oikein urakalla lovia niihin - monta kertaa enemmän kuin ennen. Korkea verenpainehan siitä sitten seurasi!

Vierailija
1080/1738 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon Reissumies leipätehtaalla.

Yhtä hullua.

Ensi puolikkaat erotellaan. Ja sitten yhdistetään.

Tulee reissarin kummatkin puolet.

Voe että!

Reissumiehen tehdas kuulemma vaihtaa paikkakuntaa jatkuvasti, siitä nimikin, kuulin että oli Porvoossa viime kuussa. Siinäkin haastetta kun siirretään kaikki tuotantolaitteet paikasta toiseen, kuin kiertävä sirkus.

Tuuli tietää minne se seuraavaksi menee:

"Reissumiestä vaisto vie,

älä kysy, minne johtaa tie,

Tuuli yksin ymmärtää,

mut yhteinen on määränpää"

( nämä oli ainakin ysärillä Reissumies tv-mainoksen sanat :P )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme